سوبارو

قیمت و جزئیات سوبارو لگاسی و اوت‌بک 2018

سوبارو اطلاعات مربوط به قیمت خودروهای لگاسی و اوت بک ۲۰۱۸ را اعلام کرده است.


لگاسی که تابستان سال جاری وارد بازار می‌شود بهای آغازین ۲۲۱۹۵ دلار خواهد داشت. این خودرو با مدل ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و تغییراتی در ظاهر آن وجود داشت که شامل نمای جلوی جدید، جلوپنجره بازنگری شده و سپر عقب اصلاح شده می‌شود.


به‌روزرسانی‌های کابین محدود هستند اما می‌توان در آن سیستم پایش فشار باد لاستیک‌های بهتر، سیستم اطلاعات سرگرمی استارلینک ارتقا یافته و ویژگی ایمنی جدیدی را دید که وقتی سرعت خودرو از ۲۰ کیلومتر در ساعت عبور می‌کند به‌صورت خودکار درب‌ها را قفل می‌کند. مهندسان سوبارو همچنین با اضافه کردن مواد جاذب صدا در بخش عقب و استفاده از شیشه‌های جانبی آکوستیک در درب‌های جلو میزان لرزش و سروصدای ورودی به کابین را کاهش داده‌اند.


لگاسی ۲.۵i پریمیوم بهای ۲۴۲۹۵ دلاری داشته و از غربیلک فرمان جدید چرمی، دوخت‌های نقره‌ای روی داشبورد و رینگ‌های ۱۷ اینچی با طراحی جدید بهره می‌برد. این مدل همچنین دارای پکیج تکنولوژی دستیار راننده‌ی ارتقا یافته‌ی EyeSight می‌باشد. این پکیج دربردارنده‌ی سیستم‌های تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا و سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی با ناوبری GPS است.


اما یک پله بالاتر مدل لگاسی ۲.۵i اسپورت قرار می‌گیرد که بهایش از ۲۶۳۴۵ دلار شروع شده و دارای مه شکن‌های جدید LED و اسپویلر عقب همرنگ بدنه می‌باشد. غربیلک فرمان چرمی با دوخت‌های آبی و آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار و ارتباطات کامپس و هوم لینک از سایر ویژگی‌های این مدل هستند.

مدل لگاسی ۲.۵i لیمیتد به پکیج EyeSight با چراغ‌های جلوی LED با تنظیم ارتفاع خودکار مجهز است. بهای این مدل از ۲۹۰۹۵ دلار آغاز می‌شود؛ اما تاپ ترین مدل یعنی لگاسی ۳.۶R لیمیتد قیمت ۳۱۹۴۵ دلاری داشته و هنوز جزئیات مربوط به این خودرو از سوی سوبارو اعلام نشده است.


از آنجایی که مدل‌های لگاسی و اوت بک بسیار نزدیک به هم هستند تغییرات صورت گرفته اکثرا یکسان بوده‌اند. بهای این خودرو نیز از ۲۵۸۹۵ دلار آغاز شده و به ۳۸۶۹۰ دلار برای مدل فول ۳.۶R تورینگ می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. asa

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (569 ديدگاه)

    لگاسی خیل محشره فقط کلیت نمای جلوش شبیه سوناتا lf نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (3045 ديدگاه)

      شبیه که هست ولی این نمای جلو لگاسی 7-8 ساله اینطوریه. بعبارتی سوناتا از روش کپی کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ای کاش تو ایران حضور پررنگ تری داشت.چون واقعا برند خاصیه و برای من مثل یه سامورایی میمونه به خصوص مدل ایمپرزاwrx.تو پدال هم تو مقالات زیادی درباره این برند و موفقیت هاش اشاره شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AK_007

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    سوبارو شرکت خوبیه ولی به نظر من طراحیش در عین خوب بودن محافظ کارانست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حکمت

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    حیف که. انگور نصیب شغال شده. شرکت سیف خودرو بی رمق و باقیمت نجومی و غیر رقابتی و گسترش خدمات ضعیف این برند را نابود کرده. در صورتی که قیمت سوبارو در دنیا از محصولات کره ایی هم پایین تر میشه و محصولات اون به صرفه اقتصادی و محکم و بادوامه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا