سوبارو

معرفی سوبارو فارستر eBoxer با قوای محرکه هیبریدی ملایم

سوبارو می‌خواهد با خودروی جدید فارستر eBoxer تکنولوژی هیبریدی ملایم را در اختیار مشتریان اروپایی قرار دهد. این خودروی جدید که در ژنو حضور دارد بجای پیشرانه‌ی دیزلی نسل قبلی از این قلب آهنین جدید سود می‌برد.


تکنولوژی هیبریدی ملایم eBoxer سوبارو از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری تخت و واحد الکتریکی کوچک نصب شده در گیربکس تشکیل شده است. گیربکس نیز از نوع CVT بهبود یافته است. پیشرانه‌ی بنزینی مورداشاره قدرت ۱۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۹۴ نیوتون متری داشته و واحد الکتریکی نیز ۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۵ نیوتون متر گشتاور دیگر را به این پیشرانه اضافه می‌کند.


ویژگی‌هایی همچون سیستم چهار چرخ محرک تغییری نداشته‌اند. سیستم هیبریدی ملایم جدید سوبارو فارستر را می‌توان به‌صورت بسیار مختصر و در سرعت‌های پایین با نیروی الکتریسیته مورد استفاده قرار داد.


مجموعه باتری در اکسل عقب نصب شده و مرکز ثقل پایین‌تر و توزیع وزن بهتری را در مقایسه با نسخه‌ی بنزینی این خودرو به ارمغان آورده است. سوبارو هنوز جزئیات مربوط به مصرف سوخت و آلایندگی فارستر eBoxer را منتشر نکرده است.

پنجمین نسل این خودرو اندکی پهن‌تر از نسل پیشین بوده و فضای کابین بهتر و محفظه بار بزرگ‌تری را در اختیار مالکان می‌گذارد. کابین این خودرو از متریال باکیفیت‌تری ساخته شده و بنا به گفته‌ی سوبارو سروصدای کمتری هم دارد.

قوای محرکه‌ی eBoxer همچنین در خودروی کراس ترک یا همان XV نیز ارائه خواهد شد. این خودروساز ژاپنی فارستر eBoxer و XV eBoxer را تا پاییز سال جاری در قاره اروپا عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. 917

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (310 ديدگاه)

    فقط نسخه sti

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا