سوبارو

تیزر جدید از سوبارو سولترا

با تیزر جدید از کراس‌اوور تمام الکتریکی سوبارو سولترا می‌توانید نگاه بهتری به آن قبل از رونمایی رسمی بیاندازید. در این تیزر، علاوه بر اینکه دوباره نمای کناری آن را می‌بینید، نماهایی از جلو و عقب خودروی آینده‌دار سوبارو را مشاهده می‌کنید.

در نمای عقب، دو اسپویلر سقفی مجزا و شکل زاویه‌دار چراغ‌های عقب دیده می‌شود. چراغ‌های جلو هم از چهار پروژکتور LED سود می‌برد.

تصویر کابین هم قبلاً افشا شده و مجموعه نمایشگرهای دیجیتالی پشت آمپر با ارتفاع زیاد و دور از فرمان قرار گرفته‌اند و یک نمایشگر بزرگ اطلاعات و سرگرمی در قسمت میانی قرار گرفته و یک صفحه لمسی هم روی کنسول وجود دارد.

سوبارو سولترا با کراس‌اوور برقی تویوتا BZ4X برادرخوانده بوده و به‌جز تغییرات اندکی در جلو و عقب، از طراحی کاملاً یکسانی با آن بهره می‌برد. کابین این دو خودرو نیز کاملاً مشابه هم است.

در مورد پیشرانه، هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. سولترا از سیستم چهار چرخ محرک بهره‌مند خواهد بود که به معنی استفاده از دو موتور الکتریکی می‌باشد که هر کدام روی یکی از محورها قرار می‌گیرد. جزئیات باتری و موتورها هنوز در دسترس نیست.

سولترا به‌عنوان یک محصول ۲۰۲۳ در اواخر سال آینده وارد بازار می‌شود. البته تویوتا قرار است پیش از پایان سال از BZ4X به‌طور کامل پرده‌برداری کند و اواسط سال ۲۰۲۲، آن را به فروش برساند. بنابراین پیش از پایان سال میلادی، شاهد رونمایی از سوبارو سولترا هم خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. یوسف

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (740 ديدگاه)

    یک سوبارو با چهره تویوتا و یک موتور برقی به جای موتور بوکسوری! شوخی تلخیه ولی چاره ای نیست چون توجه به نیاز زمانه لازمه بقاست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Audi rs e_tron gt

      ۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      سلام
      یه چیزی اینکه رولز رویس امروز ساعت ۱۵.۳۰ از اولین ماشین الکتریکی اش معرفی می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پارسا عشق ماشین سابق

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (66 ديدگاه)

    طراحیش جالبهق

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. زیزیگولو

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره ✌✌

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. علی آقا

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (571 ديدگاه)

    سوبارو با این رونمایی هاش فقط طرفداراش رو ناامید میکنه. کلی طرح مفهومی زیبا، تیزرهای خوشگل. بعد ماشینی که رونمایی میشه مثل بقیه سوباروها اگر نگیم زشته حتما میگیم خوشگل نیست.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. akrh78

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1356 ديدگاه)

    اگه من تو خونه خودم با وسایل دور ریختنی ماشین میساختم از این قشنگ تر میشد
    چیه این نمای عقبش
    سوبارو میتسوبیشی دیگر است؟ 😔

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا