سوزوکی

تصاویر بدون پوشش سوزوکی جیمنی 2019 لو رفت!

رندرها و پروتوتایپ هایی را که تلاش داشتند معمای نسل جدید سوزوکی جیمنی را حل کنند فراموش کنید زیرا این شاسی‌بلند کوچک به تازگی بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری دیده شده است.


چندین دستگاه از این خودرو که رنگ‌های گوناگونی داشته‌اند در کارخانه سوزوکی مشاهده شده و به نظر می‌رسد این خودروها آماده انتقال به نمایندگی‌های سوزوکی در سراسر جهان هستند.


زیر طراحی جعبه‌ای جیمنی جدید یک شاسی سنتی نردبانی قرار دارد که به همراه سیستم قوای محرکه جدید می‌تواند از این خودرو یک آفرودر کاملاً توانا بسازد.


در کل نسل جدید جیمنی طراحی ظاهری آشنایی دارد. شاید برخی افراد آن را طراحی رترو بدانند که البته همین‌گونه هم هست. ما همچنین می‌توانیم بگوییم نسل جدید این خودرو شباهت‌هایی با نسل قبلی داشته و همچنین نیم‌نگاهی هم به مرسدس G کلاس و جیپ رنگید داشته است.


ظاهر این خودرو عجیب و در عین حال خشن بوده و قطعاً به مذاق طرفداران خوش خواهد آمد هرچند به نظر نمی‌رسد چنین طراحی ساختارشکنی نهایتاً باعث شود سوزوکی در امر فروش بسیار موفق ظاهر شود.

انتظار می‌رود نسل جدید سوزوکی جیمنی دارای برخی تکنولوژی‌های ترمز نیمه خودکار و همچنین چراغ‌های جلوی LED باشد.


کابین این خودرو در عین حال که کاربردی طراحی شده اما دارای برخی ویژگی‌های مدرن همچون سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی است که درست مشابه نمونه بکار رفته در مدل سوئیفت می‌باشد.


تصاویر کابین این خودرو همچنین نشان دهنده سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندکاره، گیربکس خودکار و… است. برخی دکمه‌های بسیار بزرگ نیز بکار رفته‌اند که احتمالاً به خاطر کاربری راحت حتی با پوشیدن دستکش طراحی شده‌اند.


انتظار می‌رود نسخه پایه این خودرو از پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده کند و در برخی بازارها نیز پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوی بوستر جت ارائه شود. گفته شده خروجی پیشرانه توربو حدود ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۷۰ نیوتون متر خواهد بود.

با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد نسل جدید سوزوکی جیمنی ۲۰۱۹ را زودتر از انتظارات خواهیم دید و معرفی جهانی آن به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی توکیو رخ می‌دهد. فروش جیمنی جدید پیش از پایان سال شروع می‌شود و در سه ماهه اول سال آتی نیز این خودرو را در بازارهای جهانی خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Bilbo

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    یادماشین پلیس‌های فیلم‌های هندی و البته تویوتوهای بی شمار دوران جنگ خودمون افتادم با دیدن عکس ها?… اما با این وجود باز هم جالبه و تا حدی دوست داشتنی بنظر میاد طراحیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. datsun

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    باور نمیکنید ولی یه اعجوبه اس تو آفرود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    موتور دیزل 6 سیلندر میخواد فقط!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    به خاطر شرایط نگهداری آسان و دوام بالا در کشورهایی مثل هند و پاکستان طرفدارای زیادی داره، خیلی از ادارات وسیستم نظامی این دو کشور علاقه زیادی به این ماشین دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. me84

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خیلی خوشگله و البته توانا. خیلی دوسش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید سابق

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (222 ديدگاه)

    حالا که این قدر زحمت کشیدید یه آرم جیپ هم می زدید به جای آرم سوزوکی ، به نام جیپ می فروختید خب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Genius

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    بدبختانه همین کوچولوی سخت جان اگه بیاد تو ایران در نسخه پایه هم قیمت نیسان پاترول 2018 میرسه بدست مردم و برخلاف بازار هند و پاکستان اینجا میشه خودروی لاکچری!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۳ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (108 ديدگاه)

      واقعا گل گفتی….راستی چرا؟؟؟چرا خودروی ارزان تو ایران معنی نداره؟؟؟ چرا ما اینقدر بدبختیم؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ایمان

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    فلفل نبین چه ریزه ، بشکن ببین چه تیزه
    نگاه به فسقلی بودنش نکنید یکی از اعجوبه های آفرود همین مدل سوزوکی هست اگه باورتون نمیشه فیلماشو تو یوتیوب تماشا کنید و لذت ببرید ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (295 ديدگاه)

    مشکلش عرض خیلی کمشه و فقط 160 سانت !!! حداقل اگر 10 سانت بیشترش میکردن 170 سانت میشد حداقل اونطوری پایداریش خیلی بهتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. رها

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (92 ديدگاه)

    سلام. در کشور خودمان هم خیلی از افراد به خاطر شغل و کارشون و خیلی از ادارات مثل کشاورزی و خود کشاورزان و سازمان زمین شناسی و معدن کاران به ماشین های این شکلی نیاز دارند ولی حیف که نیست اگر هم باشه گرونه و قابل استفاده نیست ناچارا مزایده ای می خرن (لندکروزر پیکاپ). نمیشه ماشین 300 میلیونی رو ببری روستاهایی که فقط تراکتور میتونه بره
    کاشکی سوزوکی موتور 2 لیتر نسل قبلی ویتارا رو بذاره برا این جیمنی کوچولو.
    امید که روزی ایران خودرو منتاژش کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا