سوبارو

تغییرات سوبارو لگاسی و اوت‌بک مدل 2019

سوبارو جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری محصولات لگاسی و اوت بک مدل ۲۰۱۹ را پیش از عرضه در چند هفته آینده اعلام کرد.


قیمت لگاسی از ۲۲۵۴۵ دلار آغاز می‌شود که افزایش ناچیز ۳۵۰ دلاری نسبت به مدل سال قبل را نشان می‌دهد. علیرغم این افزایش قیمت، لگاسی ۲۰۱۹ به‌صورت استاندارد با تجهیزات اضافه‌ای همچون سیستم کمک‌راننده Eyesight شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیش از برخورد و مدیریت پدال گاز به همراه هشدار خروج خودرو از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط عرضه می‌شود.


مدل پایه لگاسی جدای از سیستم‌های کمک‌راننده دارای سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک جدیدی است که دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و CD پلیر می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بوکسوری با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتون متر اشاره کرد.


مدل فول تر لگاسی ۲.۵i پریمیوم قیمت ۲۴۶۹۵ دلاری داشته و از تجهیزات بیشتری همچون صندلی برقی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت، غربیلک فرمان چرمی و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای سود می‌برد. این مدل همچنین دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی برخوردار است.


یک پله بالاتر لگاسی ۲.۵i اسپورت با قیمت ۲۶۷۹۵ دلاری قرار دارد که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به جلوپنجره متفاوت، عناصر همرنگ بدنه بیشتر و رینگ‌های بزرگ‌تر ۱۸ اینچی اشاره کرد. این خودرو از مه شکن‌های LED، تریم فیبر کربنی و صندلی‌های پارچه‌ای دو رنگ با دوخت‌های آبی‌رنگ متضاد برخوردار می‌باشد. اگرچه این خودرو اکثراً از همان تجهیزات مدل قبلی برخوردار بوده اما هشدار ترافیک پشتی و تشخیص نقاط کور به همراه دستیار تغییر لاین حرکتی نیز در آن دیده می‌شوند.


خریدارانی که به دنبال نسخه‌ای لوکس‌تر هستند می‌توانند مدل لیمیتد با قیمت پایه ۲۹۲۴۵ دلار را بخرند که از تجهیزات مناسبی همچون صندلی‌های چرمی، صندلی سرنشین برقی و صندلی‌های عقب گرم شونده سود می‌برد.


نهایتاً به مدل لگاسی ۳.۶R لیمیتد می‌رسیم که قیمت ۳۱۵۴۵ دلاری داشته و اکثر مشخصات آن با مدل لیمیتد ۲.۵i یکسان است اما از پیشرانه بزرگ‌تر ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۵۶ اسب بخار و گشتاور ۳۳۴ نیوتون متر استفاده می‌کند.


دومین مدل اصلاح شده در سال ۲۰۱۹ سوبارو اوت بک است که تریم های مشابهی با لگاسی داشته و قیمت آن از ۲۶۳۴۵ دلار آغاز می‌شود. البته این خودرو تریم لوکس‌تر تورینگ را نیز دارد که بر پایه نسخه لیمیتد ساخته شده و از جلوپنجره کرومی تیره، عناصر نقره‌ای و رینگ‌های ۱۸ اینچی متفاوت سود می‌برد. مدل پرچم‌دار اوت بک همچنین دارای کابین چرمی قهوه‌ای با تریم چوب و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۲ بلندگو می‌باشد.

سوبارو اوت‌بک


جدای از تغییرات یاد شده، لگاسی و اوت بک ۲۰۱۹ به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش ۵ اینچی بین پشت آمپرها سود می‌برند. این خودروها همچنین دارای کنسول مرکزی بازنگری شده با پورت‌های USB می‌باشند. نسخه‌های فول تر شامل پریمیوم و لیمیتد همچنین دارای آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و ارتباطات هوم لینک هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    مطمئنی درست نوشتید؟? پیشرانه ۶سیلندر ۳.۶ لیتری فقط ۱۵۶ اسب؟
    عاشق سوباروعم کلا از همه ژاپنیا خوشم میاد مخصوصا سوبارو و سوزوکی?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hamid...Audi

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    به نظر من سوبارو با سدان های دو دف یکی از جذابترین برند ها ی دنیاس ولی واقعا 2.5 لیتر و 175 اسب بخار برای تکنولوژی ژاپنی کمه و ماشینایی مثل کمری رو حدود 205 اسب دارن مانور میدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Cristiano Rolambo

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    درسته فقط 175 اسب قدرت میده اما به خاطر همین قدرت کم موتورهای سوبارو معروفن که اصلاً مرگ ندارن …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا