سوبارو

به‌روزرسانی سوبارو لِوورگ مدل 2019 برای بازار بریتانیا

استیشن سوبارو لِوورگ (Levorg) برای مدل ۲۰۱۹ در بازار بریتانیا مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی جدید مجهز شده است. این استیشن ژاپنی در ظاهر نیز تغییراتی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که دماغهٔ آن با سپر جدید، جلوپنجرهٔ متفاوت و طراحی جدید مه شکن‌ها بروز شده است درحالی‌که چراغ‌های جلو و مه شکن‌ها به قابلیت تطبیق با جهت فرمان هم مجهز شده‌اند. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی با طراحی جدید نیز تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی لوورگ مدل ۲۰۱۹ هستند.

در داخل این استیشن چهارچرخ محرک نیز ارتقاءها و به‌روزرسانی‌هایی جزئی در صفحه آمپر، رو دری‌ها و دکمه‌های کنترلی صورت گرفته درحالی‌که صندلی راننده هم به تنظیم برقی مجهز شده است. علاوه بر این، برای صندلی‌های تاشوی عقب تقسیم‌بندی جدید ۴۰/۲۰/۴۰ طراحی شده که فضا و قابلیت استفادهٔ صندوق بار را بهبود بخشیده است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این خودرو نیز با کارپلی، اندروید اتو، رادیو DAB، بلوتوث و ناوبری ماهواره‌ای از طریق یک نمایشگر هفت اینچی لمسی ارائه می‌شود.

در بخش تکنولوژی‌های ایمنی، لوورگ هم مثل دیگر ساخته‌های سوبارو به پکیج کمک‌رانندهٔ EyeSight شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار خروج از خط، پایش نقاط کور و دوربین دید عقب مجهز است که حالا دوربین دید جلو و آیندهٔ دید عقب هوشمند هم به این موارد اضافه شده است. سوبارو امیدوار است با انجام این به‌روزرسانی فروش لوورگ را افزایش دهد زیرا فروش آن در اروپا بسیار کم بوده و در سال ۲۰۱۸ به تنها ۱۷۴۸ دستگاه رسیده است. لوورگ مدل ۲۰۱۹ از اول جولای با قیمت پایهٔ ۳۰,۹۹۵ پوند و شش رنگ بیرونی مختلف در بازار بریتانیا عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    از عقب یه دنیاییه خیلی خوش استایله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (202 ديدگاه)

    سوبارو ماشیناش بدجوری به دل میشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا