سایر خودروهای اروپایی

پینین فارینا به جنگ لامبورگینی اوروس خواهد رفت!

پینین فارینا آماده‌ی عرضه‌ی هایپرکار باتیستا در اواخر سال آینده می‌شود اما خبرها نشان می‌دهند این شرکت به فکر معرفی یک کراس اوور الکتریکی در سال ۲۰۲۰ هم افتاده است.


بنا به گزارش پدال و به نقل از اتو اکسپرس، پینین فارینا می‌خواهد هر ساله از یک خودروی جدید پرده‌برداری کند و سال آینده نیز کراس اووری را معرفی خواهد کرد که به منظور رقابت با لامبورگینی اوروس طراحی شده است. ظاهراً این خودرو در اواسط سال آینده میلادی پدیدار خواهد شد اما خبری از زمان عرضه‌ی دقیق آن منتشر نشده است.

فعلاً چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما کراس اوور جدید پینین فارینا به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از باتیستا با قیمت ۲.۲ میلیون دلاری خواهد بود. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده اما گفته می‌شود کراس اوور این شرکت قیمت حدود ۳۱۶ هزار دلاری خواهد داشت.


این خودرو قرار است از پلتفرم کاملاً جدیدی که با همکاری شرکت بوش و بنتلر توسعه یافته استفاده کند. پینین فارینا اطلاعات زیادی درباره این پلتفرم منتشر نکرده اما مدیرعامل شرکت گفته که پینین فارینا به دنبال تولید خودروهای لوکس و پرفورمنس می‌باشد.


پینین فارینا همچنین قبلاً یک اسکچ طراحی از پلتفرم یاد شده با مجموعه باتری نصب شده در کف خودرو و دو پیشرانه الکتریکی روی هر اکسل را منتشر کرد. این معماری دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و پرفورمنس احساس‌برانگیزی را ارائه می‌کند.

خبرهای پیشین نشان داده‌اند که پلتفرم یاد شده می‌تواند باتری‌هایی با ظرفیت بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ کیلووات ساعت را در خود جای دارد. همین مجموعه به محصولات آتی پینین فارینا اجازه خواهد داد حداکثر برد ۶۰۰ کیلومتری داشته باشند.

اگرچه کراس اوور جدید پینین فارینا سال آینده معرفی خواهد شد اما خب عرضه‌ی آن چند سالی طول خواهد کشید. این شرکت هنوز به دنبال سایت تولید محصولات خود بوده و قبلاً گفته که دوست دارد خودروهای خود را در ایتالیا بسازد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sina7

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (435 ديدگاه)

    تا بخواد درست کنه نسخه قوی تر اوروس اومده =)))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا