سایر خودروهای اروپایی

معرفی رادیکال SR3 XX با نیروگاه آهنین سوزوکی

این جدیدترین نسخه از رادیکال SR3 محبوب و سریع است که با نام SR3 XX معرفی شده و از به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود عملکرد نسبت به مدل‌های قبلی سود می‌برد.

رادیکال بسیار به استفاده از معماری الکتریکی جدید در این خودرو که با همکاری شرکت تکنولوژی AiM شکل گرفته افتخار می‌کند. این معماری شامل مدیریت قدرت حالت‌جامد و سیستم‌های دسته‌بندی داده است که استفاده از آن‌ها باعث کاهش قابل‌توجه میزان سیم‌کشی نسبت به مدل‌های دیگر شده است. این معماری نه تنها باعث کاهش وزن خودرو شده بلکه فرایندهای داده‌پردازی، تشخیص و تلمتری بسیار سریع‌تر صورت می‌پذیرد.

از نظر قوای محرکه، این خودروی پیست محور با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۳ یا ۱.۵ لیتری سوزوکی عرضه می‌شود. هر دو نیروگاه آهنین به یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال با پدال شیفترها و دیفرانسیل لغزش محدود کوپل شده‌اند. مدل کم‌توان‌تر قدرت ۱۹۵ اسبی داشته و در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به‌ سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۲۷ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. مدل ۱.۵ لیتری خروجی ۲۲۶ اسب بخاری دارد شتاب و حداکثر سرعت آن به ترتیب ۳.۱ ثانیه و ۲۳۶.۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

یکی از دلایل اصلی توانایی بالای SR3 XX در پیست به سیستم تعلیق آن مربوط می‌شود. در هر چهار گوشه خودرو سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Nik قرار گرفته که با دامپرهای قابل تنظیم همراهی می‌شود. ترمزها نیز در جلو و عقب دارای دیسک‌های ۲۸۰ میلی‌متری و چهار پیستون هستند.

کابین بسیار ساده بوده و فقط از فرمان مسابقه‌ای با صفحه دیجیتال و کنسول مرکزی با دکمه‌هایی برای ECU، داده‌ها و چراغ‌ها تشکیل شده است.

البته آپشن هایی را می‌توان سفارش داد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از سیستم کلاچ اسپین سیف، سیستم جک بادی، سلول سوخت تائید شده توسط فیا، سیستم پایش فشار باد لاستیک، حسگرهای ارتفاع خودرو و…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    اون موتور ۱.۳ که ۱۹۵ اسب قدرتشه هست؟ اونو خیلی دوس دارم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    توصیه میکنم فیلم رکورد زنی مدل های قدیمی شو تو نورنبرگ ببینید تو یوتیوب هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Mohammadreza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (870 ديدگاه)

    ایکاش وزنش هم ذکر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Obscured

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    خالص ترین برند برای لذت بردن صرفا از رانندگی (تو پیست!)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. حسین دهمرد

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    فک کنم قیمتش تو محدوده کوروت باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا