سئات

تیزر جدیدترین خودروی مفهومی سئات

کنگره‌ی جهانی موبایل MWC از اواخر ماه جاری میلادی در بارسلونای اسپانیا آغاز بکار خواهد کرد و سئات نیز درصدد است از این رویداد تکنولوژی برای معرفی کانسپت جدید خود استفاده کند.


این خودروی مرموز که بیست و پنجم فوریه معرفی خواهد شد به عنوان محصولی که به عنوان پلتفرم حمل‌ونقل توسعه یافته توصیف شده است. این خودروساز اسپانیایی همچنین اعلام کرده کانسپت یاد شده بخش مهمی از استراتژی حمل‌ونقل شهری‌اش می‌باشد.

چیز زیادی در دست نیست اما با توجه به تیزر منتشر شده می‌توان گفت این خودروی مفهومی نمای جلوی متمایزی خواهد داشت که شبیه هیچ‌یک از محصولات کنونی این خودروساز نیست. همان‌گونه که دیده می‌شود این خودرو از چراغ‌های جلوی نازک و جلوپنجره‌ی سه‌گوش بهره‌مند شده است. جلوپنجره یک بخش نورانی کوچکی در مرکز خود داشته و البته سه عنصر دیگر هم به‌صورت نورانی دیده می‌شوند.

رئیس سئات با اینکه اشاره زیادی به جزئیات نداشته اما گفته است:

حمل‌ونقل در حال تغییر بوده و نقش ما به عنوان خودروساز و تهیه کننده‌ی وسایل حمل‌ونقل نیز تغییر می‌کند. ما باید بتوانیم پلتفرم‌های جدیدی را ارائه کنیم که بازیگران اصلی در شهرهای آینده خواهند بود.

این بیانیه شاید نشان دهد که کانسپت سئات در شرکت‌های اشتراک سواری بکار خواهد رفت اما خب هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده است.


صرف‌نظر از آن، کانسپت جدید سئات تنها محصول این شرکت در بارسلونا نخواهد بود. اسپانیایی‌ها همچنین همکاری خود با شرکت تلفنیکا در ارائه‌ی برنامه‌ی آزمایشی خودروی ارتباطی ۵G را هم به نمایش خواهند گذاشت. این همکاری برای نمایش میزان ارتباطی بودن نسل بعدی خودروها صورت گرفته و خودروها با آن می‌توانند ارتباط گسترده‌ای را با زیرساخت‌ها و دیگر خودروها برقرار کنند.


سئات همچنین دو پروژه‌ی دیگر خود در بحث سرویس‌های اشتراک سواری را به‌روز خواهد کرد. این سرویس‌ها تلاش دارند راندمان حمل‌ونقل عمومی را بالا ببرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Reza.M

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (309 ديدگاه)

    alfaromeo

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا