سیتروئن

جزئیات DS7 کراس‌بک پلاگین هیبریدی

DS برند لوکس گروه پژو-سیتروئن اولین جزئیات از نسخه پلاگین هیبریدی E-tense خودروی DS7 کراس بک را منتشر کرده است. برخی از اطلاعات مربوط به استراتژی الکتریکی سازی آینده این برند نیز ارائه شده است.


DS7 کراس بک E-tense که در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی ۶۰ کیلومتری خواهد داشت و البته توانایی‌های دینامیکی آن در این حالت کمتر خواهد بود.


قوای محرکه‌ی این خودرو شامل پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و دو واحد الکتریکی ۱۰۷ اسب بخاری است که هر کدام روی یک اکسل قرار گرفته و یک مجموعه باتری ۱۳ کیلووات ساعتی از میان یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به‌صورت متقاطع بین پیشرانه بنزینی و واحد الکتریکی جلویی قرار گرفته است.


این کمپانی فرانسوی علاوه بر اعلام جزئیات خودروی مذکور گفته است که این برند هر سال یک محصول جدید عرضه خواهد کرد. گفته شده هر خودرو با نسخه‌ای الکتریکی شده نیز در دسترس خواهد بود.


DS انتظار دارد محصولات هیبریدی یا تمام الکتریکی آینده این شرکت بیش از یک‌سوم فروش برند تا سال ۲۰۲۵ را تشکیل خواهند داد.


اریک اپود مدیر تولید و توسعه DS گفته است: “DS در حال ورود به صحنه بازی خودروهای الکتریکی است. تا سال ۲۰۲۵ بیش از یک‌سوم محصولات فروخته شده این شرکت از نوع هیبریدی یا تمام الکتریکی خواهند بود. نسخه‌های هیبریدی محصولات ما عرضه خواهد شد و اولین خودرو از این سری که DS7 کراس بک E-Tense بوده از قدرت ۳۰۰ اسبی و محدوده حرکتی ۶۰ کیلومتری بهره می‌برد.”

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. DYBALA

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    خیلی طراحیش خوشگله
    باید دید که ایا کیفیت هم دارن یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حامد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    چرا اگزوزاشو اینجوری کرده :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الف.ی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    دی اس رو خیلی دوستدارم.هر محصولیش که باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی مهدیزاده

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (22 ديدگاه)

    سیتروئن-پژو با مستقل کردن DS از 2014 واقعا توی مسیری خیلی خوبی هست ، خیلی از نگاه ها و توجه های جهانی رو توی این مدت کوتاه به خودشون جلب کردن و DS7 یه ماشین خاص توی یه کلاس پرفروش هست که میتونه موفقیت خوبی برای DS باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا