سایر خودروهای اروپایی

ریماک کانسپت تو روباز، لذتی وصف‌نشدنی در هوای آزاد!

اندکی پس از معرفی رسمی و جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸، رندرهایی متفاوت از هایپرکار ریماک کانسپت تو در فضای مجازی منتشر شده‌اند.
Aksyonov Nikita یکی از هنرمندان دنیای خودرو است که این خودرو را با سقفی تارگا مانند تصور کرده است.


برداشتن سقف کانسپت تو نیازمند مستحکم سازی شاسی است که این امر منجر به افزایش وزن شده و آن هم به نوبه خود پرفورمنس و محدوده حرکتی خودرو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. البته این نسخه مجازی به‌صورت تارگا طراحی شده و از آنجایی که هایپرکارهای مدرن دارای شاسی بسیار مستحکمی هستند بنابراین نیازی به تقویت بخش‌های کلیدی شاسی احساس نشده است.


جدای از رندر مورد بحث، ریماک آماده آغاز تولید کانسپت تو می‌شود. مونتاژ این خودرو در همان کارخانه تولید کانسپت وان صورت خواهد گرفت و تنها ۱۵۰ دستگاه از این هایپرکار تولید می‌شود.


مشخصات رسمی این خودرو نشان می‌دهند که با هیولایی ۱۸۸۸ اسب بخاری که گشتاور ۲۳۰۰ نیوتون متری دارد طرف هستیم. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ریماک کانسپت تو به عدد باورنکردنی ۱.۸۵ ثانیه می‌رسد که با سوپربایک های توانای امروزی برابری می‌کند. سقف سرعت این خودرو نیز ۴۱۲ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

ریماک C_Two
ریماک کانسپت توی کاملاً جدید از مجموعه باتری بزرگ ۱۲۰ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که بر پایه سیکل NEDC محدوده حرکتی ۶۵۰ کیلومتری را فراهم می‌کند. کاربران در دنیای واقعی باید انتظار محدوده حرکتی حدود ۵۰۰ کیلومتری را بسته به چگونگی استفاده از خودرو داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    کانسپت ۲ مرزهای شتاب رو استادانه جا به جا کرده و ماشین قابل احترامیه ولی رکوردهای شتاب گیری روز به روز در حال تغییر هستن و ما میدونیم که هیچ رکوردی پا برجا نیست و بلاخره یک روز شکسته خواهد شد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Love Cars

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    برخلاف کانسپت وان حرف های زیادی برای گفتن داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا