سایر خودروهای اروپایی

هیولای غول‌کُش ریماک در ژنو

ریماک با رونمایی از هایپرکار C_Two در نمایشگاه ژنو، شوک بزرگی ایجاد کرد. این خودرو ملغمه‌ای از فناوری‌های بسیار پیشرفته و پرفورمنسی جادویی است.

ریماک C_Two
ریماک C_Two یک کوپه الکتریکی با مشخصاتی عجیب و غریب است. این خودرو از تمام محدودیت‌ها عبور می‌کند. پیشرانه آن ۱۸۸۸ اسب بخار (۱۴۰۸ کیلووات) قدرت و ۲۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان کافیست تا بتوانید با این هایپراسپرت به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعتی در تنها ۱.۸۵ ثانیه برسید. نهایت سرعت این خودرو نیز ۴۱۲ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ریماک C_Two
اگر راننده این خودرو نخواهد از توانایی‌های دیوانه‌وار آن نهایت استفاده را نکند، می‌تواند امیدوار باشد تا به شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتر با هر بار شارژ کامل باتری‌ها دست پیدا کند.

ریماک C_Two

ریماک C_Two
اگر هم راننده‌ای اعتماد به نفس کافی برای رسیدن به نهایت توانایی‌های این خودرو را نداشته باشد می‌توان آن را روی حالا رانندگی خودکار بگذارد زیرا سیستم خودران سطح ۴ ریماک قادر است بدون مداخله انسانیان را کاملاً در اختیار گرفته و براند. این سیستم می‌تواند همزمان مسیرهای مسابقه‌ای را بارگذاری کرده و اطلاعات خط مسیر ایده آل و نقاط ترمز را از پیش در اختیار داشته باشد.

ریماک C_Two
طراحی ریماک C_Two چشمگیر و البته نرم و آئرودینامیک است. فلپ های فعال برای اصلاح دائم آئرودینامیک در نظر گرفته شده‌اند و شکاف‌هایی برای خنک‌سازی نیز در اطراف بدنه دیده می‌شوند. در زیر این پوسته یک ساختار فیبر کربنی یکپارچه قرار دارد.

ریماک C_Two

در داخل کابین از یک نمایشگر بزرگ دیجیتال در روبروی راننده و یکی هم در کنسول میانی استفاده شده است. نمایشگرهای کوچکتری نیز برای سیستم تهویه در نظر گرفته شده‌اند.

ریماک قرار است این هیولای غول کُش خود را از سال ۲۰۲۰ وارد بازار نماید و البته تولید آن به ۱۵۰ دستگاه محدود خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    چقدر این ماشین شیکه
    دمشون گرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      این همون چیزیه که چندروز پیش در مورد سختی رقابت بوگاتی شیرون با رقبا در مقایسه با نسل قبل بوگاتی یعنی مدل ویرون که ۹ سال روی خط تولید بود اما از رقبا عقب نیافتاد و پادشاهی میکرد نوشتم

      همین الان رقبا دارن شاخ و شان میکشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Just bentley continental

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    تا چند سال اینده بشر ماشینی می سازه که از سرعت ۱۰۰ تا شروع می کن به حرکت???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 917

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (310 ديدگاه)

      …start => 0 => 100 => 101 => 102

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Just bentley continental

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    اوووووووووووف پرهام ریخت
    اونا نمایشگاه دارن ما هم نمایشگاه داریم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3895 ديدگاه)

    ماشین کم نظیری هست ولی رینگای قشنگی براش انتخاب نکردن ؛ با این همه حال فوق العاده هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Divergence

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (76 ديدگاه)

    ای خدا کاشکی یک سرمایه گذار پیدا میشد و من هم ماشین برقی خودم رو میساختم ، ابزار و امکانات ساخت همچین ماشینی حداقل 90 درصدش تو ایران هست ولی خوب پول میخواد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      نه فدات شم داداش پول نمیخواد خیلی چیزای دیگه میخواد که تو ایران نمیزارن بقیه داشته باشن
      پارتی و عاقازاده بودن و مافیا و قدرت و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        تا کسانی باشند که فروش بنزین واسشون سود سرشار باشه ما همین هستیم که هستیم،
        به عبارت دیگه تا وختی نفت هست
        پسرفت هست،

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. آرش آمریکایی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (620 ديدگاه)

      شما طرحت رو به پارک علم و فناوری ببر
      بلاخره وام میدن مجوز شرکت میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Saeed Boroomand

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (477 ديدگاه)

      تجربه دارید در زمینه کنترل موتور های الکتریکی دی سی نیوبیدیوم؟ ( البته فکر کنم شوخی کردید، چون الان دیگه دوره زمونه ی کار و دستاورد های فردی گذشته هر چند افرادی که کار فردی میکنن همیشه توی تیم های بزرگ جایی براشون هست).
      ایران اولین قدم مثبتی که میتونه برداره اینه که بره سراغ این دریاچه هاش که خشک شدن و نمک ها رو منتقل کنه کنار دریا و شروع کنه به فراوری لیتیوم و صادرات اون و تکنولوژی زیادی هم نمیخواد و یه الکترولیز ساده هست فرایند و یه سری مراحل فیلترینگ. کلی هم شغل ایجاد میکنه و گرد و غبار مضر کم میشه،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Divergence

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (76 ديدگاه)

        آره تو زمینه درایور موتور ها کار کردم ، ولی خوب موتورهای این ماشین های برقی DC نیست ، بلکه AC سه فاز از نوع سنکرون هستند.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Saeed Boroomand

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (477 ديدگاه)

          خب این عالیه که دوستان تجربه دارن و امیدوارم ازتون چیز های زیادی یاد بگیرم.
          موتور دی سی رو عمدا گفتم چون موتور های براش لس عموما توی ایران از تدریس خط میخورن و روشون کمتر کار میشه، اما اتفاقا با کاهش وابستگی به فلزات کمیاب توی طراحی مگنت های دایم و کاهش قیمتشون براش لس ها تقریبا همه جا بکار میرن.
          موتور های ای سی مشکلشون اینه که فاکتور توانشون کمتر هست حدود ۰۹ هست و بازده رو کاهش میده، به جز این برای ایجاد میدان مغناطیسی نیاز به مقدار صرف انرژی هست که هیسترزیس هرچند اندک اتلاف ایجاد میکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    خیلی برام جالبه بدونم که ریماک چطوری به فناوری ساخت باتری دست پیدا کرده که تو هایپر سوئدی و هایپر استون ازش بهره میبرن؟؟
    چطوری به فناوری سطح4 خودروان اونم تو یه مگا کار دست پیدا کردن؟؟؟!!((البته ممکنه با همکاری با شرکت های پیشرو در سیلیکون ولی))
    تو یک کشور گمنام((از لحاظ خودروسازی)) ساخت یه همچین خودرویی بی نظیره.
    همین الان کانسپت وان رقیبی نداره وای به حال این.
    فقط امیدوام تو بحث هندلینگ و ایرو و… بیشتر کار کرده باشن،چون خیلی دوست دارم تو پیست هم بدرخشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Ali Keyhani

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (657 ديدگاه)

    شتاب کمتر از 2 ثانیه؟؟؟؟
    اگه واقعا چنین شتابی داشته باشه،چیزی فراتر از فوق العادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ali Keyhani

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (657 ديدگاه)

    از بغل یکم شبی لافراری شده به نظرم وقتی عکس چهارم رو دیدم این شباهت کوچولو رو حس کردم شایدم اشتباه کنم و شباهتیی نباشه،راستی پس وزنش چیشد؟باید خیلی سبک باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. hamid

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    ریماک:لایک
    تسلا:دیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saeed Boroomand

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (477 ديدگاه)

      تسلا ماشین مشابه این رو به قیمت حداقل یک پنجم عرضه میکنه، و بردش هم دو برابره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. امپراطورZ

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بد نیست البته چون اصیل نیست بنظرم
    فقط امیدوارم ایندفعه ریچارد هموند رو به کشتن نده ? سوپر اسپرت خودمون فینیکس که اومد همه اینارو میزنه کنار ایشالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. emad1990

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (999 ديدگاه)

    وزنش رو جایی خوندم حدود 1.9 تن هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرامرز

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    چراغ های پشتش خیلی شبیه آی ۸ هست ولی به هر حال طراحی عالی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا