سوبارو

قدم گذاشتن نسل جدید سوبارو فارستر 2019 به نیویورک

پس از به‌روزرسانی ملایم برای مدل سال ۲۰۱۸ سرانجام سوبارو چهارمین نسل فارستر را بازنشسته کرده و محصول کاملاً جدیدی را تدارک دیده است.

این خودرو که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد بیست و هشتم مارس معرفی خواهد شد و در این مراسم معاون اجرایی برند آقای تاکشی تاچیموری به سخنرانی خواهد پرداخت.


بیانیه رسمی معرفی فارستر جدید در نیویورک تصویری تیزری است که البته طراحی زیادی از خودرو را نشان نمی‌دهد. با این وجود هنوز هم می‌توانیم طراحی C شکل چراغ‌های عقب را ببینیم که روی درب پشتی کشیده شده‌اند و نشان فارستر زیر آن قرار گرفته است.

Subaru Forester Black Edition
۲۰۱۸ Subaru Forester
هنوز چیز زیادی درباره نسل جدید این خودرو به بیرون درز نکرده اما باور بر این است معماری آن پلتفرم جهانی سوبارو خواهد بود که در جدیدترین نسل ایمپرزا نیز بکار رفته است؛ و درست همانند برادر کامپکت هاچبک و سدان، فارستر جدید احتمالاً دارای فاصله بین محوری بیشتری خواهد بود و همین امر به معنی کابین جادارتری است.

نیروبخش فارستر جدید چندین پیشرانه ۴ سیلندر بوکسوری خواهد بود و احتمالاً به یک گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک خاص این برند متصل خواهند شد.

همچنین انتظار داریم طیف وسیعی از ویژگی‌های کمک‌راننده و برخی تجهیزات سفارشی نیز در نسل جدید فارستر دیده شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به چراغ‌های جلوی اتوماتیک، آینه‌های جانبی گرم شونده، سیستم صوتی مرغوب، ورود و استارت بدون کلید، تریم چرم، سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و… اشاره کرد.

Subaru VIZIV Future concept
Subaru VIZIV Future concept
سوبارو فارستر ۲۰۱۹ اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد و انتظار می‌رود بهای پایه آن از بهای ۲۲۷۹۵ دلاری نسل فعلی گران‌تر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (68 ديدگاه)

    ممنون از این که مقالات را به روز ترجمه میکنید فقط یک نکته موتور چهار سیلندر تخت فکر کنم اصطلاح بهتری باشه به جای بوکسوری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. با وجود اینکه این دو نوع پیشرانه به صورت معمول، “تخت” ترجمه می شوند اما پیشنهاد می کنم تفاوت پیشرانه های تخت و بوکسوری را نیز مطالعه فرمایید.
      ارادتمند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Wrx

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    کاش این ماشینم در رنج قیمت سورنتو و سانتافه و کولیوس وارد میشد ☹️
    جای سوبارو در ایران خالیه
    البته نه با قیمت های نجومی که قبلا وارد میشد ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohamad

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      سوبارو یه چیزی تو مایه های مزداست
      کم میسازه و مدل های محدودی داره اما گلچین میکنه
      به مزدا بیشتر جایزه طراحی و فنی میدن از اونور سوبارو جبران کرده و در اکثر لیست های اطمینان حضور داره و مدعیه
      داشتم فکر میکردم این دوتا اگه ادغام میشدن چه مکمل باشکوهی میشدن واسه همدیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Wrx

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (329 ديدگاه)

        محمد جان با این که عاشق سوبارو هستم برعکس از مزدا اصلا خوشم نمیاد ?دلیلش هیچ وقت نفهمیدم???
        من از سوبارو خوشم میاد چون هم قیمت تمام مدل هاش عالیه هم کیفیتش عالیه هم از نظر فنی حرف واسه گفتن داره مخصوصا با اون سامانه چهار چرخ متحرک معروفش و موتور بوکسوریش☺️
        فقط بدی سوبارو اینه که یه مقدار تو طراحی خودرو از بقیه شرکتا عقبه ?هرچند من عاشق همین طراحیشم ولی خوب این چیزیه که از نظر دیگران شنیده میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mohamad

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (812 ديدگاه)

          سوبارو این کانسپت اخرش کولاک بود اگه بره به سمت این طراحی یه جهش فوق العاده زده، بقیه رو هم با اختلاف جا گذاشته. در مورد قیمت و عملکرد فنی سوبارو حق با شماست، کارش حرف نداره.

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا