سوزوکی

معرفی رسمی سوزوکی سوئیفت اسپورت جدید در فرانکفورت

سوزوکی تأیید کرده که جدیدترین نسل مدل سوئیفت اسپورت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد شد. این کمپانی ژاپنی تصویر رسمی از این خودروی جدید را نیز منتشر کرده است.


هاچبک داغ کمپانی به سنت‌های سوزوکی وفادار خواهد بود اما این بار پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بازنشسته خواهد شد و جای خود را به نسخه تازه‌نفس توربو خواهد داد.

پیشرانه جدید احتمالاً از ویتارا قرض گرفته خواهد شد و نسخه ۱.۴ لیتری توربوی بوسترجتی خواهد بود که در شاسی‌بلند شرکت قدرت ۱۳۸ اسبی و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

ظاهراً وزن خودرو در حد ۸۷۰ کیلوگرم خواهد بود و وقتی این وزن کم را با پیشرانه ذکر شده ترکیب کنید، سوئیفت اسپورت جدید ظاهراً خواهد توانست داغ‌تر از همیشه باشد زیرا به ازای هر تن از وزن خود قدرت قابل‌توجه ۱۵۹ اسبی تولید خواهد کرد.

هم‌اکنون به‌طور رسمی می‌دانیم که سوزوکی تمامی جزئیات مربوط به نسل جدید سوئیفت اسپورت را در دوازدهم سپتامبر و در فرانکفورت منتشر خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    با موتور 1400 توربو توان 138 یکم پایینه.گرچه کاملا راضی کنندست. فولکس پولو هم که ابعاد کوچکی داره در گذشته با موتور 1400 توان 150 اسب داشت.
    ضمنا شنیدم در سال 2019 قراره مزدا3 تغییر نسل بده و حتما در اون از یک موتور توربو استفاده میشه. بیشک توانش میتونه بالای200 اسب باشه. با توجه به سایت car&driver وقتی سگمتهای مختلف از سدان کامپکت گرفته تا فول سایز و حتی کراس اور، مشاهده میشه که هوندا همیشه بالاتر از مزدا بوده و مزدا بالاتر از تویوتا. بنابراین من حس میکنم با توجه به محدودیت هوندا، اگه مزدا بتونه وارد کشور بشه، بهترین انتخاب ممکنه. این مدیر بهمن خودرو کی هست؟ طرف مشکل داره انگار. حتما قدرتی داره که نمیزاره شرکتهای دیگه بیان نمایندگی مزدا را بگیرن…. همین کرمان موتور چی میشد بجای هیوندا با مزدا رابطه میبست. هیوندا آسان موتور بود دیگه. مثلا 10تومن ارزونتر شد چه توفیری داره برا مردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (32 ديدگاه)

      موتور توربو نیست اسکای اکتیو 2 هست با فناوری جدید که مصرف سوخت پایینتری داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامتین

        ۵ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3045 ديدگاه)

        نه برادر. موتور cx9 قراره روی مزدا3 و مزدا6 بیاد. 227 تا 250 اسب توان. کاملا توربو شارژر. باید بیشتر مطالعه بفرمایید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهنام

          ۶ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (32 ديدگاه)

          اگر هم این حرف درست باشه این موتور توربو فقط روی مدل خاصی از مزدا 3 نصب میشه مثل مدل mazda 3 mps که چند سال پیش مزدا مدل قویتری از مزدا 3 را ساخته بود همانطور که گفتم موتور اسکای اکتیو 2 قرار هست روی مزدا 3 از سال 2019 قرار بگیرد که گفته شده تا 30 درصد مصرف سوخت کمتری دارد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. ali a

    ۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    اون شرکت بهمن انگار عرضه نداره محصولای جدید مزدا رو مونتاژ یا حداقل وارد کنه! هوندا هم نمایندگی درست و حسابی نداره خیلی این دو برند حیفه که کامل نیستن تو ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا