سوزوکی

معرفی سوزوکی سوئیفت 2021 با پیشرانه‌ها و تکنولوژی‌های جدید

هاچبک ساب کامپکت سوزوکی سوئیفت پس از معرفی در سال ۲۰۱۷ روانه اتاق عمل شده و حالا به عنوان مدل فیس لیفت ۲۰۲۱ پدیدار گردیده است.

تغییرات زیادی در ظاهر سوئیفت ۲۰۲۱ صورت نگرفته اما از جمله بخش‌های بهبود یافته می‌توان به جلوپنجره و چراغ‌های جلو، نصب چراغ‌های جلو و عقب LED استاندارد و… اشاره کرد.

نسخه ارتقا یافته‌ای از پیشرانه ۱.۲ لیتری نیز موجود است که قدرت ۸۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۷ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه به‌صورت سفارشی با گیربکس CVT همراه شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۲.۲ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند. نسخه هیبریدی نیز ارتقا یافته و دارای باتری ۱۰ آمپرساعتی لیتیوم یونی است که باعث می‌شود مصرف سوخت خودرو ۴.۹ لیتر در هر صد کیلومتر باشد. سوئیفت ۲۰۲۱ با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس بوده هرچند تریم SZ5 به‌صورت یک آپشن از آن برخوردار می‌شود.

خب صحبت از تریم ها شد و باید گفت سوئیفت ۲۰۲۱ در تریم های SZ-L، SZ-T، SZ-T CVT، SZ5، SZ5 CVT و SZ5 AllGrip عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه از ۱۴۷۴۹ پوند شروع شده و به ۱۶۲۴۹، ۱۷۲۴۹، ۱۷۷۴۹ و ۱۸۷۴۹ پوند برای مدل‌های یاد شده می‌رسد. البته مدل چهار چرخ محرک پرچم‌دار هم قیمت ۱۸۷۴۹ پوندی دارد.

سوزوکی سوئیفت اسپرت هیبرید

تمامی مدل‌های یاد شده دارای سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش اسمارت لینک با رادیو DAB، دوربین دنده‌عقب، فرمان چرمی، کروز کنترل تطبیقی، شیشه‌های عقب تیره و رینگ‌های ۱۶ اینچی هستند. در تریم SZ-T هشدار خروج از مسیر، ترمز هوشمند، هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، تشخیص علائم ترافیکی و حسگرهای پارک عقب اضافه می‌شوند. مدل SZ5 نیز از سیستم تهویه مطبوع خودکار، ورود و استارت بدون کلید، ستون فرمان تلسکوپی و چراغ‌های راهنمای روی آینه‌ها برخوردار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (438 ديدگاه)

    حیف پول.نزدیک ۱۹ هزار پوند برای این پول دادن،اشتباهه.با این پول خیلی ماشینهای سگمنت بالاتر و با برند قویتر میشه خرید کرد‌.

    موافقم 17
    مخالفم 22
    1. پارسا عشق ماشین

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (117 ديدگاه)

      حالا این خوبه به نظرت پول به دوچرخه 17 هزار دلار می ارزه بابا پراید خودمون عالی هستکه پرایدمون خداروشکر 3 هزار دلاره

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. مهرداد كمال

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1801 ديدگاه)

        پرغید ١٠٠ میلیونی سه هزار دلاره!!

        موافقم 2
        مخالفم 1
  2. Artin_M

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهتر شده

    موافقم 5
    مخالفم 3
  3. زیزیگولو

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4452 ديدگاه)

    یه هاچ بک جمعو جور که از محبوبیت خوبیم برخورداره

    موافقم 9
    مخالفم 0
  4. ارشیاSVJ

    ۲۰ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    اخ جون اپشن دو دیفرانسیل!!!
    حالا این شد یه چیزی!!???

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا