سئات

شاسی‌بلند کوپه سئات از راه می‌رسد

سئات در حال کار بر روی شاسی‌بلندی کوپه است که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا سال ۲۰۲۰ روی خط تولید خواهد رفت. این را مدیر بخش تحقیق و توسعه سئات آقای Matthias Rabe می‌گوید.


این خودروی جدید احتمالاً از همان شاخصه‌های طراحی کانسپت ۲۰V20 که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد بهره خواهد برد اما احتمالاً دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود زیرا سئات به دنبال الکتریکی کردن محصولات خود است.

20V20
شاسی‌بلند کوپه‌ی سئات می‌تواند اولین مدل با برند کوپرا نیز باشد. برند کوپرا طبق انتظارات به برند جداگانه‌ای تبدیل خواهد شد و مطابق رویه ولوو و پولستار عمل خواهد کرد.


مدیر تحقیق و توسعه سئات در خلال گفت‌وگو با اتوکار تأیید کرد که این برند اسپانیایی در حال توسعه این خودرو می‌باشد. مدیرعامل کمپانی نیز قبلاً گفته بود که ظرفیت مناسبی را برای سئات در بازار کراس اوورهای اسپورت دیده و از پورشه ماکان به عنوان یک مثال نام می‌برد.

20V20
از آنجایی که مدیرعامل سئات از پورشه ماکان مثال زده، احتمال دارد که شاسی‌بلند کوپه‌ی جدید تحت برند کوپرا جایگاه لوکس‌تری داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول جدید سئات همراه “پدال” باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    جذاب و زیباست ایشالا مدل تولیدی هم بهش نزدیک باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    تو زیر شاخه های برندهای فولکس سئات رو بیشتر از همه دوست دارم به خاطر نوع محصولات و چهره خاصشون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا