سوبارو

قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک 2020

سرانجام پیکربندی آنلاین سوبارو اوت‌بک ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده است. قیمت مدل فول تورینگ از ۳۷۳۴۵ دلار آغاز می‌شود و این مبلغ شامل ۱۰۱۰ دلار هزینه‌های تحویل نیز می‌باشد. هیچ آپشن کارخانه‌ای که باعث افزایش قیمت شود وجود ندارد اما سوبارو ۵۹ وسیله‌ی جانبی را برای این خودرو در نظر گرفته است. با سفارش تمامی این موارد قیمت خودرو به ۴۸۴۵۶ دلار می‌رسد.


مدل تورینگ با ۶ رنگ بدنه‌ی سبز، آبی، قهوه‌ای، مشکی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود. تمامی این رنگ‌های بدنه با کابین چرم قهوه‌ای هماهنگ هستند اما در مدل لیمیتد سه رنگ بیشتر برای بدنه وجود دارد که عبارت‌اند از قرمز، نقره‌ای و تنگستن.


سوبارو اوت بک تورینگ به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربو با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ نیوتون متر مجهز است. این پیشرانه با یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند.

از جمله وسایل جانبی گسترده‌ی این شاسی‌بلند ژاپنی می‌توان به سازمان دهنده‌ی محفظه‌ی بار و کف‌پوش‌های متفاوت اشاره کرد. همچنین روف راک های گوناگون برای حمل دوچرخه، قایق کوچک و… در دسترس است. سوبارو همچنین گارد زیر بدنه برای پیشرانه با قیمت ۱۲۹ دلار و گارد دیفرانسیل عقب با بهای ۹۹.۹ دلار را نیز عرضه کرده است.

اولین نمونه‌های این خودرو از پاییز سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمید فورد

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (78 ديدگاه)

    با اینکه رخ نداره بنظر میاد ماشین ردیفی باشه

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا