سایر خودروهای اروپایی

سالاف C2، ترکیب شاسی لامبورگینی گالاردو با بدنه‌ای سفارشی

کارلوس سالاف نام آشنایی در صنعت خودرو نیست اما تقریباً ۱۰ سال از عمر خود را صرف کار در مزدا کرده و ظاهراً از برخی محصولات این شرکت نظیر MX-5، مزدا ۳، ناگاره و همچنین کانسپت فورای الهام گرفته است.


سالاف (Salaff) در سال ۲۰۱۲ با مزدا وداع کرد و نهایتاً کمپانی خود را تأسیس کرد. او تلاش دارد طیفی از سوپرکارها را با نام کلکسیون کادن تولید کند. گفته می‌شود این شرکت برنامه‌هایی برای معرفی اولین محصول خود در گردهمایی پبل بیچ دارد.


این خودرو که C2 نام دارد بر پایه لامبورگینی گالاردو شکل گرفته و دارای طراحی بی‌همتایی است که وجه اشتراک بسیاری کمی با گالاردو نشان می‌دهد. استایل این خودرو واکنش‌های خوبی را در پی خواهد داشت و نمای جلوی آن دارای بخش مرکزی گوشه‌دار و عناصر فیبر کربنی می‌باشد. استایل سفارشی این خودرو در بخش جانبی نیز ادامه داشته و شاهد استفاده از درب‌های جدید و ورودی‌های بزرگ پشت چرخ‌های جلو هستیم.


از دیگر ویژگی‌های برجسته طراحی C2 می‌توان آینه‌های آئرودینامیک و نمای عقب سفارش اشاره کرد. در این بخش شاهد عناصر چندضلعی، یک دیفیوزر و بخش فیبر کربنی بزرگی هستیم.


چیز زیادی درباره C2 نمی‌دانیم اما سالاف می‌گوید خودروی مورد بحث دارای دگرگونی فنی خواهد بود که درگیری راننده در بحث سواری را افزایش خواهد داد. این شرکت خاطرنشان می‌سازد سیستم تعلیق خودرو دوباره تنظیم شده و بدنه گاز جدیدی برای پیشرانه ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی در نظر گرفته شده است.


سالاف C2 خودرویی دیفرانسیل عقب خواهد بود و از گیربکس دستی سود خواهد برد. C2 به تعداد محدودی تولید خواهد شد و مشتریان خواهند توانست این خودرو را با بدنه‌ای فیبر کربنی یا آلومینیومی سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Amirferrari

    ۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    بسیار زیبا???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali Keyhani

    ۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    بیش از اندازه ظاهر زشت و نا هماهنگی داره،گایاردو که مال چندین ساله پیشه کجا این کجا😐

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    عقبش رو از سستو المنتو کپی زدن
    اون درپوش موتور
    طراحیش نا هماهنگ به نظر میاد
    مثلا اون ورودی های هوای روی در ها رو اصلا درک نمی کنم
    مخصوصا با اون رنگ متفاوت از رنگ بدنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا