سئات

پیش‌نمایش شاسی‌بلند هفت‌نفره سئات تاراکو

سئات در حال انجام آخرین کارها روی شاسی‌بلند جدید خود با نام تاراکو بوده و رونمایی رسمی آن هجدهم سپتامبر رخ خواهد داد.


شاسی‌بلند جدید این برند اسپانیایی در جایگاهی بالاتر از آتکا قرار خواهد گرفت و کابین جادارتری را برای هفت سرنشین تدارک خواهد دید. این خودرو درست همانند پسرعموهای آلمانی و چکی خود یعنی فولکس تیگوان آل اسپیس و اشکودا کودیاک می‌باشد.


البته به نظر می‌رسد محصول جدید سئات کاراکتر بصری دینامیک‌تری داشته و از نمایی صاف و روان و خط شانه گیراتری سود می‌برد. نمای عقب نیز پذیرای چراغ‌های LED متصل با یک نوار نوری می‌باشد.


در جدیدترین تیزر منتشر شده از تاراکو مدیر بخش نوآوری و خلاقیت این برند می‌گوید:

احساس پشت فرمان سئات تاراکوی جدید احساس‌برانگیز است. تاراکو خودروی بسیار دینامیکی بوده و باعث می‌شود شما احساس اطمینان داشته باشید.

سئات همچنین تأیید کرده حجم محفظه بار این شاسی‌بلند برابر با ۷۶۰ لیتر خواهد بود که البته این حجم زمانی ایجاد می‌شود که صندلی‌های ردیف سوم خوابیده باشند.


رانندگی آفرود نیز مشکلی نخواهد داشت زیرا ظاهراً خود تاراکو می‌تواند شیب‌های تا ۷۰ درصد را با ترمز گرفتن رد کند. سئات دو سیستم کمک‌راننده‌ی جدید را در تاراکو معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها دستیار پیشگیری از چپ کردن می‌باشد.


راننده‌ی این خودرو خواهد توانست از بین ۶ حالت رانندگی یکی را بسته به سطح موردنظر انتخاب کند. همچنین گزینه‌ی سیستم تعلیق سفارشی و تطبیق‌پذیر با پرداخت مبلغ بیشتر در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود سئات تاراکو از پیشرانه‌های پسرعموهای خود استفاده کند به این ترتیب شاهد پیشرانه‌های ۱.۴ و ۲ لیتری TSI بنزینی و ۲ لیتری TDI دیزلی با خروجی‌های متنوع خواهیم بود.


سئات تاراکوی جدید هجدهم سپتامبر در تاراگونا معرفی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. SEAT - AHVAZ

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (65 ديدگاه)

    امیدوارم سئات روزبه روز شکوفاتر بشه و مطمئنن با مدیریت صحیحی که داره دوباره اسپانیا رو در صنعت خودروسازی سر زبون ها میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مزدا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    خودروهای سئات رو خیلی قبول دارم جزو مطمئن هاست امیدوارم پیشرفتش پیوسته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد مهدی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    تصویر اخر چه قدر قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا