سایر خودروهای اروپایی

تست ریماک C-Two پروتوتایپ در دنیای واقعی

آخرین باری که ما ریماک C-Two را دیدیم به یک تیزر ویدئویی نسبتاً مصنوعی مربوط می‌شود. این شرکت اخیراً کلیپی را که نشان دهنده‌ی تست نسخه‌ی پیش‌تولیدی هایپرکار خود می‌باشد منتشر کرده است و با تماشای این ویدئو می‌توانیم به اطلاعات خوبی دست یابیم.

کلیپ موردبحث دو پروتوتایپ از C-Two را در پیست مسابقه نشان می‌دهد که دو جنبه‌ی بسیار متفاوت از پرفورمنس این خودرو را کنکاش می‌کند. یکی از خودروها روی سیستم تعلیق و هندلینگ تمرکز کرده اما مأموریت خودروی دوم آئرودینامیک، تحلیل و تنظیم قطعات آئرودینامیک فعال C-Two برای ایجاد بهترین پرفورمنس می‌باشد. هیچ‌کدام از این خودروها دارای سیستم مشترکی نبوده به گونه‌ای که سیستم آئرودینامیک فعال یک مدل در مدل دیگر نبوده و سیستم تعلیق ارتقا یافته‌ی مدل دیگر هم در این یکی وجود ندارد؛ بنابراین می‌توان هر قطعه را به‌طور جداگانه بررسی و تنظیم کرد و داده‌های لازم را به دست آورد.

با توجه به این ویدئو می‌توان گفت C-Two پیشرفت خوبی داشته است. این خودرو کاملاً سریع به نظر آمده و به نظر می‌رسد ریماک زمان زیادی را صرف تولید این هایپرکار الکتریکی کرده است. همچنین در ویدئو می‌بینیم که این برند تمرکز زیادی روی راحتی سواری خودرو در سرعت‌های پایین داشته هرچند با هیولایی با قدرت حدود ۲ هزار اسب بخار طرف هستیم. در این کلیپ خبری از سرعت‌های کم نیست اما خب پیست هم مخصوص سرعت رفتن است!

از یک جا به بعد ریماک پروتوتایپ را برای تست‌های بیشتر جدا کرده و نسخه نهایی هم از اواخر سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید. ما در هفته‌های آینده خواهیم توانست با طراحی این خودرو آشنا شویم زیرا معرفی رسمی ریماک C-Two در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ صورت خواهد گرفت و نام نهایی خودرو نیز آنجا اعلام خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    به نظر من زیباترین و دوست داشتنی ترین سوپرماشین الکتریکی هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Enzo

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    فقط همینو بس که ریماک یه آدمه سی سالست.تو صنعتی که شرکتهای خیلی بزرگتر راحت زیر دستوپا له میشن .این آدم شرکتی رو ساخته که پورشه خودشو مجاب کرده که چندین درصداز سهامشو بخره .اونم چه شرکتی پورشه نه سایپا.پس باید واقعا به خودروی ریماک احترام گذاشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Joker

    ۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (530 ديدگاه)

    بدید ریچارد هموند تست کنه،اگه اوکی بود و چپش نکرد اونوقت تولیدش کنید ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saeed

      ۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      اون کنترل کشش رو خاموش کرده بود و مقصر ماشین نبود
      با این کامنت هات گند زدی به شخصیت جوکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. آریا ماشین

    ۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    وقتی بیاد احتمالا سریع ترین ماشین جهان خواهد بود ( حداکثر سرعت نه. پرفورمنس ) با ۲۰۰۰ اسب قدرت و ۲۵۰۰ نیوتن متر گشتاور ۰ تا ۱۰۰ ۱.۸۵ ثانیه ای

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا