سوبارو

آشنایی با گران‌ترین نسخه سوبارو لگاسی 2020

با اعلام قیمت و مشخصات سوبارو اوت بک ۲۰۲۰ هم‌اکنون جزئیات مربوط به سدان لگاسی ۲۰۲۰ هم منتشر شده است. سفارش مدل پرچم‌دار تورینگ XT به همراه تمامی وسایل جانبی در دسترس باعث می‌شود قیمت این خودرو به ۴۰۹۴۸ دلار برسد که شامل ۹۰۰ دلار هزینه‌های تحویل هم می‌باشد.


لگاسی به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بوکسوری که قدرت ۱۸۲ اسب بخاری دارد عرضه می‌شود اما در دل مدل‌های XT نیروگاه ۲.۴ لیتری توربوی ۲۶۰ اسبی قرار گرفته است. این پیشرانه‌ها با یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کنند.

قیمت لگاسی ۲۰۲۰ از ۲۳۶۴۵ دلار آغاز می‌شود و به ۳۶۷۹۵ دلار برای فول ترین مدل می‌رسد. خریدار مدل تورینگ XT انتخاب‌های زیادی ندارد زیرا تنها آپشن کارخانه‌ای این خودرو رنگ بدنه است. ۵ رنگ آبی، مشکی، قرمز، خاکستری و سفید ترکیب رنگ‌های این خودرو را تشکیل می‌دهند. این نسخه از لگاسی دارای پوشش چرم ناپای قهوه‌ای در کابین است.


نسخه‌ی پرچم‌دار لگاسی ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد با صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی و ناوبری عرضه می‌شود. تمامی مدل‌های این سدان ژاپنی دارای دستیار راننده‌ی EyeSight است که هم‌اکنون از عملکرد نگه داشتن خودرو بین خطوط برای کروز کنترل تطبیقی هم سود می‌برد. گران‌ترین مدل لگاسی به دوربینی مجهز است که علائم خواب‌آلودگی در راننده را کنترل می‌کند. این خودرو همچنین از دوربین جلو برای پایش نقاط کور بهره می‌برد.

۳۸ وسیله‌ی جانبی در دسترس خریداران است که اکثر آن‌ها برای سازمان‌بندی و حفاظت از کابین تدارک دیده شده است. البته موارد پیشرفته‌ای همچون شارژر بی‌سیم ۲۴۵ دلاری و آینه‌هایی با تیره شوندگی خودکار که ۲۴۲ دلار قیمت دارند هم در لیست دیده می‌شوند. اسپویلر صندوق ۳۶۸ دلاری و گاردهای ۱۷۲ دلاری نیز برای تزئین بدنه عرضه شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ماشین های سطح متوسط یا پایین با تریم ها و آپشن های مختلف وارد سطح قیمتی ماشین های لوکس میشن اما همچنان با قیمت لوکس ماشین لوکسی نیستند
    همچنین باید در نظر داشت که بسیاری از ماشین های سطح بالا اکثر این آپشن ها رو به صورت پایه دارند، پس عملا این ماشین های سطح متوسط یا پایین ارزش انتخاب ندارند

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      حرفت تو خیلی از موارد درسته. مثلاْ یکی ازمجلات انگلیسی داچیا داستر و رنو کجار با سطح آپشن یکسان رو مقایسه کرده بود و آخرش به این نتیجه رسیده بود که اگه این سطح از آپشن رو میخواید بهتره کجار رو بگیرید چون مزیت قیمتی داستر دیگه وجود نداره و از طرف دیگه طراحی، کیفیت متریال، ایمنی و تعلیق داستر ضعیفتره! یه همکار آلمانی من چند سال پیش با ۳۳۰۰۰ یورو گلف جی تی دی (دیزل) خرید با ۱۷۰ اسب بخار قدرت. همون موقع با ۳۶۰۰۰ یورو میتونست ب ام و ۳۲۰ دی بخره با همون آپشن ها و با ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ابعاد بزرگتر و کلاس بیشتر! ضمناْ بگم که قیمت گلف ساده بنزینی از حدود ۱۵۰۰۰ یورو شروع میشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    چقد کابینش خوب شده
    برند بی حاشیه و بسیار جذاب
    خاص!!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. SOROUSH

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    جالبه که راننده هم دستگیره سقفی داره!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. شاهین

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام مدل 2013لگاسی باپلاک منطقه اروند دارم که خدارو شکر خیلی راضیم اگر 2020بیاد حتما میخرم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا