سئات

سئات Mii ؛ دومین برادر فولکس‌واگن آپ!

سئات « مینی‌کار » جدید خود که بر پایه فولکس‌واگن « آپ! » ساخته شده را Mii نامید . . .

درحالیکه هنوز مدت زیادی از معرفی اشکودا CitiGo – برادر دیگر فولکس‌واگن آپ! – نمی‌گذرد سئات نیز ورژن اسپانیای آن را معرفی نمود. هرچند آپ! هنوز تولید انبوه نشده ولی ظاهرا آنقدر مورد قبول بوده تا زیرمجموعه‌های عادی فولکس‌واگن را به فکر استفاده از پلت‌فرم آن بیاندازد.

Seat 2013 Mii

به هرحال بعد از آنکه سئات مدل Arosa را در سال ۲۰۰۵ کنار گذاشت می‌توان گفت که این مدل هم اکنون کوچک‌ترین خودروی تولیدی سئات است.

این خودرو دارای پیشرانه‌ای سه سیلندر به حجم یک لیتر است که در دو تیپ مختلف دارای قدرتی معادل ۶۰ اسب‌بخار  و ۷۵ اسب‌بخار است. دو پکیج Chicو Sport نیز به عنوان آپشن قابل سفارش خواهند بود.

تکنولوژی جدید که در « می » بکار رفته، استفاده از یک گیربکس ویژه است که سئات آن را اختصاصا « گیربکس هیبریدی » نامیده است. این گیربکس با دو موتور الکتریکی خود مانع از کاهش شدید دور موتور در هنگام تعویض دنده‌ها شده و نهایتا این عمل را بسیار روان‌تراز گیربکس‌های متداول انجام خواهد داد.

سئات Mii
سئات Mii
Seat 2013 Mii
Seat 2013 Mii

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا