سئات

معرفی سئات 600 کانسپت در نمایشگاه بارسلونا!

نمایشگاه خودرو بارسلونا ۲۰۱۷ رویداد خودروی بزرگ بعدی در اروپا است و شرکت سئات هم برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارد. این شرکت که در همین شهر واقع است، قصد دارد در نمایشگاه بارسلونا چند خودروی جالب را برای طرفداران و رسانه‌ها به نمایش درآورد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نسخهٔ اسپرت آتکا FR و یک کانسپت رترو اشاره کرد. ازآنجایی‌که آتکا FR قبلاً به‌صورت آنلاین معرفی شده و همه‌چیز را در مورد آن میدانیم، در این مطلب قصد داریم بیشتر به کانسپت رترو سئات بپردازیم. این خودرو ۶۰۰ BMS نام دارد و به گفتهٔ سئات تنها یک آزمایش طراحی است. این طرح مطالعاتی به مناسبت سالگرد شصت‌سالگی مدل افسانه‌ای سئات ۶۰۰ ارائه شده است.

این خودرو در اصل نسخهٔ ری‌بج شده از فیات ۶۰۰ است که در سال ۱۹۵۷ معرفی شد. سئات ۶۰۰ هنوز هم نماد رشد اقتصادی سریع سئات پس از جنگ‌های داخلی این کشور است. این کانسپت رترو بر اساس نسخهٔ کلاسیک ۶۰۰ ساخته شده و دارای سقف جمع شونده و درهای معکوس است. سئات هنوز تمام جزئیات و مشخصات این ماشین را منتشر نکرده است اما گفته است که ۶۰۰ کانسپت دارای رنگ بیرونی خاکستری روشن با برچسب‌های نارنجی و آرم ۶۰۰ خواهد بود. همچنین این خودرو در داخل مجهز به تودوزی چرمی منحصربه‌فرد با دوخت نارنجی خواهد بود درحالی‌که رینگ‌های آن از نوع اصلی و اورجینال هستند. همان‌طور که اشاره شد، قرار است سئات ۶۰۰ کانسپت رترو در نمایشگاه بارسلونا رونمایی شود.

Seat 600 1960

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    قدیما چجور قالبهای بدنه رو میساختند دستگاه سی ان سی که نبوده با سنگ و سنباده
    واقعا هنرمندانه بوده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (25 ديدگاه)

    چقد شبیه فیات 500

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالبه موتور عقب طراحی کردنش خیلی ماشین های کوچک شهری رو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهسا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    به شدت منتظر رونماییش در بارسلون هستیم….حتما حرفی واسه گفتن خواهد داشت…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا