سوبارو

تغییرات سوبارو کراس ترک مدل 2019

فروش سوبارو کراس ترک در بازار آمریکا هر ساله با افزایش همراه بوده و این خودروساز ژاپنی امیدوار است به اعمال برخی تغییرات در مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو به روند رو به رشد خود ادامه دهد.


کار را با نسخه پایه کراس ترک ۲.0i آغاز می‌کنیم که قیمت پایه ۲۱۸۹۵ دلاری دارد. اگرچه این خودرو افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری داشته اما مشتریان می‌توانند پکیج جدید مجهز به گیربکس CVT را در مدل پایه سفارش دهند.


این پکیج ۸۴۵ دلاری شامل سیستم کمک‌راننده Eyesight است که کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ترمز پیش از برخورد و هشدار خروج از خط را شامل می‌شود. این پکیج همچنین دربردارنده سیستم پایش باد لاستیک‌ها، چراغ گرم شدن بیش از حد کنسول و پشت آمپرهای ارتقا یافته با صفحه LCD رنگی می‌باشد.


مدل سطح میانی کراس ترک ۲.0i پریمیوم قیمت پایه ۲۲۸۹۵ دلاری داشته و از سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک ارتقا یافته سود می‌برد. این سیستم دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و CD پلیر جدید می‌باشد.


مدل پرچم‌دار کراس ترک ۲.0i لیمیتد قیمت ۲۷۱۹۵ دلاری داشته و از گیربکس CVT استاندارد با کنترل حرکت در سرپایینی و حالت X سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک به‌روز شده با صفحه‌نمایش ۸ اینچی خواهند بود. این سیستم هم‌اکنون شامل کنترل‌های فعال شده با صوت و تکنولوژی NFC می‌باشد.

سوبارو کراس ترِک 2018
صرف‌نظر از مدل انتخابی، تمامی مدل‌های سوبارو کراس ترک از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتون متر استفاده می‌کنند. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT متصل می‌شود.


پیشرانه ۲ لیتری تنها گزینه در دسترس نخواهد بود زیرا سوبارو برنامه‌های خود برای معرفی نسخه پلاگین هیبریدی در اواخر سال جاری را اعلام کرده است. این کراس اوور هیبریدی محبوب که به عنوان خودرویی پیشرفته و دوستدار محیط‌زیست توصیف شده دارای پیشرانه ۴ سیلندر بوکسوری و سیستم پلاگین هیبریدی گرفته شده از تویوتا خواهد بود.

انتظار می‌رود این سیستم هیبریدی تأثیر زیادی از تویوتا پریوس پرایم بگیرد. پریوس پرایم دارای یک گیربکس CVT الکترونیکی، دو پیشرانه الکتریکی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۸.۸ کیلوواتی می‌باشد. این خودرو در حالت الکتریکی محدوده حرکتی ۴۰ کیلومتری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    ماشین های ساخت سوبارو توی آفرود خیلی قوی و مطرح هستند.طراحی سوبارو کراس ترک هم به نظرم برای یک خودروی آفرود خوبه و در عین سادگی،قدرت و جان سختی رو به بیننده القاء می کند.کیفیت ساخت هم که طبق روال معمول همه ژاپنی ها عالی است و حرف ندارد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. emad1990

    ۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    تو سال ۲۰۱۸ سی دی پلیر داره!!!!
    یکم برام عجیبه ولی خوب جالبم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا