سوزوکی

سوزوکی سوئیفت اسپورت کاتانا، خودرویی مخصوص هلندی‌ها!

حضور همزمان در دنیای موتورسیکلت و خودروها می‌تواند تأثیرات زیادی روی وضعیت شرکت‌ها داشته باشد و سوزوکی هم این موضوع را می‌داند.


این شرکت ژاپنی که به تولید موتورسیکلت و خودرو مشغول است به دنبال ترکیب بهترین‌های دو صنعت بوده و نسخه‌ای جدید از خودروی سوئیفت اسپورت هاچبک با نام کاتانا را معرفی کرده است. نام این خودرو از یکی از معروف‌ترین موتورسیکلت‌های شرکت که در سال ۱۹۸۱ عرضه شده گرفته شده است. شایان ذکر است این موتورسیکلت در سال جاری به دنیای موتورسیکلت‌ها بازگشته است.


سوئیفت اسپورت کاتانا تنها به تعداد ۳۰ دستگاه ساخته شده و بنا به دلایلی مختص بازار هلند است.

این هاچبک تولید محدود از نظر انتخاب رنگ‌های بدنه نیز به موتورسیکلت سوزوکی کاتانا احترام گذاشته چراکه تنها با رنگ متالیک نقره‌ای یا مشکی در دسترس می‌باشد. ۱۵ دستگاه سوئیفت اسپورت کاتانا با رنگ نقره‌ای و ۱۵ دستگاه با رنگ مشکی تولید خواهند شد. از دیگر ویژگی‌های سفارشی این خودرو می‌توان به نوار روی کاپوت، گرافیک روی درب‌ها، نشان کاتانا روی درب‌های جلو و پلاک سریال دار نصب شده روی ستون C اشاره کرد.


سوزوکی به همین ویژگی‌های متمایز کننده اکتفا نکرده و از عناصر قرمز رنگ در جلوپنجره، رنگ مشکی در آینه‌های جانبی، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی، لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴، تریم سپر خاکستری و رکاب‌های جانبی با ظاهر فیبر کربنی استفاده کرده است. تغییرات صورت گرفته در کابین محدود هستند اما فرمان فربه‌تر با نشان کاتانا و صندلی‌های چرمی با شماره سریال دار را می‌توان از جمله ویژگی‌های این بخش دانست. افرادی که چشمان تیزبینی داشته باشند نشان کاتانا را روی رکاب داخلی و همین نام را روی کف‌پوش‌ها خواهند دید.

سوزوکی تنها به ارتقای ظاهری سوئیفت اسپورت کاتانا بسنده نکرده و از سیستم تعلیق قابل تنظیم و سیستم اگزوز اسپورت هم استفاده کرده است. خریداران هلندی برای خرید این خودرو باید حداقل ۲۸۹۹۹ یورو بپردازند. این خودرو حدود ۴ هزار یورو گران‌تر از سوئیفت اسپورت استاندارد است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    موتوری دست نخورده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    زیباست ولی گران نیست؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا