سیتروئن

تغییرات سیتروئن C4 کاکتوس فیس‌لیفت

کراس اوور عجیب و غریب سیتروئن C4 کاکتوس در حال حاضر سه ساله بوده و این خودروساز فرانسوی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه فیس لیفت آن است.


انتظار می‌رود این خودرو به‌زودی معرفی گردد و البته تغییرات آن تنها به ظاهر ختم نشود. بخش عقب جدید و اصلاحات صورت گرفته در کابین نیز از دیگر ریزه‌کاری‌هایی خواهند بود که سیتروئن بر روی این خودرو انجام خواهد داد. همچنین گفته شده ضربه‌گیرهای هوایی مشهور سیتروئن نیز از این خودرو حذف خواهند شد.

2015 Citroen C4 Cactus
چنین حرکتی می‌تواند برجسته باشد اگرچه که توجیه‌پذیر است زیرا کاکتوس فعلی به دلیل معرفی C3 ایرکراس جدید و C5 ایرکراس از جایگاه کنونی خود خارج شده است.

دو خودروی یاد شده به عنوان شاسی بلندهای سیتروئن انجام وظیفه خواهند کرد درحالی‌که C4 کاکتوس به یک هاچبک بدل خواهد شد و احتمالاً در کنار مدل سالخورده C4 خواهد نشست.

Citroen C4 Cactus
لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن گفته است:

C4 کاکتوس آماده تجربه کردن فیس لیفت است و اندکی تکامل یافته خواهد شد. این خودرو با تغییرات صورت گرفته بهتر از قبل خواهد بود. ما در سیتروئن هیچ کاری را به‌صورت مرسوم و سنتی انجام نمی‌دهیم.

مدیر برنامه‌ریزی پژو اضافه می‌کند:

ما می‌خواهیم یک جانشین داشته باشیم اما از طرفی خواهان حفظ انسجام استراتژی کنونی که همان برجسته و کارآمد بودن است هستیم. ما این خودرو را در کمتر یک سال آینده معرفی خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Omid622

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    میپسندم
    امیدواریم اینم وارد شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. داود

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (131 ديدگاه)

    چسب زخم زدن رو دراش؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    این ماشینم در نوع خودش جذاب و دوس داشتنیه و این روزا فروش خوبی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. تیگو ران

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقدر زیبا و پر قدرته عشقم به آغوش جامعه بازگشت درود بر دولوزی دورود بر بچه شیر سلام بر گروهبان و افرین بر خروس این زادگاه هواخواهان برترین برند جهان این قاتل اسبورتایج و موهاویه این ندلی سرعت و سبقته این فخر ایران و جهانه این شمایل زیبای دولوزیه که به گردن داستر آویزانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علی

    ۸ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (67 ديدگاه)

    یه قلقلی با مزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا