سوبارو

معرفی تریم‌های اسپورت و تورینگ سوبارو اوت‌بک و لگاسی

سوبارو محدوده‌ی تولیدی مدل‌های اوت‌بک و لگاسی را با اضافه نمودن دو تریم جدید تورینگ و اسپورت گسترش داده است.

2016 Subaru outback touring
۲۰۱۶ Subaru outback touring
مدل‌های تورینگ اوت‌بک با مشخصه‌هایی همچون جلوپنجره‌ی خاکستری تیره، رینگ‌های ۱۸ اینچی، ریل‌های سقف با پروفایل کوتاه و نشان کروم از سایر نسخه‌ها تشخیص داده می‌شوند. همچنین به موارد ذکرشده باید رنگ خاص جدید قهوه‌ای برلیان را نیز اضافه نمود.

2016 Subaru legacy sport
۲۰۱۶ Subaru legacy sport
ویژگی‌های داخلی کابین نیز عبارت‌اند از چرم قهوه‌ای Java با دوخت‌های عاجی، جزئیات پیانو بلک در پانل خودرو و طرح چوب. همچنین تجهیزاتی چون غربیلک فرمان گرم شونده و سیستم ناوبری و چندرسانه‌ای استارلینک با صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه کنترل صوتی نیز به‌صورت استاندارد در نظر گرفته‌شده‌اند.

بالاترین تریم اوت‌بک توسط پیشرانه‌ای ۴ سیلندری و ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و همچنین پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۵۶ اسب بخار قدرت، نیرورسانی می‌شود.

2016 Subaru outback touring
۲۰۱۶ Subaru outback touring
سیستم جدیدی که در اوت بک ۲۰۱۷ معرفی‌شده ترمز اتوماتیک معکوس است که از ۴ حسگر اولتراسونیک قرار گرفته در پوشش سپر عقب استفاده می‌کند. باید گفت که سیستم دستیار EyeSight با تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب بدون دریافت هزینه‌ی اضافی بر روی خودرو وجود دارند. به موارد فوق دستیار نوربالا را نیز باید اضافه نمود.
اما درباره‌ی سوبارو لگاسی ۲۰۱۷ با تریم اسپورت باید گفت که این مدل از ویژگی‌هایی همچون نمای تیره‌ی مه شکن‌های جلو، جلوپنجره‌ی خاکستری تیره، رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید و… سود می‌برد. در نمای داخلی نیز صندلی‌های چرمی با دوخت‌های زیبای آبی و فرمان و پانل های درب پیانو بلک به چشم می‌خورند.
سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک سوبارو با صفحه نمایش ۷ اینچی نیز بدون دریافت هزینه‌ای اضافی روی خودرو نصب‌شده اما باید گفت که ترمز اتوماتیک معکوس و دستیار نوربالا جزء بسته‌ی آپشن تکنولوژی کمک‌راننده هستند.

2016 Subaru legacy sport
۲۰۱۶ Subaru legacy sport
نیروی خودرو نیز از پیشرانه‌ی بوکسر ۲.۵ لیتری تأمین می‌شود که این پیشرانه ۱۷۵ اسب بخار قدرت تولید کرده و با گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی و پدال شیفترها جفت شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو طبق تخمین‌های EPA 8.11 لیتر در هر صد کیلومتر است.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Soroosh

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    غووول کش بی ادعا??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احسان

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    فوقالعادس، همه چیز خوبه،فقط فرمانش یخورده شبیه جگوار شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    ساده ، شیک، توانا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بنتلی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    فوق العادس،همه محصولاتش هم ایمنی زیادی دارن،هم آفرود عالی،سیستم چهارچرخ متحرکشم ک مث آئودی خیلی معروفه،لگاسی فقط ی مشکلی داره و اون ترمزشه ،خط ترمزش اگه اشتباه نکنم 52متره،سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر 6 اینچی هم عملکرد زیاد خوبی نداشت و ب نظر میرسه ارتقاش داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    گسترش خوبی داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ShoMpeT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (271 ديدگاه)

    لگاسی دیگه چی هست؟ مدل جدید سوبارو هست؟ آیا نسبتی با لگسی داره؟
    این مترجم های پدال از کجا زبان یاد گرفتند؟ آدرس بدید ما هم بریم!

    آ.ام.گ
    جمس
    لگاسی

    نامگذاری های اختصاصی توسط مترجم های پدال…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      دوست عزیز شاید برخی نام ها تلفظ اصلی متفاوتی داشته باشن اما تو کشور ما با تلفظ های دیگه ای جا افتادن و شاید بکار بردن تلفظ اصلی باعث کج فهمی بشه.
      مثلا تلفظ اصلی رنو لفظ “قنو” هستش اما آیا الان بنویسیم قنو،کسی متوجه میشه منظور چیه؟ یا درباره گایاردو و گالاردو،موستانگ یا ماستنگ،هوراکان یا اوراکان،کادیلاک یا کدیلاک و…
      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. پارسا فرهيخته

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (52 ديدگاه)

      آ م گ تلفظ درست و المانی amg هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر دهقان دستگردی

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (688 ديدگاه)

        اولاً اگر کمی با ادب و احترام بیشتری صحبت کنید بدنیست.
        ثانیاً تلفظ آ ام گ تلفظ آلمانی کلمه AMG هست و کاملاً درسته. مثل تلفظ BMW که در آلمانی ب ام و و در انگلیسی بی ام دبلیو خونده میشه.
        در رابطه با Legacy هم تو زبان فارسی لگاسی تلفظ میشه درحالیکه با لهجه انگلیسی لگسی خونده میشه. مثل ریدیو و داکتر که تو فارسی رادیو و دکتر تلفظ میشن.
        اما هرچند تلفظ جی ام سی صحیحه اما از تلفظ جمس بخاطر راحتی و آسانی در برگردان های متون انگلیسی استفاده میشه و اونقدر جا افتاده و متداول شده که بکار بردنش به هیچ عنوان غیرحرفه ای و عجیب نیست. از این شیوه تو تلفظ شرکت های دیگه ای مثل JAC که جک تلفظ میشه هم استفاده میشه و عیب و ایراد بشمار نمیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Mahmood

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    در کل سوبارو در بین برند های ژاپنی از هر نظر اعم از موتورهای بوکسر و سیستم چهارچرخ محرک و کیفیت و ایمنی بالای خودروهاش عالیییییییییییییییه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. بهنام طیبی

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    من که خودروسازی سوبارو قبول دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا