سوبارو

عرضه اولین خودروی الکتریکی سوبارو در سال 2021

خودروهای الکتریکی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و به نظر می‌رسد سوبارو نیز کم‌کم برای ورود به این حوزه آماده می‌شود.


به گزارش اتو اکسپرس، سوبارو در حال توسعه اولین خودروی الکتریکی خود بوده و برنامه‌هایی برای عرضه آن در سال ۲۰۲۱ دارد.


هنوز چیز زیادی درباره این خودرو به بیرون درز نکرده اما ظاهراً از پلتفرم جهانی کمپانی که هم‌اکنون در ایمپرزا بکار رفته استفاده خواهد شد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این خودروی الکتریکی به منظور کاهش هزینه‌ها بر پایه مدل‌های کنونی ساخته خواهد شد. خودروی یاد شده هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته بنابراین جزئیات عملکردی این خودرو معلوم نیست. البته برخی اخبار نشان می‌دهند این خودرو احتمالاً با سیستم چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.


علاوه بر ساخت خودروی الکتریکی، سوبارو در حال کاری سخت برای توسعه تکنولوژی هیبریدی می‌باشد. نسل بعدی خودروهای هیبریدی این کمپانی تا پایان سال ۲۰۱۸ از راه خواهند رسید.


همچنین گفته شده که این کمپانی ژاپنی در حال کار بر روی نسل جدید پیشرانه‌های بوکسور توربویی است که از سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهند شد و حجم‌های کمتری نسبت به پیشرانه‌های قبلی خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فرشاد سجادیان

    ۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    از سوبارو خوشم میاد، بی حاشیه و نجیبه! دلم می‌خواد برای نیسان GT-R و هوندا NSX شاخ و شونه بکشه، به نظرم تواناییش رو داره. عرضه خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۱ هم ایده خوبیه، شاید دیرتر از خیلی از سازندگان باشه، اما می‌تونه با بررسی مدل‌های فعلی بازار، محصول بی‌نقص‌تری بسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا