سایپا

برنامه نهایی سایپا برای تحویل محصولات رنو چیست؟

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به تعهداتی که به خریداران خود داریم، از هفته گذشته اقداماتی را برای تحویل خودروهای رنو آغاز کرده‌ایم.

رنو ساندرو استپ وی
محمدعلی قادری بیان کرد: از هفته گذشته تاکنون نزدیک به ۱۲۰ خودرو از خانواده رنو فاکتور شده که شامل ۴۰ دستگاه ساندرو، ۴۰ دستگاه استپ وی و حدود ۴۰ دستگاه تندر پلاس بوده است. قادری با بیان اینکه تا پایان سال ۱۲ هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو را به مشتریان تحویل خواهیم داد، گفت: برای حدود سه‌هزار و ۴۰۰ نفر از متقاضیان خرید خودرو از خانواده رنو دعوت‌نامه ارسال شده و این مشتریان تکمیل وجه کرده‌اند که برحسب برآوردهای انجام شده، خودرو‌های این افراد تا ۲ ماه آینده تحویل داده می‌شود. وی افزود: همچنین تا پایان این هفته به ۸ هزار و ۵۰۰ مشتری دیگر اطلاع خواهیم داد که خودرو خود را چگونه از سایپا تحویل خواهند گرفت.


معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: در بدبینانه‌ترین حالت اطمینان داریم که تعداد ۱۲ هزار خودرو گروه رنو شامل پارس تندر، استپ وی و ساندرو را تا پایان سال جاری تحویل می‌دهیم. وی در پاسخ به این پرسش که تعهد سایپا در بخش محصولات خانواده رنو چه تعداد است، گفت: ۴۸ هزار تعهد ایجاد کرده‌ایم. وی با بیان اینکه سایپا توان تحویل ۱۲ هزار دستگاه از محصولات تعهد شده رنو را دارد، افزود: با توجه به محدودیت در پاسخگویی به تعهداتمان در قبال مشتریان، با غربالگری، این ۱۲ هزار نفر انتخاب شدند. قادری گفت: بر این اساس مشتریانی که در یک سال گذشته محصولات رنو را از این خودروسازی تحویل گرفته‌ و دوباره اقدام به ثبت نام کرده‌اند، از اولویت تحویل خارج شدند.


معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در این غربالگری مصرف‌کنندگان واقعی و نهایی را پیدا کنیم، گفت: بنابراین کسانی که چند درخواست برای خرید خودروهای خانواده رنو داشته‌اند، از اولویت تخصیص خارج شده‌اند. وی با تاکید بر اینکه خریدهای سبدی نیز از اولویت تخصیص خارج شده است، بیان کرد: تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری به تمام ۱۲ هزار نفری که قرار است خودرو رنو تحویل بگیرند، اطلاع‌رسانی می‌شود. قادری در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای ۳۶ هزار تعهد باقی‌مانده دارید، گفت: برای این مشتریان هم پیشنهادهایی داریم که امیدوارم ظرف دو تا سه هفته آینده آنها را اعلام ‌کنیم. وی بیان کرد: سود تاخیر این مشتریان نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اغلب تعهدات سایپا به مشتریان، در سال ۹۶ ایجاد شده، گفت: حدود ۸۰ درصد تعهدات ما به مشتریان رنو مربوط به سال گذشته است و بقیه تعهدات ایجاد شده، به امسال اختصاص دارد. این مقام مسوول در گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: رنو برای تولید سال ۹۷ برنامه تولید ۱۸۰ هزار دستگاهی را پیش‌بینی کرده بود، اما ناگهان اعلام کرد که از ایران می‌رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Majidsh

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    رنو هم داره واسه ما ناز میکنه
    البته با این رفتار ما مردم، حقمون هم بیشتر از این نیست
    و صد البته هم یادمون نمیره خیانت مسئولین رو
    چیزی تا درست شدن یا حداقل قرار گرفتن در مسیر بهبودی نمونده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Danial

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (466 ديدگاه)

    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در این غربالگری مصرف‌کنندگان واقعی و نهایی را پیدا کنیم

    زر میزنه این غربالگری فقط جوریه که برسه دست دوست و آشناهاشون که ببرن بازار آزاد با قیمت نجومی بفروشن البته بد نیست کسایی که این وسط لازم دونستن که دلال بازی کنن هم ضرر کنن و یاد بگیرن نباید از آب گل آلود ماهی بگیرن منتها این افراد فقط مردم عادی هستن که تمام سرمایشون رو ریسک کردن و گذاشتن وسط حالا این وسط پراید و تیبا پیرشون میاد که باز هم با این حال ضرر خیلی زیادی نکردن فقط از سودشون کم میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Genius

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    ملتی که تو این وانفسا بجای تلاش برای حل ریشه ای مشکل بواسطه قدرت اتحاد ملی تنها دنبال منافع خودشون هستن و پاشدن رفتن برای لوگان و ساندروی قدیمی ده ها میلیون پول بی زبون رو حیف و میل کردن حقشونه که حالا با اینچنین برخورد نامحترمانه و توهین آمیزی از جانب مونتاژکاران بی هنر وطنی روبرو بشن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    الان نباید قوه قضاییه ورود کنه شما که می دونستید فقط قرار 12 هزار خودرو تحویل بدید چرا این همه تعهد ایجاد کردید پول گرفتید الان میگید نمی تونیم بدیم بیاید تبدیل کنید کجای دنیا یه همچین چیزی هست بعد حرفم میزنیم میشم غیر متخصص اقا متخصص نیستیم قبول افکار عمومی رو درست پاسخ بدید اینم بلد نیستید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. جهان

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (379 ديدگاه)

    واقعا شرم اوره این کاره سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    مملکت نه خرتوخره ، نه بی صاحب ،.
    این ما هستیم که این شرایط را مُحَیا کردیم برای چپاوُل غارتگران .
    هر چی سرمون بیاد حقمونه.
    خدای من و شما به اسم یکیه ، ولی در عمل یه دنیا فاصلست .
    تو این موندم که مردم ما هیچگاه درست نمیشوند و این کشور نیاز داره به این مسئولان کار درست .
    قشنگ پولها سرگردان را از دست مردم کشوندن و کردن تو حَنا .
    بخدا همینا فردا زودتر تو صَفِ خرید زنبیل میزارند و یک ضرر دیگه و باز هم ادامه داره این داستان ……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mahdy

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    آقایون این اصلا مسئله سختی نیست که انقدر پیچیدش کردین
    مثلا فکر میکنین تا الان تمامی قطعات ساخت فرانسه و اصل رنو بودن که الان بد بخت بشن ؟
    تا الان نصفه و نیمه چینی زدن الان تماما چینی میزنن به همین سادگی و خوشمزگی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Moskva

    ۳۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حیف پول بدی واس اینا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا