سوزوکی

معرفی نسخه سفارشی سوزوکی سلریو سیتی

سوزوکی سلریو از فوریه سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازار بریتانیا حضور داشته و به تازگی نسخه سفارشی و تولید محدودی از آن معرفی شده است.


ساخت این خودرو که سلریو سیتی نام دارد تنها به ۵۰۰ دستگاه محدود بوده و هر یک از آن‌ها بهای آغازین ۷۴۹۹ پوندی (۹۶۶۱ دلاری) دارند. این خودرو نیز شامل برنامه کاهش قیمت ۵۰۰ پوندی هر محصول جدید سوزوکی می‌باشد. این برنامه تا ۳۰ سپتامبر ادامه دارد.

رقیب سوزوکی برای محصولاتی چون کیا پیکانتو و فولکس‌واگن آپ بر پایه مدل SZ2 تولید شده و در آن مواردی چون رینگ‌های آلیاژی، تریم های مشکی جانبی و ستون B، نشان سیتی ادیشن و حسگرهای پارک عقب به خودرو اضافه شده‌اند. تریم SZ2 قبلاً دارای تجهیزات استانداردی چون قفل مرکزی، رادیوی DAB، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و شش کیسه هوا بوده است.


افرادی که خواهان این خودرو هستند باید بدانند سلریو سیتی با دو رنگ بدنه مخصوص سفید و مشکی عرضه شده و سه رنگ دیگر متالیک آّبی، خاکستری و نقره‌ای برای آن در دسترس هستند. تنها رنگ سفید به‌صورت استاندارد ارائه شده و دیگر رنگ‌ها ۴۶۵ پوند گران‌تر هستند.

هیچ تغییری در قوای محرکه سلریو رخ نداده و پیشرانه ۱ لیتری بنزینی که تنها گزینه موجود بوده همچنان خروجی ۶۷ اسب بخاری و گشتاور ۹۰ نیوتون متری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    یکی از بهترین گزینه های برای جایگزینی 111و تیبا هاچبک … ولی کی اجازه میده اینا تولید شن و قیمت واقعیشون فروش برن !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرمحمد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (58 ديدگاه)

      والله میخوان چانگان بنی رو بیارن جای 111 !!!
      ماشین 5000 دلاری 24-30 میلیون قیمت میخوره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    قدرت موتور اندازه پراید ولی در نسخه پایه شیش تا کیسه هوا داره و ایمنیش سه ستارست شیشه بالا برای پایه همه دستین ولی کی اهمیت میده فقط هشت هزار دلار میشه امیدوار بودم ایرانخودرو به جای کویید این خودرو رو با داخلی سازی حدود سی میلیون عرضه کنه ولی اتفاق عکسش افتاد جای ژاپنی ارزون در اروپا فرانسوی ارزون در جهان سوم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا