رنوسایپا

دوئل رنو کویید و سایپا کوییک

درحالی‌که تنها دو گروه دیگر به پایان دور پنجم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال باقی‌مانده است، امروز سراغ گروه کراس‌اوورهای سگمنت A رفته‌ایم. با توجه به اینکه این گروه به‌تازگی به رقابت‌ها اضافه شده است تاکنون تنها یک دوئل از آن برگزار شده که شرکت‌کنندگان آن فیات پاندا کراس و سوزوکی ایگنس بودند. در این رقابت درمجموع تعداد ۱۱۴۷ رأی به ثبت رسیده است که ایگنس توانست با دریافت ۸۱۰ عدد از آن‌ها و کسب ۷۰ درصد از کل آراء پیروز گردد درحالی‌که پاندا موفق به دریافت ۳۳۷ رأی شده است. حال امروز در دومین دوئل گروه کراس‌اوورهای سگمنت A، دو کراس‌اوورنمای ارزان‌قیمت به نام‌های سایپا کوییک و رنو کویید در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

سوزوکی ایگنس

فیات پاندا کراس

ماهیندرا KUV100

جک S1

سوزوکی ایگنس

؟

جیلی ویژن X1

هاوال H1

سایپا کوییک

رنو کوئید

؟

؟

فولکس کراس‌فاکس

مزدا فلایر

؟

سایپا کوییک

چند سال پیش سایپا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ تیبا را با نام ساینا رونمایی نمود که تغییرات نسبتاً کاملی در نمای جلو، عقب و داخل آن اعمال شده بود. سپس چندی بعد یعنی در اواخر سال گذشته سایپا خودروی جدیدی بنام کوییک را رسماً رونمایی کرد. این ماشین در اصل نسخهٔ هاچ‌بک ساینا است که طبق رویهٔ این روزهای صنعت خودروسازی دنیا با اضافه کردن قطعاتی سعی شده ظاهری کراس‌اوور مانند به آن بخشیده شود. علاوه بر این، سایپا آپشن‌های بیشتری را هم برای کوییک در نظر گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نمایشگر لمسی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب و… اشاره کرد. البته بسیاری از آپشن‌ها فقط در بالاترین تیپ کوییک ارائه می‌شوند. این کراس هاچ‌بک روی همان پلت‌فرم ساینا ساخته شده که خود تلفیقی از پلت‌فرم پراید و ریو است. در سینهٔ کوییک نیز همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی ساینا و تیبا قرار دارد که ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور در نسخهٔ دستی توسط یک گیربکس پنج سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما یک گیربکس CVT هم برای آن در نظر گرفته شده است. با اینکه کوییک در اسفند سال گذشته رونمایی شد اما هنوز نه از فروش آن خبری هست و نه قیمت دقیق آن اعلام شده است. در حال جاضر قیمت کوییک اس را می توانید در بخش قیمت روز خودروهای پدال مشاهده نمایید.

رنو کویید

 

رنو در ماه می سال ۲۰۱۷ کراس‌اوور ارزان‌قیمتی را با نام کویید برای بازار هند رونمایی نمود. کویید اولین خودرویی محسوب می‌شود که روی پلت‌فرم جدید CMF-A گروه رنو-نیسان ساخته شده است. بعداً از همین پلت‌فرم در داتسون ردی‌گو هم استفاده شد. کویید در ابتدا با یک پیشرانهٔ ۸۰۰ سی‌سی سه سیلندر در هند عرضه گردید که ۵۴ اسب بخار قدرت و ۷۲ نیوتن متر گشتاور دارد. چندی پیش نیز نتایج آزمون‌های تصادف این کراس‌اوور ارزان‌قیمت منتشر شد که در آن بسیار ضعیف عمل کرده بود. به همین دلیل رنو که تصمیم به عرضهٔ کویید در برزیل را هم داشت، به‌منظور افزایش ایمنی در آن تغییراتی ایجاد نمود که افزایش وزن را هم به همراه داشت. همچنین برای بازار برزیل پیشرانهٔ قوی‌تر ۱ لیتری سه سیلندر در نظر گرفته شد. این موتور ۶۷ اسب بخار قدرت و ۹۱ نیوتن متر گشتاور دارد. در حال حاضر این پیشرانه در هند هم عرضه می‌شود. تولید نسخهٔ برزیلی این ماشین از امسال آغاز شده است. چند وقتی است که گفته می‌شود رنو کویید در بازار کشورمان هم عرضه خواهد شد. برای بازار ایران نسخهٔ برزیلی این ماشین با پیشرانهٔ قوی‌تر ۱ لیتری در نظر گرفته شده است که برای این دوئل نیز همین موتور را انتخاب کرده‌ایم. انتقال نیرو در کویید نیز توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد اما در کنار آن یک گیربکس اتوماتیک AMT نیز قابل انتخاب است. کویید از لحاظ طراحی خودروی مدرن‌تری نسبت به کوییک است اما در بخش آپشن‌ها پایین‌تر از رقیب ایرانی قرار می‌گیرد.

مقایسه مشخصات فنی

سایپا کوییک

رنو کویید

پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱ لیتری ۳ سیلندر
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۸۷ اسب بخار ۶۷ اسب بخار
گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر ۹۱ نیوتن متر
گیربکس ۵ سرعته دستی ۵ سرعته دستی
محور محرک جلو جلو
حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر/ساعت ۱۵۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۷ لیتر (ترکیبی) ۵.۴ (ترکیبی)
ظرفیت باک ۴۱ لیتر ۲۸ لیتر
وزن ۱۰۶۵ کیلوگرم ۷۰۰ کیلوگرم
طول ۳.۹۹ متر ۳.۶۸ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۴۱ متر ۲.۴۲ متر
قیمت پایه حدود ۸,۶۰۰ دلار ۵,۸۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9862260]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. Amin

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    موتور ١،۵ لیتری با گیربکس cvt و فقط ٨٧ اسب صدی ٧ لیتر بنزین میسوزونه،خدایا منو بخور?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (96 ديدگاه)

      ولی به جاش امنیت داره ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. me84

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      .
      ببخشید اینجا کامنت گذاشتم. فقط می خوام بدونم اونایی که به Amin (کامنت اول) دیس دادن، واقعا تو چه وادیی سیر میکنن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amin

        ۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (91 ديدگاه)

        احتمالا مدیرای سایپا و بر و بچه هاشون باشن?
        C63 amg با ۴ لیتر حجم موتور،٨ تا سیلندر و ٢ تا توربو صدی ٩ لیتر مصرفشه
        تازه ٧ لیتر اعلام کارخونست،خدا میدونه تو واقعیت مصرف این لگن چقدره

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. aston martin

          ۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          شک نکنید تو مصرف واقعی بالاتره
          فلکس واگن به اون عظمت رسواییش در اومد آمارهاش غلط بود. این شارلاتان ها که صددرصد چرتن
          شما همیشه سه لیتر بالا تر از اعلام کارخونه در نظر بگیر
          تو همه کشورهای دیگه هم آماری که اعلام میشه با اصل جنس تا یکی دو لیتر هم دیده شده متفاوته (به معنای بیشتر)
          اینجا میگن ماشینای ایرانی صدی 8 لیتر مصرف دارن ولی در اصل بالای 10 لیترن
          افتخار کنین مصرف سوخت ماشیناتون با مصرف مازراتی در رقابته

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کیفیت ساخت کوییک اونقدر بد هست که بدون توجه به جدول مشخصات به کویید رای بدم. اختلاف قیمتشون توجیه‌پذیر نیست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (191 ديدگاه)

      کویید هم اگه با سرعت 20 کیلومتر به جایی بخوری مرگت حتمیه
      ایمنیش فاجعست

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        کلا انتخاب بین این دوتا، انتخاب بین بد و بدتره، از هیچ‌کدوم نمیشه توقع داشت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (191 ديدگاه)

          دقیقا هر دوتاشون زبالن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ونوم اف ۵

          ۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          کود حیوانی برابر کود شیمیایی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محمد

        ۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7 ديدگاه)

        دوست عزیز قطعا نمونه ای که به ایران وارد خواهد شد نمونه ایست که در برزیل عرضه شده و ایمنی قابل قبولی خواهد داشت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (191 ديدگاه)

          دوست عزیز تو این مدت دقیقا هرچی وارد شده جزوه نا امن ترینا بوده چون میخوان هزینه رو بیارن پایین

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. آرمین

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (316 ديدگاه)

    ولی یک مقدار وزن کویید برام شک برانگیزه و خیلی تعجب آور چون به ظاهرش نمیخوره که 700 کیلو باشه یعنی حتی از پراید هم سبکتره و اینکه چطوری با این وزنش تونسته 3 ستاره ایمنی بگیره در هر صورت با این وزن سبک و البته کراس آور بودن احتمال داره که تعادل جالبی نداشته باشه و زود سر پیچ ها چپ کنه و اینم میخوام بگم که نمای بیرونی کویید منو یاد ایکس 22 میندازه مخصوصا چراغای عقبش و در مورد کوییک هم اینو میتونم بگم که نمای جلوش زیبا و اسپرت شده و نمای عقب و مخصوصا چراغای عقب خوب از آب درنیامده و یک کپی ناشیانه از چراغای بی ام و میتونه لقب بگیره ولی با توجه بازار انحصاری خودرو و عدم آگاهی و بردباری مصرف کننده در ایران احتمال اینکه کوییک با استقبال خوبی مواجه بشه وجود داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      ارمین جان شاید تو عکس بزرگتر به نظر میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ونوم اف ۵

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      مثل پژو ۲۰۰۸ که تو عکس بزرگ به نظر میاد ولی اونایی که از نزدیک دیدن میگن خیلی ریزه میزه هست به کراس اورها نمیخوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Kamran cooper

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    بی خیال پدال.اولش فکر کردم شوخیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PaRHaM

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      ???
      دقیقا
      منم اولش فک کردم شوخیه
      ولی قطعا برنده این سری خودرو ها هیولای سایپاس
      یعنی کوییک??
      اسطوره ی قدرت ??
      کیفیت?
      امنیت??

      برگرفته از کتاب فیل ها نوشابه را با نی میخورند???

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ستاره های پرفروغ (Daniel)

        ۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (952 ديدگاه)

        فیل ها که خودشون نی دارن که !!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. Matin

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچکدام نداره ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Behzad

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ترجیح میدم اصلاً تو این نظر سنجی شرکت نکنم
    ولی چند تا نکته تو رنو کویید خیلی تو ذوق میزنه
    به قدرت موتور و گشتاور پایینش کار ندارم،ولی حجم مخزن سوخت 28 لیتری اصلاً قابل هضم نیست برای خانواده ایرانی
    فکر کنم تو بیشتر جاده های کویری ایران فاصله 2 تا پمپ بنزین بیشتر از مسافتی باشه که کویید بتونه طی کنه!
    تست تصادف هایی هم که ازش منتشر شده واقعاً افتضاحه! که باز همون تست رو هم کوییک نداره!
    ولی شخصاً با توجه به وزن خودرو(که هرچند ملاک درستی نیست) بعید می دونم کوییک پایین تر از کویید باشه
    از لحاظ کیفیت مونتاژ و قطعات هم نادید میشه حدس زد که کویید یک سر و گردن بالاتر از کوییک باشه
    طراحی این ماشین ها که از اول قرار بوده اقتصادی باشه، قیمتش از 206 که بیس طراحی صنعتیش چند لِول بالاتر و بهتره نباید بیشتر باشه.یعنی یک ماشینی که از هر لحاظ ضعیف تره فقط به خاطر آپشن بیشتر باید گرون تر فروخته بشه!؟
    اصلاً نمیشه چیزی گفت،همه چیزمون عجیب غریبه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (249 ديدگاه)

      البته به نظرم بهتره اگر اجازه تردد هم دادن( که میدن)، با این ماشین سفر بین شهری نرین!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Khan

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    قند خونم 30 واحد افتاد
    سر ظهری این مسخره بازی چیه درآوردین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (79 ديدگاه)

      کامنت فازی گذاشتی
      دمت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ارش

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    *** سایپا آشغال ترین ماشینهایی که امکان تولیدش هست تولید میکنه با قیمت بالای 20میلیون به این مردم بد سرنوشت میاندازه.به چی رای میدین آخه ؟ما آمدیم تو پدال در مورد ماشینهای روز و مطرح دنیا بحث کنیم نه گاریهای یه قرن پیش سایپا.گور پدرشونا به این قسمت لطفا رای ندید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    این تنها نظر نسنجی سایت هست که واقعا لازم بود گزینه ی ((هیچکدام)) هم قرار بدین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali qanavati

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (124 ديدگاه)

      ترجیح میدم جای اینا دوچرخه بخرم ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. E 36

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    یعنی به خاطر حضور کوییک کل این نظرسنجیا رفت زیر سوال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    خخخ برای حمایت از تولید ملی به کوییک رای میدم?. استاندارد ۸۵ گانه هم که تا سال بعد اجرا میشه انشالله سال بعدی سایپا کوییک خودران رو خواهیم داشت? که کارخونه مقصد نهایی همشون رو ته درّه برنامه ریزی کرده

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. MAHDI . CHEVROLET

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    سلطان و سرور بی چون و چرای تمام (شاسی بلندای) جهان ،کوییک!!!!!!?????(الکی مثلا)
    من مونده بودم رای بدم یا نه بعد تصمیم گرفتم رای بدم اما به رنو کویید
    لامصب اسمشون مثل همه
    کوییک همون پرایده جلدش عوض شده و حسابی گرون شده ، اگه خود پراید بود حاظر بودم بهش رای بدم اما اینو هرگز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. charger

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (396 ديدگاه)

    آقا کوﺋیک نباید تو این سگمنت باشه کوﺋیک کراس اوور نیست یه پا suv فول سایز واسه خودش باید با مرسدس G کلاس و بنتایگا مقایسه بشه نه این بچه سوسولا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    واقعاً اون ۴۳ نفری که به سایپا کوییک رای دادن کین!!!!؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      کارمندای خوده سایپا+خانم بچه ها.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  15. حمیدرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به کوییک رای دادم چون تو قیمت پایه رنو هیچ امکاناتی رو نداره ولی کوییک بهتره ظاهرم یه چیز سلیقه ای به نظرم هیچ کدوم اش دهن سوزی نیستن ولی بالاخره تلاش سایپا بد نبوده
    من کلا از این کلاس ماشین بدم میاد صرفا چون حق انتخاب داشتم رای دادم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      کیفیت ساخت کوییک بسیار بد و افتضاحه و شرط میبندم از همون اول بسم الله اتاقش به صدا میوفته!
      از طرفی مصرف سوخت اون و استهلاک قطعات اون هم بسیار بالاست
      اما بزرکترین برگ برنده رنو کوئید کیفیت ساخت اون و مصرف سوخت کم اونه.
      کوئید با استناد به تجربه رنو نشون میده چقدر ماشین سخت جون و کم خرجی (البته در قیاس با بنجلای وطنی)

      موافقم 0
      مخالفم 1
  16. Alireza

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    سایپا کوییک فقط باید با فرغون مقایسه بشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  17. Ahura mazda3

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (50 ديدگاه)

    پدال حالا که ماشین ایرانیا رو آوردی تو دوئل پس نیسان آبی رو هم بیار با مرسدس Xکلاس و ۴۰۵ رو هم با آئودی مقایسه کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (17 ديدگاه)

      نیسان ابی با xکلاس?????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. کارل شلبی

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    عالی بود دمت گرم???????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ارش

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    خوبه پدال یه مقایسه کیفیت بین سایپا با تویوتا برگزار کنه ببینیم کی اول میشه ما باید به ژاپنی ها نشان دهیم که کیفیت یعنی چه ؟هوندا هم باید با ایران خودرو مبارزه کنه. یعنی ممکنه یه روزی دنیا مثل ایران ما هم که روزی ملت شورلت و بنز و جاگوار سوار بودن حالا پرایدم به سختی میخرن خر تو خر بشه ژاپنیها به جای لکسوس پراید سوار بشن و امریکایه به جای فورد اف 150 بره نیسان آبی سوار بشه و آلمانیها هم به جای بنز و پورشه سمند تولید کنن جواب آره ممکنه در صورتی که بی سواد ترین و بی وجدان ترین ها مسئول بشن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. Reza

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام ب همه دوستان داداشا ناموسا ب رنو رای میدین؟?
    واقعا تاسف باره اصلا کاری ندارم کوییک خوبه یا بده یا امنیت نداره یاداره ولی تا جایی ک یادمه فرانسوی ها داغون ترین ماشیناشونو ب ایران میفرستن از ال٩٠ک سر پیچ ملق میزنه بگیر ک هندلینگش داغونه و از زانتیا و رنو مگان و..همه ماشیناش لااغل سایپا موتور خوبی داره قدرتش بیشتره وزنش بیشتره در کل هرجفت داغونن ولی تو جاده های ایران فقط پراید و اینجور چیزا بدرد میخوره کلا رنو یعنی سرطان نظر شخصی من ب این کوییک ایرانیه درسته داغونه ولی بازم سایپا داره کم کم پیشرفت میکنه کیا و هیوندای یهو رشد نکردن ک اونام کم کم جلو رفتن برین ماشین قبل کوییکو نگاه کنین??پراید١٣٢و١١١لااغل قیافه و پیشرانه این ماشین بهتر شده من دیگه حرفی ندارم هرچقد دوس دارین دیس لایک کنین

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. سایپا کوییک (کپک)

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (5 ديدگاه)

      نمیدونستم کارگرا سایپا در این حد ناشی تشریف دارن???
      ولی ظاهرا حقوق مزایاشون بالاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ahmad

      ۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      اخوی عمر سایپا با عمر کیا موتورز کره جنوبی برابری میکنه
      اما مشکل اینجاست که مسئولای کیاموتورز به ساخت اپتیما و اسپورتیج میگن پیشرفت
      ولی مسئولای سایپا و شما به ساخت تیبا و کوییک خلق الساعه میگید پیشرفت!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  21. SS

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (739 ديدگاه)

    اگر کوییک و کویید قیمت 20 میلیونی داشتن میشد در موردشون به عنوان جایگزین پراید صحبت کرد
    ولی 35 میلیون …
    گزینه هیچکدام کجاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. (سعید)

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    بین این دوتا من سیستم حمل و نقل عمومی رو انتخاب میکنم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. sami

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    صفر تا صدشون نیست که???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Fd

      ۷ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (378 ديدگاه)

      صد تا نمیرن آخه اصلا:))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. ونوم اف ۵

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    همیشه دوئل هایی که هر دو ماشین رو دوست دارم رای نمیدم ایندفع ی اولی هست که از هر دو تا بدم اومد رای ندادم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. سروش

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (176 ديدگاه)

    اپشن های رنو کویید منو کشته
    ، سایپا آپشن‌های بیشتری را هم برای کوییک در نظر گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نمایشگر لمسی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب و… اشاره کرد. البته بسیاری از آپشن‌ها فقط در بالاترین تیپ کوییک ارائه می‌شوند.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  26. سامان اذری

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    هیچکدام ?????
    یه ماشین دست دوم هزار ب ابر بهتر از این دوتا لگن. نا ایمن هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سروش

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (176 ديدگاه)

    این اقا رضا ی جوری میگه سایپا داره پیشرفت میکنه و کیا و هیوندای یهو رشد نکردن انگار کره ای ها صد سال قدمتشونه و خودرو سازی تو ایران پارسال شکل گرفته . داش رضا هیعنی شما هنوز به این نتیجه نرسیدی که تنها چیزی که واسه خودرو سازان وطنی مهم نیست پیشرفت و احترام به مشتری است و تنها هدفشون دزدیه؟ همون هیوندای بعد ایرانخودرو کارخونه‌ش راه افتاد ببین به کجا رسیده . سال به سال تغییرات سوناتا رو نگا کن . تغییرات دوسال سوناتا اندازه کل تاریخچه خودرو سازی ایرانه بازم اسمش سوناتا ست . ولی ایرانخودرو ده تا ماشین یکسان تولید کرده و فقط چراغ ها رو عوض کرده اسم یکیش سمند عادی . اون یکی سمند ال ایکس . سورن . دنا . سریر . سایما هم پراید از یک تا پونصد . تیبا کوییک . محصولات ایرانخودرو فقط چراغ هاشون با هم فرق داره و اندازه هم مواد اولیه مصرف کرده ولی قیمت هرکدوم با اون یکی کلی اختلاف داره . حمایت از تولیدات داخلی به نظرم اشتباهه . خداب بشه کشوری که اقتصادش بسته‌ست به دو تا کارخونه . من دوست دارم از خودرو ساز داخلی حمایت نکنم و پدر و برادرم بیکار بشه تا عزیزانم تو لگن های ایرانی کشته و ناقص نشوند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ali panamera

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (43 ديدگاه)

    من فاز اونایی که به سایپا رای دادنو نمیفهمم
    ???????????????

    موافقم 0
    مخالفم 1
  29. Mohamad

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    ترجیحاً نه رای میدم نه نظر….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. کامبیز

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این کویید که مشخصات فنیش در حد موتور گازی هست. ظاهرا در حد پراید خودمون هم نیست به فرض که کیفیتش بد نباشه میخوام از کابران بخوام صادقانه بگم حاضرن ماشین با موتور سه سیلندر 800 سی سی بخرن؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا