سئات

هفت محصول جدید کوپرا تا سال 2021 عرضه می‌شوند

زیربرند تازه تأسیس سئات که با نام کوپرا شناخته می‌شود شاید از نظر برخی افراد به عنوان شرکتی مستقل در نظر گرفته نشود اما اهداف زیادی در سر می‌پروراند و خواهان داشتن سبد کاملی از محصولات است.

سئات آتکا کوپرا
به همین منظور کوپرا تلاش دارد تا سال ۲۰۲۱ تعداد هفت محصول جدید را روانه بازار کند. مدیر توسعه‌ی استراتژی و برند کوپرا در خلال کنفرانس خبری تدارک دیده شده برای معرفی کوپرا آتکا درباره‌ی برنامه‌های این شرکت سخن گفته است. آنتونیو لباته خاطرنشان ساخته این شرکت هفت محصول جدید را عرضه خواهد کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه‌های تولید محدود آتکا اشاره کرد.


از آنجایی که کوپرا به عنوان یک برند مستقل عمل می‌کند بنابراین از کوپرا آتکا و کوپرا e-Racer رونمایی کرده است. خودروی دومی اگرچه به عنوان مدلی تولیدی روانه خیابان‌ها نخواهد شد اما آتکا را می‌توان سفارش داد.


نیروبخش شاسی‌بلند اسپورت کوپرا پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی TSI با قدرت ۲۹۶ اسب بخار می‌باشد. این خودرو منحصراً با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت کوپرا آتکا برابر با ۵.۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد.


ظاهراً محصول بعدی کوپرا نسخه‌ی پرفورمنس از هاچبک جمع‌وجور و محبوب لئون است. انتظار می‌رود خودروهای دیگر این برند همچون کوپرا تاراکو و کوپرا آرونا در سال‌های آینده عرضه شوند. همچنین قبلاً اعلام شده این برند یک کراس اوور سفارشی مخصوص خود را نیز ارائه خواهد کرد.


بسیاری از محصولات کوپرا دارای همان پیشرانه ۲ لیتری یاد شده خواهند بود و از عناصر طراحی مشابه همچون نشان‌های برنزی گیرای این برند سود خواهند برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بدک نیستن… ولی جلوپنجره جالبی ندارن…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا