کونیگ‌زگ

فروش همه مدل‌های کونیگ زگ جسکو پیش از تولید!

کونیگ زگ جسکو سولد اوت شده است. تنها چند هفته پس از رونمایی این هایپراسپورت جدید در نمایشگاه خودروی ژنو، مشتریان و برخی نمایندگی‌ها سریعاً تمامی ۱۲۵ خودروی در نظر گرفته شده برای تولید را پیش‌خرید کرده‌اند. این خودرو حدود ۲.۸ میلیون دلار قیمت خواهد داشت.


بنا به گفته‌ی کونیگ زگ، شرکت ۸۳ دستگاه از جسکو را حتی قبل از رونمایی در ژنو به فروش رسانده است؛ و تنها ۵ روز پس از رونمایی در ژنو، کونیگ زگ پیش‌پرداخت ۴۲ خودروی دیگر را دریافت نموده است. البته سولد اوت شدن یک خودرو پیش از عرضه موضوع عجیب و جدیدی نیست چراکه خودروسازان مثل استون مارتین، بوگاتی و لامبورگینی هم ‌چنین وضعیت دل‌چسبی را تجربه کرده‌اند. بوگاتی معمولاً جذاب‌ترین محصولات خود را پیش از معرفی و یا اندکی پس از آن به فروش می‌رساند.


کریستین ون کونیگ زگ مدیرعامل این شرکت سوئدی گفته است:

جسکوی جدید بالاترین میزان تولید تاریخ شرکت را داراست. به همین خاطر سولد اوت شدن در عرض چند روز اتفاقی شگفت‌انگیز و برجسته برای تیم کونیگ زگ است.

او ادامه می‌دهد:

از تیم‌های طراحی و مهندسی گرفته تا تکنسین‌ها و بخش فروش و شبکه جهانی نمایندگان، همه و همه کار فوق‌العاده‌ای برای عرضه‌ی جسکو انجام داده‌اند.


تولید این هایپر اسپورت از اوایل سال ۲۰۲۰ و با ظرفیت تولید یک خودرو در یک هفته شروع خواهد شد. این شرکت جسکو را خودرویی جهانی معرفی کرده و خریداران می‌توانند دو نسخه‌ی تراک و تاپ اسپید آن را سفارش دهند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۱۲۸۰ اسب بخار (بنزین استاندارد) و یا ۱۶۰۰ اسب بخار (سوخت E85) می‌باشد. حتی نسخه‌ی سریع‌تر این خودرو که جسکو ۳۰۰ نام دارد قبلاً در حال توسعه بوده و می‌خواهد به حداکثر سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari Fxx K Evo

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چه رخ شیطانی داره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Archi KHAN

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    سولد اوت اونا & سولد اوت ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Abbas

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    من که بشدت بیشتر از بوگاتی دوسش دارم یعنی کلا حسی به بوگاتی ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Amirferrari

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (352 ديدگاه)

    عجب سیاستی داره این بشر،این دروغا رو میگه ماها تحریک بشیم بریم پیش خرید کنیم،گول حرفاشو نخورید،این ماشین نهایتا ۲۰۰هزار تا بیشتر نمیرزه…

    موافقم 0
    مخالفم 2
  5. Mehran

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (41 ديدگاه)

    حالا صدتا ماشین مثل سایپا و ایران خودرو پیش فروش کرده! این همه هیاهو نداره! در ایران پیش فروش می‌کنن و پول کاملش می‌گیرن و زمان تحویل میگن شما فقط پول پیچ‌های چرخش دادید و دوباره پول می‌گیرن! و بعد هم ماشین تحویل نمیدن، میگن اگه میتونی ماشینت بگیر!!!! این شرکت و سایر شرکت‌های جهان هنوز در برابر شرکت‌های ایرانی عقب مانده و عاجز هستن! ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عرفان

    ۲ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (480 ديدگاه)

    اگر 10 میلیون دلار هم بود همش بازم فروش میرفت اما کونیگزگ، سایپا و ایران‌خودرو و ایرانی نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا