سایر خودروهای اروپایی

نسخه تولیدی ریماک C-Two چه تغییراتی خواهد داشت؟

نسخه نهایی و تولیدی هایپرکار الکتریکی ریماک C-Two سرانجام در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد و مؤسس این برند کمی درباره آنچه که قرار است ببینیم توضیح داده است.

میت ریماک می‌گوید به منظور هماهنگی C-Two با مصرف‌کنندگان سراسر جهان، همه‌چیز مدل تولیدی نسبت به کانسپت تغییر یافته است. مدل نهایی نام متفاوتی هم خواهد داشت که خبر خوبی است.

حتی در مقایسه با نمونه‌های پیش‌تولیدی، تمامی سطوح هایپرکار جدید ریماک متفاوت خواهد بود تا با قوانین و اهداف آئرودینامیکی هماهنگی ایجاد گردد. نمای جلو پذیرای سپر متفاوت، کاپوتی کوتاه‌تر و چراغ‌های جدید خواهد شد و در بخش عقب نیز عناصر آئرودینامیکی جدید و پانل‌هایی متمایزتر بکار خواهد رفت تا سیستم خودران نیز بتواند در خودرو نصب شود.

میت ریماک قول داده نسخه تولیدی C-Two برخلاف دیگر هایپرکارها از فضای بار خوب برخوردار خواهد بود تا رانندگان تجربه بهتری در مالکیت این خودرو داشته باشند.

بزرگ‌ترین تغییرات این هایپرکار اهل کرواسی در کابین رخ خواهد داد جایی که کنترل‌های اصلی در سه سوئیچ چرخان خلاصه خواهد شد و خبری از پنهان شدن آن‌ها در صفحه لمسی نخواهد بود. یکی از این کلیدها در سمت چپ فرمان به عنوان انتخاب‌گر دنده عمل کرده و دو سوئیچ دیگر نیز حالت‌های سواری و توزیع گشتاور را کنترل خواهند کرد.

موشک الکتریکی ریماک از چهار پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۱۸۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۰۰ نیوتون متر سود خواهد برد. یک باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی به همراه پیشرانه‌های الکتریکی باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۸۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۴۱۲ کیلومتر در ساعتی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Bayerische Motoren Werke

    ۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (952 ديدگاه)

    چه فایده وقتی نمیتونه مثل حضرت تسلا علیه سلام طی الارض کنه؟؟؟
    حدیث داریم که میگه ماشینی که تسلا نباشد ماشین نیست…. .

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Saeed

      ۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      هر هر هر هر هر
      بخدا برو برنامه عصر جدید شرکت کن از تسلا حرف بزنی رتبه اول کشور رو زدی!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Bayerische Motoren Werke

        ۷ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (952 ديدگاه)

        حیف کامنتم حذف شد
        حالا سر وقتش جوابتو میدم.
        یکی طلبت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Bayerische Motoren Werke

        ۸ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (952 ديدگاه)

        حتما تو ماشین بازی که از 1000 مایلیشم رد نشدی و داری آجرشو به کلت میزنی.
        من با تسلا مشکل ندارم. با فن تسلا که گند زدن تو این سایت و تو هر پست پورشه میان مزخرف میگن مشکل دارم. تو هم به جمعشون اضافه شدی… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Saeed

          ۹ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (757 ديدگاه)

          من؟
          من همیشه در مورد ماشین مرتبط به پست حرف میزنم
          هیچ وقت تو پست های دیگه حرفی از تسلا نزدم
          شمایی که داری تو پست پورشه تسلا رو مسخره میکنی!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Elmiraj

      ۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (3099 ديدگاه)

      بجای این حرف های توخالی و ابتدایی بهتره یه دور در دنیای خودرو و خصوصاً الکتریکی ها بزنی تا حساب کار دستت بیاد…..
      .
      این لوگویی که اونجا زدی با ارزش تر از این حرفاییه که می‌زنی ‌.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Bayerische Motoren Werke

        ۷ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (952 ديدگاه)

        ببین کی داره درباره ارزش صحبت میکنه!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Saeed

          ۸ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (757 ديدگاه)

          بله کسی داره درباره ارزش صحبت میکنه که طرفدار خودروسازیه که کمتر از ۳۰ سال سن داره اما سهامش بالاتر از فولکس واگنه که توی دوره آلمان نازی پدیدار شده!!!
          ((حیف که کامنتم حذف شده))
          خوبت میشه!یعنی مثلا تو ماشین بازی که داری تسلا رو که از ۱۰۰۰ کیلومتری هم ندیدیش رو مسخره میکنی؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا