سئات

ارتقای قابل‌توجه سئات لئون ST کوپرا توسط ABT

دست‌اندرکاران شرکت تیونینگ ABT اسپورت لاین با پروژه‌ی دیگری بازگشته‌اند. آن‌ها این بار اقدام به ارتقای سئات لئون ST کوپرا کرده‌اند.


پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو هم‌اکنون قدرت ۳۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۰ نیوتون متری دارد که به ترتیب ۷۰ اسب بخار و ۸۰ نیوتون متر بهبود را نسبت به قدرت و گشتاور نسخه استاندارد نشان می‌دهد. این بهبودها به خاطر بازنگری در ECU و احتمالاً نصب یک سیستم اگزوز جدید خود را نشان داده‌اند.


تنها برای مزاح عرض کنیم که لامبورگینی کانتاش LP400 از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خود قدرت ۳۷۵ اسب بخاری استخراج می‌کند؛ و اگرچه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۴ ثانیه‌ای سئات شاید در میان خودروهای سریع امروزی خیلی جلب‌توجه نکند اما سقف سرعت ۳۰۹ کیلومتر در ساعت آن قطعاً قابل‌توجه است.


اگرچه لئون ST کوپرای تیون شده توسط ABT جدای از تغییرات پیشرانه هیچ بهبود دیگری نداشته و تنها یک دست رینگ جدید زیر آن قرار گرفته اما آن‌ها در آینده پکیج‌های متنوعی را معرفی خواهند کرد.


ABT اسپورت لاین رینگ‌های متنوعی تا حداکثر ابعاد ۲۰ اینچی و همچنین کیت‌های کاهش ارتفاع سیستم تعلیق را ارائه می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند چراغ‌های روشنایی با لوگوی این تیونر و همچنین تریم های متنوع داخل کابین را هم سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. M

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    آئودیRS6 با تیون ABT ام آرزوست
    با این که خیلی ظاهرشو دستکاری میکنه ولی عاااالیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا