سایر خودروهای اروپایی

احتمال تولید شاسی‌بلند و سدان پاگانی پس از 2025

هوراچیو پاگانی مسئول تولید برخی از نفس‌گیرترین هایپرکارهای دو نفره ی دنیا بوده است. سبد محصولات کنونی شرکت او شامل خودروهای زوندا و هوایرا بوده و هایپرکار جدیدی با نام C10 هم در راه است. البته احتمال زیادی برای تولید یک شاسی‌بلند و سدان توسط پاگانی در آینده وجود دارد.


هوراچیو پاگانی یک اسطوره‌ی زنده است که سال‌ها کار در لامبورگینی به او اجازه داد تا شرکت شخصی خودش را راه‌اندازی کند. قطعاً شما بدون وجود برنامه‌ریزی دقیق نخواهید توانست موفق شوید و هوراچیو نیز دقیقاً می‌داند تا سال ۲۰۲۵ چه خودروهایی را بسازد؛ اما بعد از آن بازی می‌تواند جذاب‌تر باشد.


پاگانی در مصاحبه‌ی اخیر خود با موتور ترند گفته که به سختی می‌تواند مزیت‌های اقتصادی کلاس شاسی‌بلند و یا سدان را نادیده بگیرد. تولید خودرویی با جذابیت گسترده‌تر به این برند کمک خواهد کرد تا رشد کند و به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دست یابد.


اگرچه تصور تولید شاسی‌بلند پاگانی سخت است اما به نظر می‌رسد هوراچیو آن را فرصتی برای خود می‌داند. شاسی‌بلند پاگانی می‌تواند یک فرصت منحصربه‌فرد برای ترکیب ماهیت سفارشی هایپرکارهای کنونی این شرکت با فرمتی باشد که اجازه‌ی حمل دو نفر دیگر را به خودرو می‌دهد.


یک پاگانی جادار را تصور کنید که می‌توانید هر روز آن را برانید و در محفظه بارش هم تمامی وسایل را قرار داده و کل خانواده را با آن منتقل نمایید. با توجه به محصولات کنونی پاگانی می‌توان گفت چنین شاسی‌بلند یک خودروی رویایی خواهد بود که تنها افراد معدودی توانایی دست‌یابی به آن را خواهند داشت.


زوندا در زمانی که تولید شد گل سرسبد سوپرکارهای دو نفره ای بود که می‌توانستند پرفورمنس و اشرافیت را در یک بسته ارائه کنند. البته در دنیای کنونی، شاسی بلندها گوی سبقت را از همه ربوده و به همین خاطر است که پاگانی فرصت تجاری مناسبی را در این بازار می‌بیند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    خدا کنه تا سال ۲۰۲۵ نظرش عوض بشه
    چون واقعاً برای پاگانی صورت خوشی نداره
    پاگانی و سوپر اسپرت های خاص و بی نظیرش

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      متاسفانه تب شاسی بلندها، داره به کل صنعت خودرو، شخم میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      امیدوارم تولید نشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. LEWIS HAMILTON (مجید)

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    اگر پاگانی قراره بعد از هوراچیو هم زنده بمونه و به حیاتش به عنوان یک قطبی خودروسازی ادامه بده چاره ای جز ورود به این بخش از خودروسازی نداره
    سوپراسپرت های پاگانی مشتری های بسیار محدود و سود کمی برای شرکت دارند و با فروش ۵ ماشین در سال نمیشه یک شرکت رو سرپا نگه داشت و در بالاترین سطح صنعت خودروسازی با بزرگانی مثل پورشه و فراری که سالی چند صد برابر پاگانی درآمد و فروش دارند رقابت کرد.

    اگر پاگانی بخواد همینطوری باقی بمونه و فقط هایپرکار تولید کنه چند سال دیگه که هوراشیو پیر بشه یا این ذوق الانش برای خودروسازی خاموش بشه به سرنوشت لامبورگینی دچار میشه که تا سالها بعد از فروخته شدن توسط فروچیو بین مالکان مختلف دست به دست میشد و مدت ها طول کشید تا اوضاع مناسبی مثل الان پیدا کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. zeg

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (158 ديدگاه)

    همه اونایی که اسمشونو هایپرکار گذاشتن دارن یکی یکی زیرآبی میرن. شوخی نیست، مگه میتونن جلوی زگ دربیان؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Behrouz. anzali

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (372 ديدگاه)

      خخخ چه ربطی به زگ شما داره پاگانی؟ زیر ابی؟؟؟???? محض اطلاع شما پاگانی یه اثر هنری تو دنیای ماشینهاست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Maserati

    ۱۳ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    ننههههه بیییخییالللل شووووو برو زوندا r رو دوباره توللییییییدددد ککنننن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا