سیتروئن

DS5 جدید، پرچم‌داری مستقل از سیتروئن

نام تجاری DS از سیتروئن مستقل شده و با اینکه هنوز زیرمجموعه آن است اما به‌عنوان بازوی سازنده خودروهای لوکس تر ایمن شرکت، دیگر نشان سیتروئن را حمل نمی‌کند. هویت تازه نشان DS با محصولات نونوارشده کم‌کم خود را نشان می‌دهد. پرچم‌دار خودروهای این برند یعنی DS 5 هم با فیس لیفت و مشخصاتی به‌روز شده وارد بازار شده است.

2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
با وجودی که سیتروئن با DS به دنبال هویتی مستقل و متمایز می‌گردد، با دیدن این خودرو در همان نگاه نخست عضوی از خانواده سیتروئن را تشخیص خواهید داد. افزودن مقدار زیادی کروم به قاب جلوپنجره مشبک و ضربه‌گیرهای جانبی برای ایجاد تصویری لوکس از یک هاچ بک بزرگ صورت گرفته است.

2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
انتخاب‌های گسترده ای در بخش پیشرانه این خودرو وجود دارند. یک موتور بنزینی توربو با قدرت ۱۶۳ اسب بخار و یک پیشرانه هیبریدی از موارد جدید هستند. تا پایان سال هم یک موتور بنزینی THP با قدرت ۲۱۰ اسب بخار به انتخاب‌ها افزوده می‌شود. برای کسانی که به دنبال سوزاندن گازوئیل هستند، سه موتور دیزلی ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ اسبی BlueHDi نیز قابل انتخاب می‌باشند. در حالی که موتور هیبریدی از ترکیب یک پیشرانه دیزلی و موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۲۰۰ اسب بخار تشکیل شده است. این مدل به‌صورت AWD و چهار چرخ محرک ارائه می‌شود و مصرف سوخت میانگینان ۳.۳۶ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
سیستم تعلیق با فن‌آوری PLV برای بهبود راحتی و کیفیت سواری برای این خودرو در نظر گرفته شده است. درون کابین از یک نمایشگر لمسی جدید با طرح‌بندی جدید و امکانات ارتباطی بهتر نظیر جفت شدن آسان‌تر با گوشی‌های هوشمند و کاهش ۱۲ دکمه در داشبورد برای راحتی بیشتر سود می‌برد.

2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
DS 5 جدید در دو سطح تریم الگانس و پرستیژ ارائه می‌گردد. یک نسخه تولید محدود ۱۹۵۵ نیز با نگاهی به گذشته در دسترس است که علاوه بر رنگ‌آمیزی آبی ویژه، تجهیزات استاندارد بیشتر و روکش چرمی لوازم داخلی از چراغ‌های LEDجلو نیز بهره می‌برد.

قیمت DS 5 در انگلستان در مدل BlueHDi 120 الگانس با گیربکس دستی از ۲۵۹۸۰ پوند شروع می‌شود. گران قیمت ترین مدل DS 5 نیز نسخه هیبریدی ۴×۴ آن است که ۳۴۸۹۰ پوند فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. soroush shirazi

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    عقبش چه شبیه لیفان x50 شده ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      البته عقب خود ایکس 50 از جولیتا کپی برداری شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Sohail

      ۶ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این ماشین تو ایران ۴٠٠میلیون پولشه بعد لیفان داغون ۴٠ تومنه، مثل تشابه بنزو پیکان چراغ بنزیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ELDORADO

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    عجب.طراحی ظاهریش بنظر من در عین خوب بودن زود از مد میوفته مثل 407 اما طراحی داخلیش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عاشق طراحی داخلشم
    معمولا طراحی داخل که نامتقارن باشه جالب نمیشه اما اینجا واقعا هنرمندانه روش کار شده و خیلی قشنگه…حداقل به نظر من!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احسان آرسنالی

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    از عکس معلومه داشبردش از پلاستیک متوسط رو به خوب ساخته شده که واسه یه برند به ظاهر لوکس اصلا خوب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (126 ديدگاه)

      این دیگه از اون نظرات بود . . .
      از رو عکس به جنس داشبرد پی بردید؟؟؟
      مثلاً الآن میتونید بگید بخشهای نقره ای داخل عکس ، واقعاً فلز هستن یا پلاستیک رنگ شده؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مرتضى

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (49 ديدگاه)

      از با کیفیت ترین ماشین هایى هست که تا حالا سوار شدم،وفتى داخلش میشینى مجذوب طراحى داخلیش میشى،وفتى سوارش شدم تا دو ساعت تو کف طراحى داشبورد و صندلى ها و سقف پانوراماش بودم. تو دولى قرمز و مشکى مدل 2015 موتور 2.0 Blue HDI 180HP

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. وحید

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دقت کردید لوگو سیتروئن عوض شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      داداش یه بار متن رو بخونی بد نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. milad

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    معلومه صندلی های راحتی داره..داخلش از بیرونش بهتره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. متین

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    این اتومبیل برای استفاده روزمره گزینه مناسبیه چون یه اتومبیل هاچ بک استیشنه که اون رو خیلی کاربردی می کنه … موتور قوی و خوبی داره مخصوصا نسخه 210 اسبیش … حیف داشبورد خوبی نداره و اصلا زیبایی نداره و با اینکه نوع داشبورد از نوع مدرنه ولی باز هم خیلی بد طراحی شده … رقیبش هیوندای i40 هست که به راحتی یه سرو گردن ازش بالاتره … در کل فقط ارزش فکر کردن داره نه خرید …
    شب خوش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. AHMADREZA

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    ماشینه خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. شاهین

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    از خودروی فرمان راست خوشم نمیاد.
    از نظر طراحی خودروی زیبایی هستش به نظر من،هم طراحی خارجی هم داخلی.
    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امیر داستر

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    فرانسه از نظر تاریخی دومین خودروساز دنیا بعد امریکاست طرحاش انحصاریه و اصالت خاصی داره کپی از کسی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      یعنی آلمان و ایتالیا و انگلیس تو تاریخ خودروسازی دنیا بعد از فرانسن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      بالای 100 سال تاریخو تو این کامنتت تحریف کردی رفت!!! :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. farzam

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (105 ديدگاه)

      آلمان و بنز کجان اونوقت؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. رضا

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    الان قشنگه ولی 5 سال دیگه حال بهم زن میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احسان(احسان سابق)

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    با این قیمت میشه بی ام و سری 3 خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Ali

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    قسمت جلویی شباهت عجیبی به خانواده پژو داره..حتی اگه معرفی نمیشد،به راحتی میشد حدس زد که یه اتومبیل فرانسویه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (105 ديدگاه)

    طراحی داخلیش خیلی بده از نظر من . قیمتشم خیلی بالاست .با این پول خیلی ماشینای بهتری میشه خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. نوید جهرمی

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    سیتروئن چیه ک لوکسش چی باشه.
    حالا باز میشه بگی ماشینای پژو قشنگ ترن و فروششون بیشتره
    اما این دیگه چ مدلشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    همه جاش قشنگه اما پوزه جلو ماشین یخورده شلوغ و اغراق شدس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. بابک

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.من تا چند روز دیگه میخام این ماشینو بخرم تو اینترنت خیلی جستجو کردم اما اکثر مطالب از باب تعریف ماشین به نظرم اغراق امیز و تبلیغاتی بودن و مطالب نقد شده هم به نظر کلی و فاقد اطلاعات دقیق بودن واقعا دو دل شدم از ادمین عزیز میخام اگه ممکنه راهنمایی کنه منو این ماشین ارزشه ۲۰۷ میلیون داره؟احتمال داره به سرنوشت c5 دچار بشه یا نه؟
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. شاهین

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من امروز از نزدیک با این ماشین اشنا شدم مطمئنا تو رنج قیمتیش بی همتاست کوچک ترین عیبی در طراحی داخلی و اپشن هاش نمیشه پیدا کرد از ۳ مدل چرم مرغوب تو کابین برای صندلی و فرمان و داشبورد استفاده شده این حس رو فقط میشه تو ماشین های رنج ۴۰۰ میلیون به بالا تجربه کرد لطفا از رو عکس قضاوت نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا