سوبارو

قیمت و مشخصات سوبارو ایسنت جدید

شاسی‌بلند سه ردیفه سوبارو این بار در قامت ایسنت جدید تجلی یافته است. با مجموع ۱۹ نگه‌دارنده فنجان، ۸ صندلی و ۲۶۰ اسب بخار قدرت، این خودرو چیزهای دوست‌داشتنی زیادی دارد؛ اما اگرچه مدل پایه ایسنت تنها ۳۱۹۹۵ دلار قیمت دارد اما مدل فول کامل ایسنت تورینگ با تمامی آپشن ها و تجهیزات جانبی ۵۴ هزار دلار قیمت می‌خورد.


هر ۶ رنگ بدنه بدون هزینه‌ای اضافی در دسترس بوده بنابراین می‌توانید رنگ‌های جذابی همچون قرمز یا آبی را با خیال راحت سفارش دهید. کابین چرم قهوه‌ای و رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز به‌صورت استاندارد عرضه شده اما تنها آپشن های کابین و رینگ‌هایی که سوبارو هم‌اکنون ارائه می‌کند فقط برای تریم تورینگ است. نسخه‌های ساده‌تر دارای پوشش چرم مشکی یا ایووری می‌باشند.


اسباب و وسایل جانبی ارائه شده توسط سوبارو باعث افزایش قیمت ایسنت جدید می‌شوند. گران‌ترین آپشن های این خودرو شامل مواردی همچون حمل کننده اشیای محفظه بار (۵۳۰ دلار)، قفل تریلر (۴۹۹ دلار)، جدا کننده محفظه بار (۴۵۹ دلار) و کلید استارت از راه دور (۴۱۱ دلار) می‌باشد. تنها یک پکیج تکنولوژی سفارشی وجود دارد که قیمت ۹۷۰ دلاری داشته و شامل دو آیپد، دو هدفون بلوتوثی هارمن کاردون و… می‌باشد.


در کل سوبارو ایسنت جدید را می‌توان با حدود ۸ هزار دلار آپشن و لوازم جانبی سفارش داد. با قیمت کل ۵۴۷۳۵ دلار (شامل ۹۷۵ دلار هزینه تحویل)، گران‌ترین نسخه ایسنت بیش از ۱۰ هزار دلار گران‌تر از ارزان‌ترین مدل تورینگ و بیش از ۲۲ هزار دلار گران‌تر از ارزان‌ترین نسخه پایه می‌باشد.

اما با این وجود ایسنت خودروی گران‌بهایی نیست زیرا حداقل در مقایسه با خودروهایی همچون مزدا CX-9 (قیمت ۳۲۱۳۰ دلار) و شورولت تراورس (قیمت ۲۹۹۳۰ دلار) وضعیت خوبی دارد. شایان ذکر است این شاسی‌بلند ژاپنی از پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۵ نیوتون متری استفاده کرده و ظرفیت یدک کشی آن تا ۲۲۶۷ کیلوگرم می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (811 ديدگاه)

    دوستش دارم بخاطر ظرفیت بالای سرنشین آفرود خوبش سرواری نرمش موتور سرزنده بوکسوریش و مصرف سوخت مناسبش
    ولی چراغهای جلوش میتونست از این ال ئی دی چشمگیرا باشه و خوشگل تر باشه قیافشم بیشتر به طراحی های کپی کاری شده چینی میخوره بیشتر قیافش چینی میزنه تا ژاپنیا و کره ایا
    و از همه بدتر از همه بدتر موتورشو چرا دست زدن همه کیفش به موتور ۲.۵ لیتریش بود آخه ۲ لیتریه چیه اوت بک که از این کوچیکتره ۲.۵لیتریه!!!!

    نگفتین حالا این ایسنت جدید عرضه جهانیه یا هنوزم فقط واسه آمریکاست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    بنظر من برای خانواده پرجمعیت مینی ون یا ون فول با این قیمت خیلی گزینه بهتری میتونه باشه. چون شما با این ماشین آفرود نمیتونی بری(بخاطر ارتفاع کم کف تا زمین) حداقل ونها خیلی جادارترن و انعطاف پذیری بیشتری برای حمل بار و مسافر دارن و سوار و پیاده شدن به اونها راحتتره . اگه شاسی بلند می خوای طراحی کنی خب یه کم ارتفاع هم بده، این به چه دردی میخوره آخه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. David

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (49 ديدگاه)

    بی نهایت شیک و با کلاس ! مشکیش محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا