سوزوکی

معرفی مدل‌های سفارشی سوزوکی ایگنیس و ویتارا

سوزوکی بریتانیا تولید نسخه‌های سفارشی از محصولات ایگنیس و ویتارا را اعلام کرد. این مدل‌های سفارشی به ترتیب ادونچر و کورو نام دارند.

سوزوکی ایگنیس
سوزوکی ایگنیس ادونچر جدید بر پایه تریم SZ-T این خودرو ساخته شده و در آن شاهد اضافه شدن برخی از گزینه‌های شخصی‌سازی از جمله اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، فلاپ های جلو و عقب، میله مرکز جلوپنجره و پوشش رنگی اطراف مه شکن‌ها به همراه دوربین دید عقب هستیم. رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، ریل‌های سقف و صندلی‌های عقب با تاشوندگی انفرادی از دیگر ویژگی‌های این مدل سفارشی محسوب می‌شوند. مشتریان می‌توانند از بین چهار رنگ قرمز، آبی، سفید و مشکی یکی را انتخاب نمایند.

سوزوکی به این نتیجه رسیده که ارزش این گزینه‌های شخصی‌سازی برابر با ۱۹۰۰ پوند بوده اما بهای مدل ادونچر ۱۳۹۹۹ پوند بوده که تنها هزار پوند بیشتر از بهای مدل SZ-T می‌باشد.

سوزوکی ویتارا
اما پس از افزایش تقاضا برای مدل ویتارا، سوزوکی تصمیم گرفته مدل سفارشی کورو را نیز تولید نمایند که تولید آن تنها به هزار دستگاه محدود است. این مدل سفارشی نیز بر پایه تریم دستی ۱.۶ لیتری SZ-T 2WD ساخته شده و دارای سیستم تهویه اتوماتیک، ناوبری با اتصال گوشی هوشمند و شیشه‌های تیره می‌باشد.

مدل کورو از رینگ‌های آلیاژی مشکی، کیت بدنه مشکی شامل سپرها، پوشش‌های جانبی بدنه، آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب، جلوپنجره جلو و نشان‌های کورو بهره‌مند است. کابین نیز دارای عناصر پیانو بلک در داشبورد و ساعت آنالوگ می‌باشد. سوزوکی ویتارا کورو نیز با چهار رنگ بدنه سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای در دسترس است.

داشبورد سوزوکی ویتارا 2018

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Raha

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    بازار اصلی سوزوکی ژاپنه؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohamad

      ۱۸ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      توی هند خیلی میفروشه
      با اختلاف زیاد اوله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهزیار

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (442 ديدگاه)

    سوزوکی یه دهه عقبه کلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    ایگنس از جلو خیلی خوشگله و داخلش هم همینطور اما عقبشو خیلی بد طراحی کردن. ویتارا هم شیکه و یه شاسی بلند جمعو جور و قابل اعتماد و نسبتا ارزونه. البته اگه خودرو ساز های ایرانی ایگنس رو بیارن (همونطور که به کوییک میگن شاسی بلند) ایگنس هم به عنوان شاسی بلند ۱۰۰تومن میفروشن به مردم . کلا به کیفیت محصولات سوزوکی ایمان دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10184 ديدگاه)

    این ماشینو از نزدیک دیدم و داخل اونم نشستم.
    فقط میتونم بگم نسل قبلیش که هنوز در ایران تولید میشه نه یک سروگردن بلکه چندین سروگردن از این نسل جدید بالاتره
    جالب اینجاست که تو مایه های کلاس اتاقیه پژو ۲۰۰۸ زده این خودرو را

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mehdi TuRbO

    ۱۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    طراحی گرند ویتارا عالی بود نسبت به زمان خودش نمیدونم چرا سوزوکی متوقفش کرده و این طرحو داد بیرون خیلی قشنگتر از ویتارا بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا