سایر خودروهای اروپایی

رونمایی گومپرت آپولو Enraged – هیولای خشمگین

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: کمپانی گومپرت در کنار مدل مسابقه ای خود ، آپولو R به معرفی یک مدل دیگر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۲ پرداخت.با نام گومپرت آپولو Enraged .

این هیولا از موتور ۴.۸ لیتری V8 بهره می برد که قدرت ۷۸۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۹۲۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه را برای این هیولا فراهم ساخته است.برای رسیدن عقربه از صفر تا صد تنها به ۲.۹ ثانیه نیاز است و تنها ۵.۸ ثانیه بعد شما اگر پای خود را از پدال گاز بر ندارید به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خواهید رسید و باز هم اگر پای شما ثابت برروی پدال بماند حداکثر سرعت این هیولا یعنی ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این استفاده از سیستم تعلیق آنتی رول دو جناغه ی  قابل تنظیم و فشرده سازی باعث شده تا بتوان ارتفاع سواری بین ۴۰ تا ۱۲۰ میلی متر قابل تغییر باشد. به این موارد باید دیسک های ترمز سرامیکی و لاستیک های میشلین را هم اضافه کرد. وزن ماشین به لطف استفاده از کربن و آلومینیوم و بهینه سازی اجزا به ۱۱۷۵ کیلوگرم رسیده است.

در کابین هم شاهد استفاده از روکش آلکانترا ، کمربند ایمن ۴ نقطه ای ، سیستم کنترل آب و هوا ، سیستم خاموش کننده آتش و ال سی دی روی داشبورد به منظور بهره بردن از سیستم رهیاب ، دوربین پشت برای پارک کردن و دوربین پشت در طول رانندگی نیز هستیم. همه ی این موارد دست به دست هم دادند تا هیولای خشمگین گومپرت استاندارد یورو ۵ را کسب کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. mitti

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    یه کمی شبیه بوگاتیه..مگه نه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. milad

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    گامبرت نگو هیولاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mohamad

    ۱۰ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اره خیلی شببیه بوگاتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ehsan

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا شبیه بوگاتی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا