سئات

سئات ویتوریا، تجسمی از شاسی بلندهای پیشرفته آینده

احتمالاً روزی فرا خواهد رسید که حتی خودروسازان رده میانی همچون سئات هم نیازی به استفاده از طراحی‌های مرسوم و سنتی برای محصولات خود نخواهند داشت چراکه خودروها کاملاً به کامپیوترها و نیروی الکتریکی متکی خواهند بود.


بنابراین در آینده خودروهایی با ظاهر بسیار ویژه خواهیم دید چراکه بسیاری از راه‌حل‌های آئرودینامیک امروزی به دلیل فضاسازی متفاوت منسوخ خواهند شد. البته قضیه درباره‌ی سوپرکارها یا هایپرکارهایی که برای ارضای نیازهای کاملاً متفاوتی طراحی می‌شوند فرق می‌کند.


برای بازار انبوه کراس اوورهای جمع‌وجور ما دلیلی برای عدم تولید چنین شاسی‌بلندی نمی‌بینیم. این خودرو توسط آمیگو لوپز طراحی شده و تجسمی از شاسی‌بلند سئات در آینده می‌باشد.


طراح این پروژه می‌گوید نام ویتوریا به بخشی از شهر باسک اشاره دارد. برخی از ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ویتوریا خودرویی برجسته باشد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کابین جادار، ظاهر جمع‌وجور، قوای محرکه‌ی الکتریکی و سیستم‌های خودران سطح ۵ اشاره کرد. به این ترتیب ویتوریا خودرویی کاملاً خودران است.


یک تکنولوژی بسیار جالب‌توجه بکار رفته در این پروژه سیستم تشخیص چهره است که به همراه اسکنر اثرانگشت باعث می‌شود ورود و خروج از خودرو کاملاً آسان باشد و نیازی هم به استفاده از کلید و کشیدن دستگیره درب نباشد.


در کابین هم ویژگی‌هایی همچون دسترسی به وای فای، بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو و… دیده می‌شوند. سئات ویتوریا تجسمی مناسب از شاسی بلندهای طراحی شده برای سال ۲۰۳۰ می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Hossein

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (150 ديدگاه)

    تو این چند وقت گذشته نسبت به قبل خیلی خبرای بیشتری از سئات تو سایت داشتیم
    من احساس میکنم راه درستی رو پیش گرفته و آِنده بهتری داشتبه باشه
    دو مدل کراس اوور امسال معرفی کرد
    زیر برند کوپرا رو معرفی کرد
    سال گذشته سئات ایبیزا جزو بهترین خودروهای اروپا بود
    سال آینده هم نسل جدید لئون معرفی میشه
    برند دوست داشتنی ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    دست پخت فولکسه دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا