سئات

سئات لئون کوپرا Je Design، شیطان اسپانیایی!

پس از ورود به اتاق جراحی در دسامبر سال جاری، سئات لئون کوپرا ۲۰۱۷ هم‌اکنون از زیر دستان تیونری با نام Je Design عبور کرده است.


این تیونر نسبتاً گمنام برنامه افزایش قدرت ۲ مرحله‌ای خود برای این هاچبک داغ اسپانیایی را اعلام کرده که باعث می‌شود قدرت ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری مدل استاندارد به ترتیب به ۳۶۰ اسب بخار و ۴۵۰ نیوتون متر افزایش یابد.


از طرف دیگر، پکیج شماره ۲ جذاب‌تر بوده زیرا قدرت را به ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور را به ۴۷۰ نیوتون متر افزایش می‌دهد. بدین ترتیب لئون کوپرا فیس لیفت Je Design از نظر قدرت و گشتاور تنها ۲۰ اسب و ۱۰ نیوتون متر کمتر از آئودی RS3 اسپورت بک جدید دارد. این ارباب حلقه‌ی آلمانی یکی از بهترین هاچبک های داغ کامپکت بوده و از پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری استفاده می‌کند درحالی‌که قلب تپنده کوپرا پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری است.


پکیج شماره ۱ این تیونر سقف سرعت لئون کوپرا را به ۲۶۵ کیلومتر در ساعت می‌رساند درحالی‌که پکیج دوم سقف سرعت ۲۸۰ تا ۲۸۵ کیلومتر در ساعت را به ارمغان می‌آورد.


ویژگی‌ای که لئون کوپرای Je Design را جذاب‌تر می‌کند یک اگزوز فولادی ضدزنگ با کنترل صدای تولیدی از طریق سیستم انتخاب حالت است. مشتریان می‌توانند از بین خروجی‌های متنوع یکی را برای اگزوز انتخاب کنند.


از جمله ویژگی‌های کلیدی طراحی بیرونی این خودرو می‌توان به قوس چرخ‌های پهن‌تر، رکاب‌های جانبی گیرا، سپر جلوی جدید، جزئیات مشکی براق دیفیوزر عقب و اسپویلر قابل تنظیم روی درب پشتی اشاره کرد. Je Design همچنین این خودرو را به رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های هانکوک S1-Evo تجهیز کرده است.


نهایتاً باید به فنرهای اسپورتی اشاره کرد که ارتفاع خودرو را تا ۲۰ میلی‌متر پایین آورده است. مالکان همچنین می‌توانند سیستم تعلیق کاملاً تنظیم‌پذیر KW DDC را انتخاب کنند که ارتفاع لئون کوپرا را ۴۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. .....::::LAST VIPER::::.....

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    رخش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    آفرین، خوب قدرتی ازش میکشه بیرون، سئات جزء ماشینهای دوست داشتنی هستش ، قابلیت اسپورت شدنشون هم بالاست، گرچه در حالت عادی هم ماشین دست و پا بسته ای نیست. فقط توی این عکسها یکم در استفاده از رنگ زرد توی سپر جلو زیاده روی شده، البته این نظر شخصی منه، شاید بعضی ها بپسندن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ستار

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    40 و50 سال به بهانه خودروسازی داخلی و حمایت از تولید داخل آشغالترین ماشین ها رو با قیمتای گزاف بهنون دادن.نه ما چیزی از خودرو و فهمیدیم و عقده ای شدیم .نه صنعت خودرو سازی مون پیشرفتی کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Amir

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عجب قدرت و گشتاوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. پوریا

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    این مدلشم میاد تو ایران؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا