سوزوکی

تصاویر جاسوسی سوزوکی ویتارای فیس لیفت

سوزوکی اخیراً روزهای بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد زیرا تصاویر نسل بعدی مدل جیمنی افشا شده و تصاویر جاسوسی نیز از مدل ویتارا فیس لیفت شده در این نوشته خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. اصلاحات ظاهری این خودرو وسیع به نظر نمی‌رسد اما کراس اوور محبوب سوزوکی می‌تواند برخی ارتقاها را در زمینه تکنولوژی تجربه کند.


تصاویر جاسوسی قبلی خودرو در ماه فوریه منتشر شده و پوشش‌های استتاری بخش جلویی از آن زمان تاکنون خیلی تغییر نکرده است. این کراس اوور به استفاده از مه شکن‌های کرومی و کوچک و LED های عمودی همانند مدل فعلی ادامه داده است. هم‌اکنون حسگر بخش پایینی یکپارچگی بهتری با بدنه نشان می‌دهد.


سوزوکی برخلاف پروتوتایپ قبلی این بار نمای عقبی را نیز پنهان کرده است. پوشش‌های روی چراغ‌های عقب نشان می‌دهد که تغییراتی صورت گرفته است. بخش عقبی تخت‌تر از مدل فعلی به نظر می‌رسد اما شاید سوزوکی از پانل‌هایی برای پنهان کردن تغییرات استفاده کرده باشد.


احتمال تغییر در قوای محرکه زیاد نیست. خریداران اروپایی هم‌اکنون می‌توانند از پیشرانه‌های بنزینی یا دیزلی ۱.۶ لیتری برای ویتارا بهره ببرند. یک پیشرانه بنزینی ۱.۴ لیتری توربو نیز برای تریم اسپورت S در دسترس است. بسته به مدل انتخابی می‌توان سیستم دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک را انتخاب کرد.

برنامه تولید سوزوکی نشان می‌دهد که ویتارای فیس لیفت شاید به زودی معرفی نشود. در نمایشگاه فرانکفورت شاهد حضور مدل سوئیفت اسپورت با پیشرانه توربوی ۱.۴ لیتری خواهیم بود. سپس نمایشگاه توکیو را داریم که احتمالاً مکانی برای معرفی جیمنی خواهد بود. احتمالاً ویتارای به‌روز شده در سال ۲۰۱۸ پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    سوزوکی برند خوب و بی حاشیه‌ایه اما از اون‌جایی که هموطن‌های خیلی معروف‌تری داره، هیچ‌وقت اون‌جور که باید و شاید به چشم نیومده و محصولاتش از جمله ویتارا، سر زبون نیوفتادن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امید

    ۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    تووی این سگمنت شلوغ و پر رقیب،این طرح که من میبینم خیلی به چشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا