سیتروئن

معرفی سیتروئن C5 ایرکراس سری C

بعد از مدل‌های C4 کاکتوس سری C و C3 ایرکراس سری C، اکنون نوبت بزرگترین SUV سیتروئن است تا به خانواده C-Series بپیوندد.

همانند برادران کوچکتر در این نسخه سری C هم شاهد استفاده از مواد خاص و تجهیزات بیشتر و رنگ‌آمیزی متمایز خواهیم بود. در قسمت بیرونی از یک رنگ قرمز عمیق آنودایز استفاده شده که روی ضربه گیها و میله‌های سقفی و لبه هواکش‌های سپر دیده می‌شود. البته خریداران می‌توانند رنگ‌های ترکیبی نقره‌ای، آبی و سفید آنودایز شده را نیز انتخاب کنند. نشان C-Series نیز روی گلگیر جلو به چشم می‌خورد. رنگ اصلی بدنه نیز می‌تواند سفید قطبی یا مرواریدی و خاکستری استیل یا پلاتینی یا سیاه Perla Nera Black انتخاب شود.

در داخل کابین C5 ایرکراس سری C همان طرح معمول سایر مدل‌های این سری مانند داشبورد و لوازم با رنگ خاکستری و نوارهای افقی قرمز دیده می‌شوند. این خودرو همچنین مجهز به آینه‌های تاشوی برقی، دوربین دید عقب بالا، تجهیزات اتصالی دیجیتال، سیستم‌های کمک راننده نظیر دستیار پارک، هشدار برخورد و هشدار علائم جاده و کروز کنترل هوشمند می‌باشد.

سیتروئن C5 ایرکراس سری C را می‌توان با هر یک از موتورهای بنزینی، دیزلی و یا هیبریدی سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علی

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (164 ديدگاه)

    یه دوتا عکس درست حسابی مزاشتید
    تا ببینیم توش چطوره
    از کنار چه شکلیه
    پشتش چطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا