سوبارو

قیمت‌گذاری سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷

در ماه‌های آینده، وقتی نسل پنجم سوبارو ایمپرزا سدان و هاچ‌بک مدل ۲۰۱۷ از راه برسند، با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار در دسترس خواهند بود. مدل‌های با گیربکس دستی ۵ دنده، در اوایل سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱۹۲۱۵ دلار برای نسخه سدان و ۱۹۷۱۵ دلار به بازار وارد می‌شوند. در همین حال، مدل‌هایی از ایمپرزا که با گیربکس CVT همراه باشند، با قیمت یک هزار دلار بیشتر نسبت به مدل‌های با گیربکس دستی، با اندکی فاصله زمانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

2017-Subaru-Impreza-Sport-20i-5-door-rear-three-quarter
تجهیزات استاندارد موجود در مدل پایه ۲.0i شامل یک نمایشگر لمسی ۶.۵ اینچی، سازگاری گوشی هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین نمای عقب، قالیچه کف‌پوش، پنجره‌ها و آینه‌های بغل اتوماتیک و قفل درهای خودکار می‌شوند. مدل‌های پایه سوبارو ایمپرزا تنها ۱۲۵ دلار گران‌تر از مدل‌های مشابه ۲۰۱۶ خود هستند.

2017 Subaru Impreza Sedan
۲۰۱۷ Subaru Impreza Sedan
انتخاب مدل سطح بالاتر «پرمیوم» یک پکیج آب‌وهوایی شامل تجهیزاتی مانند گرم‌کن صندلی‌های جلو، ضدّیخ برف‌پاک‌کن جلو، گرم‌کن آینه‌های بغل و نوربالای اتوماتیک اضافه می‌کند. همچنین چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی در این مدل مورد استفاده قرار می‌گیرند و مدل‌های واگن صاحب ریل‌های سقفی به صورت استاندارد شده‌اند. ایمپرزا پرمیوم که منحصراً با گیربکس CVT ارائه می‌شود، قیمتی برابر ۲۲۰۱۵ دلار برای مدل سدان و ۲۲۵۱۵ دلار برای مدل واگن دارد.

2017_impreza_gallery_4
در مدل «اسپورت»، تجهیزات اضافی مانند یک سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر ۸ اینچی، استارت فشاری، پدال‌های آلومینیومی و پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و دسته دنده اضافه می‌گردند. سدان‌های این نسخه با گیربکس دستی شروع قیمتی برابر ۲۲ هزار و ۸۱۵ دلار خواهند داشت و این درحالی است که قیمت آنها با CVT به ۲۳۶۱۵ دلار می‌رسد. مدل‌های واگن نیز بسته به نوع گیربکس، به ترتیب قیمتی برابر ۲۳۳۱۵ یا ۲۴۱۱۵ دلار دارند.

2017_impreza_gallery_2
بالاترین سطح این سری، متعلق به ایمپرزا لیمیتد است که قیمت اولیه آن برای مدل‌های سدان و واگن، به ترتیب برابر ۲۴۹۱۵ دلار و ۲۵۴۱۵ دلار است. این مدل‌ به صورت استاندارد با گیربکس CVT، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، یک سیستم چند‌رسانه‌ای Starlink با نمایشگر ۸ اینچی و سیستم روشنایی سفید مجموعه عقربه‌ها ارائه می‌شود. همچنین صندلی‌های با طراحی چرمی، دارای دوختی متمایز هستند و یک صندلی تنظیم‌شونده در ۶ جهت برای راننده، برای نخستین بار است که در ایمپرزا در دسترس قرار می‌گیرد. یک سیستم ناوبری TomTom جدید نیز هم‌اکنون در این مدل ارائه شده است.

2017_impreza_gallery_6
از جمله آپشن‌های ارائه شده برای سری ایمپرزا یک سقف مونروف است که با هزینه یک هزار دلار به خودرو اضافه می‌شود. امّا گران‌ترین پکیج آپشن قیمتی برابر ۳۸۴۵ دلار دارد که تجهیزاتی چون تکنولوژی‌های ایمنی EyeSight، سیستم تشخیص نقطه کور و هشدار ترافیک پشت‌سر، یک مونروف، سیستم ناوبری و اسپیکرها و آمپلی‌فایر هارمن کاردون را در خود دارد.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ مجهز به یک موتور تخت چهار سیلندر ۲ لیتری بازنگری‌شده با خروجی ۱۵۲ اسب‌بخار است. ضمن اینکه این مدل بر روی پتلفرم جدید «سوبارو گلوبال» سوار شده است.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ناصر

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    طراحی زیبا و همچنین کابین خیلی زیبایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MehdiTurbo

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    سوبارو کم کم داره بر میگرده به امید بودن ماشینای بهتر از سوبارو و میتسوبیشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    سوبارو و میتسوبیشی با وجود اینکه کیفیت خیلی بالایی دارن و عالی هستن اما هنوز طراحیشون سنتی و قدیمیه به نظر من باید طراحیشون خیلی مدرن تر از این باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. GOD BLESS AMERICA

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    قیمت عالی بود به عنوان یکی از غرب زده های پدال از همین تریبون اعلام میکنم جنرال موتورز باید قیمت گذاری رو از همین ژاپنیها یاد بگیره تا بتونه باهاشون رقابت کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. FERRUCCIO LAMBORGHINI

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    سوبارو عالیه.
    اگه قیمتش مناسب بود در اینجا میدرخشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی خوبه. امکانات خوبی هم داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عالیهههههههه به امید و ارزوی خریدش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا