سایر خودروهای اروپاییمینی

تولد دوبارهٔ مینی کلاسیک توسط شرکت دیوید براون

دیوید براون یک شرکت کوچک انگلیسی است که تاکنون آن‌را با تنها محصولش بنام Speedback می‌شناختیم. این یک کوپهٔ لوکس کلاسیک است که با الهام از بدنهٔ آستون‌مارتین DB5 بر اساس جگوار XKR ساخته شده است. حال این شرکت بار دیگر خود را با معرفی نمونهٔ بازتولید شده و مدرن از خودروی مینی کلاسیک مطرح کرده است. این ماشین مینی Remastered نام دارد. همان‌طور که متوجه شده‌اید، این اتومبیل از لحاظ فنی خودروی جدیدی نیست بلکه یک نسخهٔ بازآوری شده از مینی اصلی است که از طریق ترکیب استایل کلاسیک با فناوری‌های مدرن و لاکچری، پکیج بسیار جذابی را ارائه کرده است.

mini-remastered-david-brown

دیوید بروان در این مینی جدید، استایل نمادین مینی کلاسیک اصلی را حفظ نموده است اما درزهای بدنه حذف شده‌اند، یک جلوپنجرهٔ آلومینیومی جدید برای آن طراحی شده، آینه‌های جانبی تغییر کرده‌اند، راهنماهای جلو از لامپ‌های LED تشکیل شده‌اند و چراغ‌های عقب نیز مانند کوپهٔ Speedback از LED بوده و ظاهری جواهر مانند دارند. این چراغ‌ها با نمونه‌های اصلی مینی تفاوت داشته و کاملاً مشابه چراغ‌های Speedback هستند.

در زیر کاپوت نیز یک پیشرانهٔ ۱۲۷۵ سی‌سی مینی با تنظیم مجدد قرار دارد که ۵۰ درصد قدرت بیشتری از پیشرانهٔ مینی قدیمی تولید می‌کند. این یعنی مینی جدید قدرتی بین ۹۰ تا ۱۰۰ اسب بخار دارد. علاوه بر این، ترمزها و سیستم تعلیق به‌روزرسانی شده و یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی نیز وظیفهٔ انتقال نیرو را بر عهده دارد. دیوید براون همچنین برای افزایش استحکام شاسی و بهبود هندلینگ Remastered، از جوش‌های بیشتری در ساختار خودرو استفاده کرده است.

mini-remastered-by-david-brown-automotive-mid-res-4

داخل این مینی مدرن ترکیب یا آمیزه‌ای است از طراحی رترو با مدرنیته. در اینجا داشبوردی کلاسیک و ساده به چشم می‌خورد که در مرکز آن یک پورت USB و صفحه‌نمایش تمام لمسی با پشتیبانی از اندروید اتو گوگل و کارپلی اپل نصب شده است. در زیر این نمایش گر دو دریچهٔ کرومی گرد برای تهویه تعبیه شده است درحالی‌که یکی از ضروریات خودروهای قرن بیست و یکم یعنی نگه‌دارنده فنجان نیز در آن وجود دارد. غربیلک فرمان چوبی زیبا، صندلی‌ها با پوشش چرم دست‌دوز و صفحه کیلومتر کلاسیک از دیگر موارد قابل‌توجه کابین این مینی کلاسیک اما مدرن هستند درحالی‌که به ریموت کنترل و استارت دکمه‌ای هم مجهز است.

miniremastered-04

مینی Remastered به‌صورت کاملاً دست‌ساز در مقر دیوید برتون در نزدیکی سیلورستون بریتانیا تولید شده و به‌زودی برای فروش عرضه خواهد شد. در ابتدای عرضهٔ این خودرو، دو نسخهٔ ویژهٔ تولید محدود از آن ارائه خواهد شد که یکی الهام گرفته از مونت‌کارلو و دیگری الهام گرفته از کافه ریسر است. این دو نسخهٔ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد ظاهری هستند. مینی Remastered برای اولین بار در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) در موناکو به نمایش عمومی درمی‌آید.

miniremastered_general_01

قیمت این خودروی فوق‌العاده هنوز رسماً اعلام نشده است اما افراد آگاه، از قیمت حدود ۵۰ هزار پوند معادل ۶۲ هزار دلار برای آن خبر داده‌اند که البته احتمالاً با سفارش آپشن‌ها بسیار فراتر از این رقم خواهد رفت؛ بنابراین این مینی کلاسیک خودروی گران‌تری از مینی‌های جدید ساخت ب‌ام‌و خواهد بود اما حداقل ۴۵۰ هزار پوند ارزان‌تر از یک Speedback است.

miniremastered-03

مؤسس شرکت دیوید براون در مورد این مینی جدید گفته است:

«ما این ماشین را ساخته‌ایم تا بتوان آن‌را در کنار هر خودروی کلاسیک یا مدرنی قرار داد. این یک خودروی شهری فوق‌العاده است. ما در مورد Remastered واکنش شگفت‌انگیزی از خریداران خودروی قبلی ما یعنی Speedback و همین‌طور طرفداران دیوید براون دریافت کرده‌ایم».

برای ساخت هر دستگاه از این خودرو هزار ساعت نفر وقت صرف می‌شود و فرایند رنگ‌آمیزی آن برای هر خودرو به‌تنهایی چهار هفته طول می‌کشد. دیوید براون می‌گوید خریداران می‌توانند تنظیمات خودرو را مطابق میل و علاقهٔ خود سفارش دهند و حتی می‌تواند مثل Speedback یک رنگ بیرونی انحصاری را برای خودروی خود درخواست کنند.

david-brown-automotive-mini

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (6797 ديدگاه)

    جالبه شرکتی که صاحب مینی هستش((bmw)) نمیتونه مثل مینی ماشین کم استحلاک بسازه و همه محصولاتش جزو پراستحلاک ترین ساخته های بشریت هست
    همونطور که قبلا اشاره کردم بی ام و محصولاتش 24-48 کار میکنه یعنی 24 ساعت کار میکنه و 48 ساعت در خوش بینانه ترین حالت گوشه تعمیرگاه هستش
    در جواب به کامنت کاربری به اسم Germany این متن رو نوشتم که شروع به توهین در قسمت شورولت تاهو کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. TRX

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (316 ديدگاه)

      علی جان از شما که کاربر قدیمی و فهیمی این سایت هستید چنین کامنتی انتظار نمیره خودت خوب میدونی هر ماشینی بنا به کاربردش میزان استحلاکش متفاوت هست و استحلاک ماشین ١٢٠٠ سی سی با ماشین ۴۴٠٠سی سی توین توربو یکی نیست یا بلاعکس !
      در آخر ارادتمند شما هم هستیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Daniel

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (952 ديدگاه)

      حاج علی BMW همش تو تعمیرگاهه؟؟؟؟؟؟؟؟
      بنظرم بی انصافی کردی در حق BMW.
      BMW خط قرمز همه ماشین بازهاست.
      خواهشا در باره BMW شایعه سازی نکنید دوستان.
      BMW ی اسطورس که فقط ی رقیب جلوی خودش داره. اونم مرسدس بنزه… .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم اف ۵

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        یه سر به تعمیرگاهها بزنید لطفا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رامکال

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (594 ديدگاه)

          سر زدیم خبری نبود.
          اگر خبری بود توی خود آمریکا با لکسوس و بنز سر رتبه برتر دعواشون نمیشد.
          حقیقت تلخه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (952 ديدگاه)

          ونوم جام لازم نیست. به غیر از ی دوره مشکل مالی که برای پدرم پیش اومد و ماشین نداشت هیچی غیر از BMW نخریده. تا همین الان که به لطف منطقه آزاد و قیمت های واقعی خودرو، یه 428i گرند کوپه داره و راضیه کاملا ازش از همه لحاظ.
          درسته از مکانیکی چیزی بلد نیستم ولی میدونم هیچ وقت به غیر از تعویض روغنی ماشیناش رنگ تعمیرگاه رو ندیدن.
          حرف اشتباه و متعصبانه ی دیگران رو درفش کاویانی نکنید و همه جا نچرخونید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Parvaz

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (395 ديدگاه)

      اقا علی از محصولات بیمر یکی به من بدن استهلاکش با خودم اصلا بیمر رو بخاطر اسهلاکش دوست دارم.( با طرفدارای متعصب اصلا بحث نکنید بذارید خوش باشند) ماشین های امریکایی رو دوس دارم ولی همیشه پشت ماشین های آلمانی هستن حتی پشت برترین موتورساز دنیا ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Germany

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (36 ديدگاه)

      جناب علی اتفاقا این استهلاک ماشین های آمریکاییه که خیلی بالاست جنس هرچی بی کیفیت تر باشه استهلاکشم بیشتره اینو
      می شه تو هر جنسی دید برای نمونه کفش های چهل هزار تومانی که پس از چند ماه پاره می شن ولی یه کفش صدو پنجاه هزار تومانی تا چند سال هیچیش نمی شه اتفاقا من دیروز اصلا توهینی به ماشین های آمریکایی نکردم بلکه واقعیت هارو گفتم ولی تو داری حرف الکی می زنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Machine

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        Germany
        دوست عزیز
        کسب رتبۀ نخست لیست رضایتمندی خریداران JD پاور در سال 2017 توسط بیوک
        کسب رتبه‌های سوم و چهارم همین لیست توسط جی‌ام‌سی و شورلت
        کسب رتبۀ چهارم قابل‌اعتمادترین خودروسازان JD پاور سال 2107 توسط بیوک
        انتخاب شورلت بولت بعنوان خودروی سال 2017 موتور ترند
        انتخاب فورد فوکوس RS بعنوان خودروی سال 2017 اتو گاید
        و… (مدرک تمامی این‌ها تو همین پدال موجوده)
        جواب دندان‌شکنیه برای کسایی که بدون دلیل و سند ماشین‌های آمریکایی رو بی‌کیفیت میدونن.
        باید بگم که دقیقاً برعکسه، یعنی تو حقایق رو نمیگی بلکه قصد تخریب و سیاه‌نمایی داری. من شخصاً نمیگم ماشین‌های آمریکایی بهترین ماشین‌های دنیا هستن اما اونطوری هم که تو میگی به هیچ‌عنوان نیست. بنابراین این گفته‌ها حقیقت نیست بلکه چیزیه که تو دوست داری حقیقت باشه. پس این ادعاهای بی‌پایه و اساس که به قصد تخریب خودروهای آمریکایی بیان میکنی میتونه توهین باشه نه بیان حقیقت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. فقط انگلستان

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1045 ديدگاه)

        Germany عزیز طبق حرفای شما یعنی کیفیت پایین ماشین های آمریکایی
        ( که اصلا قطعاتشون کیفیت پایینی نداره و خیلی هم کیفیتشون بالاست ) با استهلاک رابطه مستقیم داره ولی توربو بودن ماشین های آلمانی که که اثبات شده استهلاک ماشین رو خیلی بیشتر می کنه با استهلاک رابطه مستقیم نداره یعنی قدرت موتور بیشتر ماشین های آلمانی که باعث درگیر شدن بیشتر و استفاده بیشتر از قطعات موتور و انواع قطعات مثل لنت و لاستیک و … می شه رابطه ای با استهلاک نداره ولی کیفیت پایین قطعات ماشین های آمریکایی ( که طبق آمارها نه تنها کیفیتشون پایین نیست بلکه خیلی هم بالاست ) باعث استهلاک می شه
        و …
        پس خواهشا دیگه این حرفا رو تمام کن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. ایران

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (5 ديدگاه)

      حق با شماست.ب ام و باید بیشتر به فکر کم کردن استهلاک ماشیناش باشه.بابا همین تیپ 28 که موتورش کوچیکه پدر صاحب بچه رو درآورده.بلایی به سر میاره که آدم میگه غلط کردم.سوار تویوتا پریوس زشت میشم ولی دیگه سوار ب ام و نمیشم.ماشینای خیلی خوبی میزنه ولی واقعا استهلاک بالایی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. كوروش

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      عجب من فکر کردم توضیحات قابل قبول دوستان درباره ((((استهلاک)))) بیمر کافی بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ahmad

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      داداچ داری اشباه میزنی!
      فکر کنم MWM رو با BMW اشتباه گرفتی!
      عیبی نداره، هر کسی که اطلاعی از دنیای خودرو نداشته باشه ممکنه مرتکب همچنین اشتباهی بشه! :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (213 ديدگاه)

        دوستان ، عزیزان ، یاران
        تو رو خدا بابا این بحث ها به خدا برازنده شما نیست اینها بحث های کوچه بازاری روزنامه های دوبرگی زد هست
        به پیر به پیغمبر هر شرکتی در مسیر خودش اهدافی رو دنیال میکنه که اگر به اونها نرسه بازار هدف خودش رو از دست میده
        ب ام و خودروسازی هست که تو تو تمام محصولاتش در هرکلاسی که تولید داره لوکس تولید میکنه اولویتش پرفومنس بالا جذابیت و خونمایی در عین وقار هست و خریدار هدف هم تو مدت 3 سالی که داره با اون گارانتی که داره به هیچ مشکلی بر نمی خوره چون دیگه حداکثردیر دیر دیر بعد از 3 سال یه ماشین نو و به روز تر میخواد چون پولشو داره مشکل اونجا شروع میشه که قشر متوسط به پایین بخوان ادای پولدارها رو در بیارن خب این ماشین وقتی صفر کیلومتره مال سطح درآمدی من نیست ماشینی وای به حال که که 5 سال از تولیدش گذشته قیمتش ارزون شده که دیگه بدتر
        ولی تویوتا کلا محصولاتی داره که مال قشر متوسط کشورهای درست درمون هست باید استهلاک بالایی نداشته باه و نگاهش هم بیشتر به راحتی و امکانات درعین حال اقتصادی باشه خریدار هدف تویتوا حداقل 3 سال ماشین رو نگه میداره نه حداکثر
        پس توقعه اهدافی که تویوتا داره رو از ب ام و نداشته باشیم چون ب ام و هیچ وقت قرار نیست 11 میلیون خودرو به دست مشری برسونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ونوم اف ۵

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        داداچ مگه mvm المانیهههه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رامکال

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (594 ديدگاه)

          نه داداچچ اشتباه نکن.
          آمریکاییییهههه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    8. silver

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (226 ديدگاه)

      باز شروع شد !
      باشه تو خوبی….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    خیلی جالبه!
    ولی گرونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. kamran cooper

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    مدت ها بود که به همچین چیزی فکر میکردم
    با دیدن عکساش خیلی لذت بردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2774 ديدگاه)

    آقا یه لطفی بکنید اخبار مربوط به خودروهای انگلیسی رو زود بزارید.
    یا خیلی دیر میذارید یا اصلا نمیذارید.?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mercede kaviani

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با درود به دوست عزیز شاهین احمدزاده
    سپاس بی کران از مطلب بسیار عالی شما جایی خرسندیی بسیار است در روز پی در پی چنین خبر های مسرت بخشی را میشنویم کاش کادیلاک لینکلن جاگوار و رولز-رویس بنتلی ( برندهای امریکایی وبریتانیای ) از چنین ایده ای را استفاده می کردنند ویک بخش بصورت سفارشی داشتنند درست مانند کمپانی دیوید براون به احیایی مدل های کلاسیک وخاطره ساز انها اقدام می کرد
    با سپاس دوستدار شما مرسده کاویان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط انگلستان

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1045 ديدگاه)

      همیشه اسم نویسنده رو اشتباه می گی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mercede kaviani

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (551 ديدگاه)

        ببخشید از خوشحالی این خبر اشتباه شد وتشکر از تذکر شما دوست عزیز
        دوستدار شما مرسده کاویانی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. آرش

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    بدرد نمیخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علیرضا.م

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (57 ديدگاه)

    یعنی ایربگ داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sevlan

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا زیبا و دوست داشتنی!عاشقشم،قیمتش هم بخاطر ساعاتی که با عشق و ذوق صرف ساختش شده معقوله،خدایا نصیب کن واسه همه بچه های عشق مینی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. javadm4

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (53 ديدگاه)

    من خودم عاشقه ماشینای امریکایم ولی هی نباید گفت بی نقص هستن خواهشا هی تکیه به امار فروش ورضایتمندی نکنید امار فروش پراید تو ایران اوله دلیل بر خوب بودن پراید نیست دلیل بر قیمت پایینش نصبت به بقیه ماشین هاست نمیشه گفت امار میگه فلان ماشین بیشترین رضایتمندی رو داره چون تعداد افرادی که ماشین با قیمت مناسب میخرن بیشتره پس امار فروشش میره بالا دلیل نمیشه نصبت به ماشینی که دو برابر قیمتش رو داره و خریدار کمتری داره بهتر باشه که
    در اخر باید گفت کسی که امریکایی باز باشه همون صدای استارت خوردنش برای عاشق ماشین امریکایی موندن کافیه کسیم که بی ام و بازه همون چراغای اخم دارش با ارم بی ام وه براش کافیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Machine

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      اولاً منم نگفتم ماشینهای آمریکایی بی‌نقص هستن.
      دوماً من کی حرف از آمار فروش زدم؟ من لیست رضایتمندی و قابلیت اعتماد JD پاور رو مطرح کردم.
      اینم اسمش روشه رضایتمندی؛ یعنی افرادی که یه ماشین رو خریدن چقدر از اون راضی هستن. حالا میخواد صد دستگاه فروخته باشه یا یه میلیون دستگاه فرقی نمیکنه.
      اتفاقاً خودروسازی که تو این لیست رتبۀ مناسبی داشته باشه دلیلی بر خوب بودنش هست.
      ضمناً نسبت درسته نه نصبت!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. javadm4

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (53 ديدگاه)

        مرسی از نکته املا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ونوم اف ۵

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      دادا بازار بسته ی ایران رو با جاهای دیگه مقایسه نکن اینجا ناراضی هم باشی باید بخری ولی اونجا میری سراغ یه برند دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامکال

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (594 ديدگاه)

        نمیدونستیم
        که بازار اروپا / آمریکا / ژاپن هم جزئی از بازار ایران بحساب میان!!!!!!!!
        عجب پس مردم آمریکا هم هیچی نمیدونند .
        چطوره که یک سری به شما کارشناسان خبره و آگاه از همه چیز بزنند.
        به خدا شماها حیفید اینجا موندید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. Mercede kaviani

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوستان
    فکر کنم در سایت پدال تنها دختر باشم وتنها عضوی که همه ازش متنفراند
    برحال برای تمام دوستان مخصوصا دوست عزیز امیر دهقان اسم شان بخاطر مطلب بسیار جالبشان در مورد طرح کلاسیک اشتپاه تایپ کردم وسایر نویسندگان و دوستان
    با تشکر مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر دهقان

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (689 ديدگاه)

      سپاس از لطف شما
      ضمناً دلیلی برای تنفر از شما دوست محترم نمیبینم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Daniel

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (952 ديدگاه)

      تنفر؟!؟!؟!؟!؟ چرا تلقین میکنید!!!!
      همه دوستداران خودرو قابل احترام هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. ye pesar

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    بی نظیر ولی ای کاش خود شرکت مینی تو تولید انبوه و با همین حفظ کلاسیک بودنش و قیمت پایین عرضه اش می کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. saeed-m

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    هزینه نگهداری بی ام و که میگن بالاس و یا استهلاکش بالاس به چند دلیله! اولا بخاطر توربو بودن و عدم هماهنگی با بنزین اکثر کشور های خاورمیانه مخصوصا ایرانه! که تو رنکینگ هم اثر کرده.قدرت ها و شتاب های خیلی بالا نسبت به حجم موتور خب خرج داره!دوما بخاطر کیفیت بالای ساخت قطعات هزینه تعمیر و تعویض نجومیه که باز تو ایران وضع بدتره. سوما بی ام و خودش استاد ساختن موتور هست و مطمینن میتونه استهلاک رو پایین بیاره ولی خب بجاش خدماتی میده که مشتری رو راضی نگه داره که متاسفانه در ایران تا اون حد نیس چهارما این بحث تعمیرگاه رفتنش فقط واسه ایران صدق میکنه چون ماشین اسپرتی هست و بیشتر بهش فشار میارن بیشتر دست جوونایی مثل منه که خیلی گاز میدن بهش فشار میارن و چون سر موقع بهش نمیرسن یا نمیدن نمایندگی مجاز کار از کار میگذره و خرج یک میلیونی رو حتی ممکنه تا ۵ برابر بالاتر ببره.شخصی رو میشناسم که مدل ۵۳۰ مدل ۲۰۰۵ داره و ۳۸۰ هزار تا رونده تا الان هزینه ای بابت ایراد اساسی و کلی نداده و فقط قطعات مصرفی بوده. ماشین هنوز هم همون شتاب رو داره!. درعوض یه شخص دیگه در عرض ۶ ماه رانندگی با مدل ۵۲۸ مدل ۲۰۱۴ نزدیک ۱۰ میلیون فقط خرج رفع ارور ها کرده. و شانس بیاره موتور به ایراد کلی نخره بعد یه سال هنر کرده!
    استهلاک بدی بی ام و هست و لی خیلی چیزای سرتر و بهتری نسبا به رقبا داره که همه رو راضی نگه میداره تا اون عیب رو کلا نبینن.
    لطفا هم این تفکر که بی ام مساوی استهلاک و تعمیرگاه رو نیارین.جهان سومی یعنی این حرف!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا