ایستگاه خبرزامیادسایر خودروهای داخلی

پادرا، جانشین وانت نیسان آبی می‌شود

زامیاد می‌خواهد نیسان معروف آبی رنگ خود را با خودروی به‌روزتری جایگزین کند. مدیرعامل شرکت زامیاد،‌ در نشستی با رسانه‌ها ضمن اشاره به مشکلات و دغدغه‌های تولید،‌ تأمین قطعات و کمبود نقدینگی گفت: در سال‌های اخیر استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای درزمینهٔ ایمنی و مصرف سوخت وارد عرصه تولید خودرو گشته که برای تولیدکنندگان مشکلاتی را به وجود آورده است زیرا از یک‌سو اجرای این طرح‌ها نیازمند تأمین نقدینگی است و از سوی دیگر امکان افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
مهندس حمیدی افزود: ۴۲ سال است که خودروی نیسان آبی زامیاد با یک مشخصات در حال تولید بود. این محصول نقاط ضعفی دارد و رویکرد ما از رده خارج کردن این خودرو از خط تولید است البته رسالتی که این محصول در بازار حمل‌ونقل کشور ایفا کرده بر کسی پوشیده نیست و این محصول به‌شرط افزایش کیفیت توانایی عرضه خدمات در سال‌های آینده را دارا است.

وانت نیسان جونیور زامیاد Z24
وانت نیسان جونیور زامیاد Z24
وی افزود: توان باربری این محصول معادل ۳ وانت است و این در حالی است که محصولی که یک‌سوم این خودرو بار حمل می‌کند در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین مصرف می‌کند درحالی‌که نیسان آبی زامیاد در هر ۱۰۰ کیلومتر سه برابر بار حمل می‌کند و تنها ۱۲ الی ۱۳.۲ لیتر مصرف سوخت دارد.
مهندس حمیدی ضمن اشاره به میزان مصرف سوخت ۱۸ لیتری وانت‌های نیسان کاربراتوری که در گذشته تولید می‌شد، اظهار داشت: کاهش مصرف ۱ لیتر بنزین بسیار سخت و هزینه‌بر است و امروز این خودرو نسبت به گذشته خود ۵.۵ لیتر کاهش مصرف سوخت دارد و این در حالی است که از زمان تولید مدل دیزل این خودرو تاکنون هزار میلیارد تومان منافع برای کشور از جهت صرفه‌جویی سوخت ذخیره شده است.
وی در ادامه افزود: به منظور تغییر ظاهر خودروی نیسان آبی،مدل پادرا تولید شد که در ابتدا دست‌ساز بود و خط تولید نداشت. این خودرو با مصرف سوخت کمتر و راحتی فرمان پذیری و هندلینگ به گیربکس ۶ دنده مجهز شده است و تاکنون ۱۱۰ الی ۱۲۰ دستگاه از این مدل تولید شده که به ارگان‌ها در قالب مزایده فروخته خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت خودرو مشخص شود و در اردیبهشت ماه سال آینده فروش پادرا به عموم مشتریان آغاز خواهد شد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
مدیرعامل شرکت زامیاد افزود: تا امروز نزدیک به ۵۰ دستگاه از این خودرو به کشورهای تونس،ترکمنستان و لیبی صادر شده است.
وی در ادامه افزود: درصد زیادی از خودروهای در حال تردد کاربراتوری و فرسوده هستند و ما اصرار داریم که دولت برای تعویض این خودروها با مدل‌های انژکتوری حمایت لازم را انجام دهد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
در ادامه مهندس فداکار، معاون مهندسی شرکت زامیاد، گفت: یکی از مباحثی که بسیار درباره آن بحث می‌شود میزان مصرف سوخت نیسان آبی است درحالی‌که طی بررسی‌های انجام شده وانت NI(بنزین سوز) در حالت بدون بار ۱۱.۷ لیتر و نیمه بار ۱۲.۹ لیتر و تمام بار ۱۴.۶۲ لیتر و ترکیبی ۱۳.۱۱ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف سوخت دارد.
وی افزود: وانت دیزل ND نیز در حالت بدون بار ۸.۴۸ لیتر و تمام بار ۱۰.۰۵ لیتر و ترکیبی ۹.۳۵ لیتر بنزین مصرف سوخت دارد.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
در ادامه مهندس درویش،معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد، افزود: طی دو سال اخیر سبد محصولات این شرکت شامل محصولات دوگانه‌سوز، دیزل و بنزینی بوده که از ۳۸ هزار دستگاه خودرو فروخته شده ۳۶ هزار دستگاه دوگانه‌سوز و دیزل می‌باشد.
وی افزود: در سال جاری، ۳۲ هزار دستگاه خودرو در شرکت زامیاد تولید شد که تنها ۱۴۰۰ دستگاه آن مدل بنزین سوز است.

زامیاد پادرا
زامیاد پادرا
وی در ادامه به پروژه‌های در حال اجرا در این شرکت اشاره کرد و افزود: تعدادی از پروژه‌ها بر روی پلت فرم نیسان انجام شده که می‌توان به پروژه‌های پادرا، اکستند، پادرا دو کابین و Z100 (تغییر اتاق) اشاره کرد. همچنین پروژه‌هایی نیز شامل تغییر پلت فرم است که می‌توان به ارتقا موتور به یورو ۶ دیزل، گیربکس جدید ۶ دنده و بهینه‌سازی شاسی اشاره کرد.
مهندس درویش در ادامه به پروژه‌های محصول جدید این شرکت اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد تنوع در سبد محصولات تولیدی، پروژه DSFK که کامیونت زیر یک تن با استاندارد یورو ۵ و دو ایربگ می‌باشد در محدوده قیمتی ۳۰ میلیون تومان و شمار ۲ هزار دستگاه تا اواسط سال آینده اجرا خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: همچنین محصول ون مسافری و باری برای طرح روستایی به‌صورت CBU وارد و در سال آینده عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲۲ دیدگاه‌ها

  1. موسی

    ۱۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باید ۱۶سوپاپ بشه…..وسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فراز

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بله من خودم یه نیسان به مدل 1363دارم که روزانه 300کیلومتر حتی بیشتر باهاش رانندگی میکنم خیلی عالی میشه که بتونم با یه نیسان دیزل تعویضش کنم اما…….قیمت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شهرامشاه

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24E در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24E بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسرو پرویز

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (102 ديدگاه)

      با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24DE
      16 سوپاپه بگذارید. خیلی سپاس
      زیاد سخت نگیرید????

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. احسان

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    چی میشد جفت دیفرانسلش میکردن،تکنولوژیشو نداریم?؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. علی

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    خدا وکیلی ماشین های شما ماشین نیس من رفتم صفر خریدم تا الان دارم واسش خرج میکنم
    اصلا واشین وارد کشور کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعیدشکری

    ۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.کی میگه وانت نیسان 100کیلومتر13لیتربنزین میسوزانه. بنده صفرمدل1394خریدم بخدا100کیلومتر20لیترمصرف داره.هزینه سوختش کمرموشکونده. انژکتوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (132 ديدگاه)

    نیسان واقعا خرکاره طرف باهاش 4 تن بار میزنه میره شهرستان آخ نمیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدایش خیلی تلاش کردین چراغاش عوض کردین شما مردم ایران چی فرض کردین خوردرو ملی تولید کنید ن اینکه سال ب سال چراغاش عوض کنید به این بهانه ما گرونتر بدین به مردم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. حمید

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلا م چند وقته میخوام ینیسان بخرم تا حالا نیسان نداشتم بین دو گانه سوز و دیزل موندم و در مورد مدل هم نمیدونم چی بهتره میتونم بیستو دو هزینه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohammad fm480

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      دیزل بگیر فقط دیزل

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. شهرامشاه

    ۱۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24E در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24E بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسرو پرویز

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (71 ديدگاه)

      موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24DE بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید بخدا میشه 2 دیفرانسیلشم کرد 4*4 بشه حتی کمک دار بشه مگه مزدا گر 2000 چه برتری نسبت به نیسان داره تازه نیسان زنجیرتایمدار مزدای گر و قراضه و لگن تسمه تایم داره سخت نگیرید دقت کنید ???????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مهدی

    ۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من با همین وانت جدید رانددگی کردم در 200کیلومتر 40لیتر سوخت دنده 5 هم نداره پدر موتور توی جاده درمیاد از کرمان مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. هوشنگ نجاتی

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام این ماشین ها از ظاهر خیلی از نیسان ابی ها بهتره باید 16 سوپاپ بشه…اگه قسمت بشه 1 دونه میخرم هوشنگ نجاتی مأمور رفع سد معبر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فرشاد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه. من موندم چرا شرکت زامیاد گیر داده به وانت اگه همین موتور رو روی یه بدنه باتغیرات جزیی که سه درب باشه مثل پاترول قدیمی با دیفرانسیل جفت کلی فروش داره. من ازهمین الان آماده پیش خریدش هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. خسرو پرویز

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24E بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. خسرو پرویز

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24DE بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. الیاس

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مردم چ دیدگاهی دارن بخدا هرچیزی سر جاش دیگ..آدمایی هستن تو کشورمون ک با همین نیسان دارن خرج چند تا خونوادرو میدن اونوقت شرکت بیاد برات پاترول بزنه…!!!!مگه پیک نیک میخوای بری.تنها ماشینی ک واقعن بیشتر مردم دارن باهاش کار میکننو خرج زندگیشونو میدن و کار خوبی میکنن وانت نیسانه..این طرح جدیدشم ک استاندادهارو رعایت کرده عالیه…قیمتشم خوبه نسبت ب پراید وانتی ک 25تومن دارن میدن.خواهشن نظر میدید جوانبو درنظر داشته باشید….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی نیسان

      ۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام داداش دمت گرم خدایی گل گفتی از همینجا میبوسمت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. خسرو پرویز ( شهرامشاه )

    ۲۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24DE بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید بخدا میشه 2 دیفرانسیلشم کرد 4*4 بشه حتی کمک دار بشه مگه مزدا گر 2000 چه برتری نسبت به نیسان داره تازه نیسان زنجیرتایمدار مزدای گر و قراضه و لگن تسمه تایم داره سخت نگیرید دقت کنید ???????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. عرفان

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۳۳میلیون تومان قیمت ماشینه حتی یک هیرولیک نداره باید سفارش بده اونم ۱۰۵۰۰۰۰ تومانه اخ با پژو ارزیابی کن ببین کدومش بهتره من وانت دارم هر۱۰۰تا ۲۳تا میسوزنه مگه پول علف خرسه خب بگیم امنیت نداره همین موتورو میزنی رو پادرا اونم فقط اربگش زیاده وسینه اش خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. قاسم

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با عرض سلام و خسته نباشید به اونایی که فقط منافع خودرو سازان را در نظر میگیرند بنده یه وانت تک کابین ال 200 میتسوبیشی دارم واسه 23 سال پیشه هر وقت با نیسان مقایسه میکنم تنم میلرزه که از سال 1353 زامیاد داره تولید میکنه اما تا الان تغییر زیادی ندیدیم افسوووووووووووووس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فردین

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داداچ داری اشتباه تولید میکنی.نمیخریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رضا

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هرچقدرم که خوب باشه جای نیسان ابی خودمونو نمیگیره… قیافش قشنگ نیس .. سوسول ماشینه بابا .. ما با نیسان تک چرخ میزنیم . مسابقه میدیم .. در ضمن 5 تن برنج میزنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ولی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باعرض سلام متور نیسان دیزل ازلحاظ متورضعیف هست که باید هر دوسال تعمیر کرد بدنشم تکراری بایک رنگ آبی تکراری حالا نیسان جدید درعکس مشاهده میشه خوبه اما صندلیش خیلی بد هست اگه مسیر 500 کیلومتر بری وسط صندلی ترمز دستی هست بد شده باید راننده پشت وانت استراحت کنه اگه ترمز دستی مثل قبل وصندلی مثل قبل باشه مشتر ی این پادراوانت زیاترخواهد شد اما باچنین صندلی خیلی خیلی کم مشتریش خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. فرشید

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ب دوستان گل
    لطفا عزیزانی ک حتی تو زندگیشون نیسان سوار نشدن و ندیدن الکی نظر ندن نیسان دوتن بار میزنه زیاد و نهایت ۳تن نباشد ۳/۵تن ن ۴ و ۵ تن لطفا دروغ نبافین. با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علی عقیلی

    ۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام.
    بنده قصد واکاوی کارایی موتور و توان مقاومت آنرا ندارم.چرا که هدف واقعی شما
    ارایه محصولی ک بتواند با نمونه خارجی اش مقابله کند که هیچ حتی قابل قیاس باشد را ندارید.
    تنها سوالم این است.چرا و براساس کدام حقوق قانونی شما کالای تولید شده را گاه به سه برابر قیمت تولید شده اش قیمت گذاری میکنیدً.
    بیچاره مصرف کننده که چاره ای ندارذ.
    بنده بعد از سالها کار وتلاش سال نودیک یک دستگاه نیسان دوگانه سوزصفر خریداری کردم.و طی این چهارسال تنها صدهزار کیلومتر کارکرد دارد.ولی حداقل ده ملیون برام تا الان خرج تعمیرات داشته است.
    بدانید آه و نفرین من و خانواده ام و دیگر مصرف کنندگان روزی گریبانتان را خواهد گرفت.
    فقط یک نمونه اش.طی همان ماه اول پروانه بادش ازجای بدلیل بسته نبودن پیچهایش در رفت.وشکسته هایش رادیاتور را شکافت.درحالی ک آبش خالی شد ولی آمپر چیزی را نشان نمیداد.در هوای برفی و یخبندان موتور سوزاندم. شرکت مسولیت را قبول نکرد.انگار همه باید مکانیک باشند.ووو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. بهادریان

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نیسان دیزل بخرم یا بنزینی؟؟؟آیا نیسان 20 لیتر مصرف در 100 کیلیومتر داره؟؟؟آیا دیزلی تا 20 سال کار میکنه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقای شرکت سایپا من خودم نیسان دارم دیزلی .اگه واقعا تکنولوژی بلدی چطور توی این چند سال هنوز نفهمیدی فاصله نسبت انتقال قدرت بین دنده سه و دنده چهار نیسان به هم نمیخوره اگه از تکنولوژی سردرمیاری دنده پنج نذار بیا فاصله بین دنده سه و چهارو درست کن توی دنده سه موتور میترکه توی دنده چهار نمیکشه اقای تکنولوژی بلد ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. TSHDN

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    ما پادرا میسازیم فورد هم F150 میسازه هردوتاشون وانت هستن ولی این کجا و آن کجا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سبحان

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام . نیسان دوگانه 87 دارم اولش میخواستم صفر مدل 95 بخرم دوستان گفتند زیر 90 دوگانه سوز بخز 8 ماهه خریدم خیلی راضیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مهدی نیسان

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام لطفا اونایی که نیسان سوار نشدن الکی نظر ندن خیلیا با همین وانت آبی خرج یه خونواده رو میدن اونایی که از تولید نیسان ناراضی هستین خب نخرین برین ماشین مدل بالاتر بخرین ولی دیگه حداقل هی از نیسان ایراد نگیرید .بنظر من نیسان خیلی هم ماشین خوبیه از همه لحاظ فقط تنها عیبی که داره اینه که لاستیکای عقب جفت نیس غیر از این دیگه هیچ مشکلی نداره.ممنونم سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مجید افرا

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پادرا بگیرم قشنگه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا