سوبارو

نقشه راه سوبارو، تولید نسل جدید BRZ در سال 2021

چند ماه پیش نقشه راه محصولات آتی تویوتا منتشر شد و حالا هم نقشه راه محصولات جدید سوبارو اعلام شده است.

اگرچه به نظر می‌رسد اخبار مربوط به این کمپانی ژاپنی کمی با اغراق همراه شده باشد اما در تصاویر می‌توانیم تاریخ تولید محصولات جدید سوبارو را ببینیم.

اول اینکه نسخه فیس لیفت شده کراس ترک از پاییز سال جاری میلادی وارد خط تولید خواهد شد. این خبر کاملاً شبهه برانگیز است زیرا خودروهای مدل ۲۰۲۱ قبلاً وارد نمایندگی‌ها شده‌اند اما معلوم نیست این تصویر چه زمانی ثبت شده است.

با بررسی بیشتر تصاویر می‌توانیم ورود مدل‌های فارستر و اوت بک Wilderness به خط تولید در بهار سال ۲۰۲۱ را ببینیم. چیز زیادی درباره این خودروها نمی‌دانیم اما شاید این مدل‌ها نسخه‌هایی خشن‌تر نسبت به مدل‌های استاندارد باشند.

سوبارو در همان زمان تولید فارستر به‌روز شده و نسل جدید BRZ را نیز شروع خواهد کرد. نسل جدید BRZ که در روزهای اخیر برای اولین بار رویت شده از اینترکولر سود خواهد برد و این امر می‌تواند بر استفاده از پیشرانه توربو دلالت کند.

آخرین محصول سوبارو برای سال ۲۰۲۱ نسل جدید WRX خواهد بود که قرار است از پاییز آن سال تولید شود. یک سال بعد نیز نسخه STI آن مونتاژ خواهد شد.

شایعاتی درباره استفاده نسل جدید WRX STI از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربویی که حداقل قدرت ۴۰۰ اسبی دارد به گوش رسیده است. انتظار می‌رود نسخه استاندارد این خودرو از همان پیشرانه با قدرت کمتر استفاده کند اما هنوز چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است.

با دقت بیشتر در تصاویر می‌توانیم ببینیم که نسخه‌های به‌روز شده ایسنت، لگاسی و اوت بک هم در سال ۲۰۲۲ تولید خواهد شد. درباره این خودروها هم اطلاعات زیادی نداریم اما معمولاً این خودروها از بهبودهایی در طراحی بدنه و تکنولوژی کابین سود خواهند برد.

سال ۲۰۲۲ همچنین آغاز تولید خودروی الکتریکی سوبارو خواهد بود. این خودرو اوایل سال جاری پیش‌نمایش شده و یک کراس اوور الکتریکی خواهد بود که با همکاری تویوتا توسعه یافته است. سوبارو قبلاً گفته این خودرو تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد بنابراین زمان‌بندی آن با تصویر دیده شده منافات ندارد.

نهایتاً هم در سال ۲۰۲۳ نسخه‌های بازطراحی شده از ایمپرزا و کراس ترک پدیدار خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    عجب طراحی خفنی دارن اینا !!! مخصوصا اون عکس آخری

    موافقم 34
    مخالفم 1
  2. ارشیاsvj

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    نه بابا
    افرین سوبارو!!!

    موافقم 17
    مخالفم 1
  3. Mohammadreza

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (870 ديدگاه)

    کانسپت سوبارو در عکس اخر فوق‌العاده خشن و با ابهت نشون میده.امیدوارم نسخه تولیدی brz ظاهری شبیه این کانسپت داشته باشه.
    سوبارو یکی از برندهای مورد علاقه منه.
    برندکم حاشیه و کار درست که کیفیت رو به کمیت ترجیح میده.
    جز اون دسته برندهاست که سبد محصولات منسجم و جمع و جوری داره و همیشه حواسش به طرفدار هاش هست.
    امیدوارم بتونه با کمک تویوتا رکود ویروس کرونا رو پشت سربذاره و پیشرفت کنه.

    موافقم 23
    مخالفم 4
  4. بی ریا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    سوبارو شریک تجاری تویوتاست اما در مقام عمل اگه واضح تر بگم یه جورایی نامحسوس زیرمجموعه تویوتام محسوب میشه اما نقطه عطف خودروهای سوبارو داشتن موتورهای قوی و هندلینگ و پرفورمنس بالاتر نسبت به خودروهای تویوتاست مخصوصا همین بی ار زد که کمی بهتر از جی تی ۸۶ عمل کرده

    موافقم 7
    مخالفم 4
  5. MehdiTurbo

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    سوبارو برندیه که اطمینان و اعتبار پشت برندش چیزی که برای میتسوبیشی ام بود ولی درست استفاده نکرد و کیفیت و طرح هاش ارتقا نداد
    سوبارو اگه طرح و کیفیتش ارتقا بده اعتبار زیادی داره که باعث فروش خوب میشه و امیدوارم این راه بره و به سرنوشت میتسوبیشی دچار نشه
    و امیدوارم میتسو و سوزوکیم به روزهای اوجشون برگردند و اونام طرح و کیفیت ارتقا بدند سوزوکی های گرند ویتارا هنوزم سیستم چهار چرخ متحرک و افرویدشون با گذشته این همه سال عالیه و کلیپاشو که ادم میبینه تو اپارات کیف میکنه
    واقعن حیف این برنداست
    به امید روزای خوب برای همه دنیا
    به امید روزی که ماشینای تولید ایران جز پرفروش ها باشند تو دنیا و جای کره رو بگیرند
    واقعن شدنیه ولی یه خواستن و فهم و درک زیاد از مردم میخواد که هنوز نرسیدیم بهش ولی امیدوارم برسیم و تا زمانیکه بهم فوش میدیم و پشت سر هم صحبت میکنیم و اشغالامون از ماشین میندازیم بیرون و کتاب نمیخونیم و حرص هم داریم نمیرسیم مسیر سختیه ولی شدنیه‌.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  6. Hadi

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    WRX STI با ۴۰۰ اسب قدرت چی میشه !…

    موافقم 6
    مخالفم 0
  7. AMG///

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    سوبارو دوباره برگشت به دوران اوج
    حالا اون سوبارویی شد که میخواستم
    ??Subaru??

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا