سایر خودروهای اروپایی

رخ‌نمایی زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو در توکیو

شرکت مشهور زاگاتو از محصول جدید خود با نام IsoRivolta ویژن گرن توریسمو در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ رونمایی کرد. هر فردی که در خانه خود یک کنسول بازی پلی‌استیشن داشته باشد می‌تواند براند!

زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو
مدل جدید زاگاتو در بازی گرن توریسمو اسپورت مخصوص کنسول پلی‌استیشن ۴ حاضر بوده و از همان شاخصه‌های سیال و روان زیباشناسی ایتالیایی بهره برده و آن را با قوای محرکه آمریکایی ترکیب کرده است.

زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو
معاون بخش طراحی زاگاتو می‌گوید:

IsoRivolta ویژن گرن توریسمو برای رانندگی در دنیای واقعیت مجازی ساخته شده، دنیایی که توسط بازی گرن توریسمو خلق شده است. اشتباهی در دنیای واقعیت مجازی وجود ندارد زیرا تنها مکانی است که در تصورات ما وجود دارد.

زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو
او ادامه می‌دهد:

استایل بدنه این خودرو حس یکی بودنی را که در چند صدسال گذشته وارد دنیای طراحی خودرو شده انکار می‌کند. اگرچه که کابین و گلگیرها به روش خود خودنمایی می کنند اما در نهایت طراحی کلی زاگاتو با توجه به تناسبات و ظرافت عمومی به وجود آمده است.

زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو
معاون طراحی زاگاتو امیدوار است روزی این خودرو وارد دنیای واقعی شود و شاید با همان پیشرانه بکار گرفته شده در بازی مشغول خودنمایی باشد. پیشرانه مجازی IsoRivolta ویژن گرن توریسمو نسخه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری توئین توربوی متعلق به شورولت کوروت کالاوی است که قدرت ۹۹۷ اسب بخاری دارد. این خودرو تنها ۱۱۲۹ کیلوگرم وزن داشته و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۲.۷ ثانیه ثبت می شود. سقف سرعت محصول زاگاتو نیز ۳۶۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

زاگاتو IsoRivolta ویژن گرن‌توریسمو
هم‌اکنون اگر راندن خودرویی در بازی گرن توریسمو اسپورت شما را راضی نمی‌کند این را بدانید که زاگاتو در نظر دارد تعداد سه تا پنج دستگاه از آن را تولید نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Sam

    ۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    الحق که ترکیب فوق العاده ای از کار درامده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    بله مخصوصا با ۱۰۰۰ اسب قدرت خودرو خوبی از کار در میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا