سیتروئن

DS3 کراس بک برای اولین بار شکار شد!

این روزها داغ‌ترین روزهای شاسی بلندها بوده و به نظر می‌رسد حتی برند لوکس و فرانسوی DS نیز می‌خواهد از این نمد کلاهی برای خود ببافد! به تازگی و برای اولین بار تصاویر جاسوسی DS3 کراس بک منتشر شده است.

DS3 کراس بک
همان‌گونه که مشاهده می‌کنید محصول جدید فرانسوی‌ها در شرایط آب و هوایی سرد تست می‌شود تا از عملکرد خوب آن در سخت‌ترین شرایط نیز اطمینان حاصل شود. اینکه بتوانیم تخمین دقیقی از ابعاد واقعی DS3 کراس بک داشته باشیم کاری سخت است. به هر حال خودروی مورد بحث باید رقابت خودرویی همچون مینی کانتری من برود.

DS3 کراس بک
DS3 کراس بک به همراه پژو ۲۰۸ اولین محصولات گروه خودروسازی پژو-سیتروئن خواهند بود که از پلتفرم کاملاً جدید CMP استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود این خودرو طولی بیشتر از ۴ متر داشته باشد و در طراحی آن از شاخصه‌های مدل DS7 کراس بک بهره گرفته خواهد شد.

DS3 کراس بک
این خودرو احتمالاً جایگزین مدل DS3 نخواهد بود. به نظر می‌رسد سیتروئن برنامه‌ای برای ارائه نسل جدید DS3 حداقل تا سال ۲۰۲۰ نداشته و آن را به همراه مینی شاسی‌بلند جدید زیرشاخه لوکس خود خواهد فروخت. انتظار می‌رود خودروی یاد شده فیس لیفت ملایمی را در سیستم اطلاعات سرگرمی و… داشته باشد.

DS3 کراس بک همچنین اولین خودروی کوچک پژو-سیتروئن خواهد بود که از نسخه الکتریکی شده پلتفرم جدید که e-CMP خوانده می‌شود استفاده می‌کند و بدین ترتیب DS قادر خواهد بود نسخه کاملاً الکتریکی این محصول جدید را نیز عرضه کند. گفته می‌شود این خودرو دارای پیشرانه الکتریکی ۱۱۳ اسب بخاری و مجموعه باتری ۵۰ کیلووات ساعتی به منظور ایجاد محدوده حرکتی ۴۵۱ کیلومتری می‌باشد.

رندر DS3 کراس بک
رندر DS3 کراس بک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Pooriya:::BMW:::GERMANY

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    عالیه خیلی زیباست
    برند دی اس واقعا داره خوب پیش میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهران

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    درسته که ماشین های دی اس بسیار زیبا و چشم نواز هستند ولی داخل این شکی نیست که پویایی در هندلینگ رو که رقباش دارند رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ss

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دی اس 7 کوچولو?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمید فورد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (78 ديدگاه)

    جمع کنید تورروقران بررررنددد لووووکس فررررانسوووی فرانسه هیچی نیست تو خودروسازی با این اشغالاشون مردم مارو گیر اوردن فقط به فکر جیب خودشونن نخرید این لگنم مثل همون لگنای چینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saman

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      لگن چینی؟؟ :))) تا حالا یه دی اس از نزدیک دیدی یا کلا تو حال و هوای 405 هستی؟ خخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حمید فورد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (78 ديدگاه)

    اشغاله فرانسوی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا